(Kurzy.cz)
Reklamní příjmy ČT v pololetí spadly o pětinu
Příjmy z reklamy České televize spadly za letošní první pololetí meziročně o 20 procent na 191 milionů korun. Příčinnou je klesající sledovanost vlajkového programu ČT1. Informuje dnešní vydání deníku E15.
"Za celý rok odhaduji reklamní tržby na 320 až 330 milionů," řekl E15 obchodní ředitel ČT Robert Kvapil. V návrhu rozpočtu televize pro letošní rok, který má deník E15 k dispozici, se přitom počítá s příjmem z reklamy 480 milionů korun.
Celý článek naleznete na serveru Financninoviny.cz, a to konkrétně ZDE
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři