Američané ztrácejí důvěru ve vlastní média
Sondáž k všeobecnému překvapení ukázala, že jsou to mladí lidé, kteří bývají často činěni odpovědnými za pokles prodeje novin, kdo o tisku pochybují nejméně. Čtvrtina dotázaných osob uvedla, že tištěným médiím velmi důvěřuje nebo spíše důvěřuje. Dvaadvacet procent má důvěru v televizi, což potvrzuje tendenci k poklesu, jež je v USA podle ústavu patrná už dvě desetiletí. Ve skupině mladých ve věku 18 až 29 let důvěra v tisk vyskočila až na 49 procent, zatímco ve věkové skupině 30 až 49 let činila pouhých 19 procent. Podle autorů průzkumu se tyto výsledky dají vysvětlit tím, že mladí mají tendenci obecně důvěřovat tradičním institucím, a že internetová média mají paradoxní dopad v návratu k tradičnímu tisku. Gallupův ústav k tomuto průzkumu použil reprezentativní vzorek 1020 dospělých osob a uvádí pro něj statistickou chybu plus minus čtyři procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz