Omnicom Group si polepšil
Podobně se největšímu světovému poskytovateli reklamních a marketingových služeb vyvíjely i příjmy, sdělila dnes firma, jejíž součástí jsou například reklamní agentury BBDO Worldwide a DDB Worldwide.
Celosvětové tržby Omnicomu stouply o 5,5 procenta na 2,99 miliardy USD. Z toho příjmy z aktivit na domácím americkém trhu vzrostly o 8,4 procenta na 1,62 miliardy dolarů. V zahraničí výnosy stouply o 2,3 procenta na 1,38 miliardy USD. Za prvních devět měsíců roku se čistý zisk firmy zlepšil v meziročním srovnání o 3,1 procenta na 581,2 milionu USD. Tržby skupiny posílily o téměř šest procent na 8,96 miliardy dolarů.
Zákazníky Omnicomu je řada největších společností světa. Patří mezi ně například největší světový výrobce piva Anheuser-Busch InBev, přední světový řetězec rychloobčerstvení McDonald's či světová farmaceutická jednička Pfizer.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz