Aquapalace vyjíždí s roadshow
Letní kampaň začala v Praze, kde se převážně ve vestibulech metra rozdávají promo materiály s informacemi o největším českém aquaparku. Následovat bude letní roadshow, kdy promotým v průběhu léta navštíví vybrané české kempy a hudební festivaly jako je Mácháč 2010, Hip hop Kemp a Sázava fest. Promo hlídka složená ze dvou hostesek a maskota Aquapalace v podobě hvězdice bude rozdávat také dárky.
"Cílem road show je zvýšit povědomí o největším českém aquaparku. V horkém létě nabízíme nejen skvělé koupání, ale připravujeme také nejrůznější doprovodné akce pro celou rodinu," říká Radek Steinhaizl, ředitel Aquapalace Praha.
V kempech mohou lidé soutěžit a vyhrát drobné dárky, na vybraných letních festivalech se bude soutěžit také o vstupenky do Vodního a Saunového světa v Aquaparku v Čestlicích. Kampaň připravil Aquapalace Praha ve spolupráci s agenturou FilipMédia, PR podporu zajišťuje agentura 4INFO.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz