Rossmann zahájil pusinkovou kampaň
Novou reklamní kampaň s ústředním sloganem „Vím, co chci“, vytvořila agentura Winkler & Stenzel, která pro společnost Rossmann navrhla již dvě charitativní kampaně „5.000.000 Kč pro dětský úsměv“. Hlavním motivem nové kampaně je polibek, který má symbolizovat oblibu privátních značek a měl by vnést do komunikace emoce.
Kampaň se objeví mimo jiné na POS materiálech a pravidelných letácích.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz