Jak na malé auto
Američtí výrobci aut jsou pověstní tím, že na každém malém autě prodělávají. Proto se dnes všechny malé vozy na americkém trhu vyrábějí někde jinde.– Aveo v Jižní Koreji, Ford Fiesta v Mexiku, Honda Fit i Toyota Yaris v Japonsku a Fiat 500, který by se měl objevit ještě letos, bude pocházet také z mexické továrny.
General Motors se snaží přijít s novinkou v podobě ekonomicky výdělečné výroby malého Chevroletu v bývalé továrně Orion. Aveo, které se pro lepší marketing „pravého“ amerického auta dočká změny názvu, by mělo poprvé vyjet z linek michiganské továrny v polovině příštího roku. Trik je ve snížení platů, polovina zaměstnanců bude placena 28 dolarů na hodinu, zbytek potom dostane polovinu. GM do továrny investuje 145 miliónů dolarů. Díky pružnému způsobu výroby se zde bude vyrábět také větší model Buick Verano.
Odbory, které musely se snížením platů souhlasit, se skřípěním zubů přiznaly, že je lepší polovina platu než žádný. Musely přitom spolknout i to, že Verano bude svojí velikostí patřit mezi středně velká auta, takže při nízkých platech bude pro GM vydělávat dvojnásobně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz