Ekonomické výsledky TV Barrandov
V letošním roce by TV Barrandov, která začala vysílat loni v lednu, měla skončit ve ztrátě 305,4 milionu korun, zisk by podle plánu měla vykázat nejdříve v roce 2012. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti za loňský rok zveřejněné ve Sbírce listin.
Tržby televize činily loni 80,8 milionu korun, plán přitom počítal se 100 miliony korun. Reklama televizi vynesla takřka 39 milionů korun oproti plánovaným 70 milionům Kč. Celkové náklady se vyšplhaly na 505,6 milionu korun, což bylo o 33 milionů méně, než se plánovalo. Náklady na programové schéma činily 279,5 milionu korun oproti plánovaným 305 milionům korun. Společnost loni navýšila základní kapitál o 400 milionů korun ke konci prosince, o dalších 200 milionů na celkových 797,4 milionu korun byl kapitál firmy posílen letos v létě.
TV Barrandov začala vysílat 11. ledna 2009 s cílem dosáhnout v prvním roce průměrného podílu na denní sledovanosti dvě až tři procenta. To se jí podařilo splnit už po půlroce vysílání. V závěru loňského roku dosahoval denní podíl televize na dospělém publiku 4,08 procenta. V letošním roce chce televize zvýšit podíl na publiku na pět až šest procent, v červenci přitom měla share 4,7 procenta.
Ke konci loňského roku zaměstnávala televize 69 osob. Nejvyšší počet zaměstnanců měl úsek televizní a vysílací techniky, kde pracovalo 32 lidí. Ke stejnému datu měla televize 28 externích spolupracovníků.
Většinovým vlastníkem TV Barrandov je společnost Moravia Steel, která patří skupině investorů v čele s podnikatelem Tomášem Chrenkem.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz