Kanál Fashion TV mění majitele
Předseda představenstva nedávno vzniklé firmy Pavel Poledňák eníku E15 řekl, že faktickým novým vlastníkem by měla být skupina slovenských a českých podnikatelů. Konkrétní jména ale odmítl uvést, stejně jako cenu transakce.
Dosavadním majitelem licence k vysílání Fashion TV je společnost Carolinas Corporation. Tu podle výpisu z obchodního rejstříku loni vlastnily čtyři fyzické osoby: Peter Jakubec (45 procent akcií), Karel Vágner (25 procent), Zuzana Poláčková (25 procent) a Michal Pelach (pět procent).
O změně provozovatele Fashion TV jednala Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Její člen Pavel Foltán potvrdil, že měla na programu dva body související s televizí: žádost Carolinas Corporation o ukončení vysílání programu Fashion TV a žádost Fashion TV a.s. o udělení licence k témuž programu, šířenému prostřednictvím kabelových systémů a satelitního vysílání.
"Rada vzala na vědomí, že společnost Carolinas Corporation ukončí vysílání k 5. srpnu. Druhým bodem se budeme zabývat na dalším zasedání na počátku srpna," uvedla předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová.
Fashion TV začala vysílat loni na jaře jakožto česko-slovenská mutace světoznámé stanice. Tu v roce 1997 založil podnikatel Michel Adam Lisowski. Česká Fashion TV se objevila v rozvodech největšího kabelového hráče UPC Česká republika, na satelitu Eutelsat W2 či v nabídce televize přes internet IPTV Telefónica O2. Celkem ji podle Carolinas Corporation může sledovat na 680 tisíc domácností v České republice a 350 tisíc na Slovensku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz