Bloody Mary musí pryč z metra
Na plakátu nejprve sedí královna Marie (přezdívaná Krvavá Mary – kvůli svému nevybíravému pronásledování anglických protestantů v 16. století) s důstojným výrazem ve tváři na trůně, aby se během několika vteřin proměnila v krvežíznivě vyhlížející zrůdu připomínající zombie.
Plakát, který vytvořila agentura Farm, byl umístěn na několika stanicích londýnského metra. ASA zareagovala na čtyři stížnosti od cestujících v tom smyslu, že proměňující se obraz panovnice může strašit děti skoro stejně jako skutečná Marie své poddané před půl tisíciletím. Asociace proto rozhodla, že reklama musí být odstraněna. Jestli na základě tohoto precedentu budou v Británii nadále povoleny pouze takové strašidelné zámky, které mohou prokázat, že děti nestraší, zprávy neuváděly.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz