Opel chce lákat na doživotní záruku
"Drahé opravy tak patří minulosti," prohlásil generální ředitel automobilky Nick Reilly. Upozornil, že nová záruka má limit 160 tisíc ujetých kilometrů, ale žádné časové omezení. Záruka podle listu Wall Street Journal zahrnuje klíčové součástky, jako jsou motor, převodovka, elektronika či systém řízení. Netýká se však součástek, které se běžně opotřebovávají, například olejových filtrů.
Prodej automobilky Opel v Německu se od ledna do července propadl o 40 procent oproti stejnému loňskému období, kdy poptávku podporoval program šrotovného. Firma působí téměř výlučně v Evropě, takže nemůže na rozdíl od řady konkurentů těžit z růstu poptávky v Asii a Severní Americe. "Doufáme, že tímto krokem dokážeme lidi přesvědčit, aby opět uvažovali o koupi Opelu," řekl k zavedení nové záruky Reilly.
Opel je součástí největšího amerického výrobce automobilů General Motors. Německá automobilka se loni dostala do existenčních problémů a skupina GM chystala její prodej. Z toho nakonec sešlo a GM se rozhodla Opel vlastními silami restrukturalizovat. Nové vedení českého zastoupení značky Opel chce do tří let zvýšit podíl automobilky na tuzemském trhu ze současných dvou na pět procent.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz