Igráček se vrací
V prodeji by měly být od poloviny srpna, pravděpodobně v Globusu a v Tesku, ale jednání o prodejních kanálech zatím nejsou ukončena. Igráček bude oficiálně představen 24. srpna na tiskové konferenci a jak řekla Strategii Kateřina Řeháková z PR agentury Crest Communications, informační smršť v našich médiích rozpoutal článek v Hospodářských novinách, který vznikl bez přičinění agentury i výrobce, firmy Efko. Zástupci Efka nechtějí zatím podávat žádné bližší informace i vzhledem k tomu, že není definitivně hotové logo a design obalů a podoba reklamní kampaně. Podle našich informací půjde o kampaň s omezeným rozpočtem, což potvrzují i čísla z monitoringu Kantar Media. V loňském roce Efko utratilo za reklamu v tisku, outdooru nebo rádiu 270 tisíc korun, v prvním pololetí 2010 pak 360 tisíc korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz