Reklama na webu vzrostla o čtvrtinu
Za červenec pak získali internetoví příjemci reklamy 228 milionů korun, což je o 45 milionů více než loni. Dnes tato čísla, která vycházejí z ceníkových reklamních příjmů, zveřejnilo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).
"Tato čísla jsou důkazem, že objem internetové reklamy neustále roste. Nejmenší zaznamenaný meziměsíční nárůst byl šest procent. Pokles jsme zatím nezaznamenali žádný," řekl dnes novinářům Lukáš Vinkler ze společnosti Mediaresearch, která společně se SPIR tuto analýzu provedla.
Podle zveřejněných čísel za reklamu na internetu od počátku roku do konce července nejvíce utržila společnost Seznam.cz, která takto získala 90,2 milionu korun. Za ní skončila firma Centrum Holdings se 62,2 milionu Kč. Dále pak Mafra s 26,6 milionu, CET 21 se 4,5 milionu a Ringier se 3,5 milionu korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz