Kouzelné zrcadlo v Macy´s
Velké zrcadlo je propojené s kvalitním fotoaparátem a tabletem s dotykovým displejem. Zajdete do kabinky a díky softwarovému algoritmu si můžete šaty "digitálně" zkoušet a různě měnit, protože počítač vám přes váš odraz promítne nové šaty. A komu ještě tohle nestačí, může poslat obrázek své postavy v nových šatech kamarádce na email nebo na Facebook a přímo v kabince si počkat na její komentář či radu.
Cena není malá, 7 500 dolarů a dalších 65 dolarů měsíčně na provoz, ale funguje to. První týdny provozu ukázaly, že si denně poslalo obrázek na Facebook 22 lidí s průměrným počtem „přátel“ přes 200. To znamená, že obrázky vidělo denně 4 400 lidí, kteří zároveň viděli i logo obchodního domu. Tato skromná čísla ve skutečnosti znamenají úctyhodných 1 606 000 lidí za rok.
Obchodní dům Macy’s se ale zatím nemůže rozhodnout, jestli do kouzelného zrcadla bude investovat nebo ne. Z měsíčního zkušebního provozu nelze vyvodit spolehlivé závěry.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři