Kampaň: "Přežije kanárek ve vaší kuchyni?"
Kampaň, kterou kompletně připravila agentura WO-MAN, je založena na vizuálu s motivem kanárka a výraznou otázkou "Přežije kanárek ve Vaší kuchyni?". Odpověď na tuto otázku není součástí vizuálu, který v multichannelové kampani plní spíš funkci teaseru vyvolávajícího zájem, ale dostane se k cílové skupině prostřednictvím dalších kanálů (PR, web, Facebook) ve formě jasných argumentů. K tomuto účelu byl vytvořen web kanarekvkuchyni.cz, který slouží jako brána k informacím o nádobí GreenPan a některým "znepokojujícím" informacím o běžně používaném nepřilnavém nádobí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz