Popelníky – nový prostor pro reklamu
V Praze vzniká nová síť s venkovním reklamním prostorem. Na zastávkách MHD, u vchodů do budov nebo na pěších zónách se společnosti S-E Holdings zatím podařilo umístit od začátku letošního roku čtyři sta popelníků s prostorem pro reklamu o formátu A4. "Předpokládáme, že nabídka reklamního prostoru by mohla být zajímavá hlavně pro menší firmy, zaváděcí cena za umístění vizuálu s minimální objednávkou padesát kusů je 250 korun za měsíc," říká Robert Nehasil, Business Development Manager společnosti S-E Holdings. "Nejnověji se popelníky objevily v červenci v Praze 4, od dubna jsou rozmístěny v Praze 5 a momentálně jednáme se zástupci městských částí Praha 1 a 10," informuje Nehasil a dodává, že zájem projevují i zástupci nemocnic nebo nákupních center.
Nový reklamní prostor přichází z Velké Británie. V Londýně, kde je nainstalováno několik desítek tisíc identických popelníků, je oblíbený zejména u majitelů restaurací, ve kterých platí od roku 2007 zákaz kouření.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz