Obraz firmy BP trpí další ostudou
Společnost BP se během ropné katastrofy po kolapsu plošiny Deepwater Horizon v Mexickém zálivu snaží opravit svůj obraz u veřejnosti, jak to jen jde. BP vydala mimo jiné fotografie svého krizového centra. Naneštěstí pro ni však šikovní bloggeři zjistili, že fotka je elektronickou fotomontáží. Nato řekl mluvčí BP, že to byla jen rutinní práce fotografa, který „zaplnil prázdné displeje počítačů“. I toto vysvětlení, jakkoli nelogické, se však ukázalo jako nepravdivé: další zkoumání metadat fotografie odhalilo, že pochází z roku 2001. Předmětné fotky si můžete prohlédnout na těchto stránkách: http://www.americablog.com/2010/07/bp-photoshops-fake-photo-of-command.html.
BP, jež právě jmenovala nového šéfa Boba Dudleyho čistě z PR důvodů (Dudley je Američan a nemá se zhoubnou ropnou skvrnou mnoho společného, zatímco odstupující šéf Tony Hayward je Brit a ačkoli dělal, co mohl, aby škody zastavil, v médiích působil laxně), si tak v očích americké veřejnosti mnoho nepomohla.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz