Seznam už "nehledá, co nezná"
Největší český portál jde v novém roce do razantní změny komunikace. Od 12. ledna se představí s novou kampaní, které bude dominovat televizní spot na hlavních TV stanicích.
"Cílem kampaně bude prohloubit vztah se stávajícími uživateli a poukázat na rozsah služeb Seznamu," vysvětlila mluvčí portálu Veronika Rozumková.
Součástí nové komunikace bude i změna hlavního firemního sloganu. "Změna, která nastává poprvé v historii Seznamu.cz, spočívá v nahrazení slova ,neznám´ za slovo ,hledám´," konstatuje Rozumková.
Registrace nového sloganu „Najdu tam, co hledám“ proběhla podle mluvčí už na jaře roku 2010.
Podle generálního ředitele Seznamu Pavla Zimy je změna logická a původní heslo z minulého tisíciletí už v podstatě zastaralo.
„Internet byl tehdy neznámým prostředím a tomu také odpovídal slogan Seznam, najdu tam, co neznám. Nyní už je ale internet pro většinu lidí něčím, bez čeho by se neobešli. Stal se pro nás zdrojem všeho, co zrovna hledáme. Změna sloganu je proto jen reakce na internet současné doby," konstatoval Pavel Zima.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz