Banky investovaly hlavně do TV reklamy
Celkem bankovní a úvěrové společnosti od ledna do října investovaly do reklamy 2,46 miliardy korun, více než polovina z této částky směřovala do nákupu reklamního prostoru v televizi. Vyplývá to z údajů společnosti Admosphere, která reklamní výdaje monitoruje na základě ceníkových cen. Srovnatelná meziroční čísla nejsou k dispozici.
Obchodní ředitel Admosphere Tomáš Hynčica uvedl, že do televizní reklamy firmy z oboru bankovnictví investovaly 1,3 miliardy korun. Na reklamu v tisku připadlo 540 milionů korun a na internetovou reklamu 332 milionů korun. Nejaktivnější byla ČSOB, která od ledna do října investovala do reklamy 361 milionů korun. Více než čtvrtmiliardu si do nákladů za reklamu zapsaly Česká spořitelna a Komerční banka.
"Podle očekávání většinu příček v žebříčku deseti největších zadavatelů z oblasti bankovnictví zabraly velké bankovní domy," podotkl Hynčica. Výjimkou jsou pouze dvě společnosti, a to na sedmém místě Českomoravská stavební spořitelna s 98 miliony korun a poskytovatel úvěrů a půjček COFIDIS, který investoval 76 milionů korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři