(Kurzy.cz)
CME - TV Nova (ČR): Hrubé reklamní výnosy v březnu meziročně klesly
Podle TNS Media v březnu meziročně klesly hrubé reklamní výnosy TV Nova o 31
% na 0,99 mld. Kč. Konkurenční TV Prima za stejné období zaznamenala růst o 0,7%. (WSJ)Je třeba připomenout že hrubé reklamní výnosy mohou být zavádějící, protože důležité jsou především reálné příjmy. Navíc CME od začátku roku 2009 nesnižovala sazby ve svém reklamním ceníku (naopak je na začátku roku 2009 zvýšila oproti roku 2008 o 20%).
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři