RRTV upřesnila podmínky pro TV reklamu
Konkrétně jde o výklad pojmu "zřetelný text". Tento text má u vybraných výrobků informovat o tom, že jde o doplňky stravy, potraviny pro zvláštní výživu a nebo volně prodejná léčiva. RRTV o tom informovala ve své tiskové zprávě.
Zřetelný, dobře tištěný text u reklam na vybrané výrobky totiž vyžaduje zákon o regulaci reklamy. Podle stanoviska RRTV by měl být tento text divákem nejen zaznamenatelný, ale současně by měl mít i dostatečnou dobu k jeho přečtení. "Je-li kromě povinného textu do reklamy vložen i další text dle úvahy tvůrce reklamy, pak musí být divákovi poskytnut takový čas, který umožní přečtení celého vloženého textu," upozorňuje RRTV.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz