FotoŠkoda s PR klinikou
Vítězem výběrového řízení se stala komunikační agentura PR klinika, s níž Centrum FotoŠkoda zahájil spolupráci již v květnu 2010. Odborník na vše co souvisí se světem objektivů, kamer, kompaktů, zážitků i zrcadlovek se chystá nabídnout svůj profesní přehled a odborné zázemí českým médiím. Public relations tak doplní inzertní, OOH a CSR části celoroční kampaně Centra FotoŠkoda.
„Od spolupráce s agenturou očekáváme mimo jiné strategický posun směrem k méně odborným titulům, ale také představení všech možností, které v dnešní době technika nabízí,“ říká Miroslav Janda, marketingový manažer Centra FotoŠkoda. „Stěžejní linkou PR kampaně bude povědomí o našich službách, jejich pestrosti a odborném zázemí, které takto pod jednou střechou nemá v ČR obdoby,“ dodává Miroslav Janda.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz