V kase YouTube konečně cinká
Každý týden si na portálu YouTube prohlédnou zvědavci nejméně 2 miliardy klipů doplněných reklamou. Klip sice pošle jednotlivec, ale technologie Content ID automaticky odhalí majitele autorských práv. Portál dodá reklamu a o zisk se rozdělí s majitelem, aniž by ten musel hnout prstem.
Zatím tyto klipy tvoří pouze 14 procent celkového počtu prohlédnutých videoklipů, jejich počet se ale každým rokem zdvojnásobí a již teď posunuly YouTube konečně do černých čísel. Je na čase, Google si před 4 roky koupil YouTube za 1,65 miliardy dolarů, o ostatních výdajích pak Google raději mlčí. Strategie získat nejdříve publikum, potom přijít na to, jak vydělávat, a nakonec celou myšlenku "prodat" reklamním agenturám, se očividně povedla. Pro Google se také otevřely dveře do lukrativní oblasti televizní reklamy, navíc konečně může jít o zlaté rouno reklamního kšeftu – reklamu na míru.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz