Skřivánek si vybral reklamku
Výběrové řízení na poskytovatele reklamních služeb v oblasti ATL, BTL a online vypsala jazyková agentura již na konci léta, protože, jak uvedla Alice Habartová, marketingová ředitelka společnosti, chtěla agenturám poskytnout dostatek prostoru pro přípravu nabídek. Nakonec se firma Skřivánek rozhodovala mezi čtyřmi agenturami – Mark BBDO, Loosers, ThamesDown a Dorland. Ve dvoukolovém řízení nakonec zvítězila agentura Loosers, která připravila zcela nový dlouhodobý koncept komunikace, propojující všechny marketingové linie. Společnost Skřivánek začne tuto strategii používat od ledna příštího roku pro celou globální síť všech 50 poboček ve 14 zemích.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz