Návštěvníci specializovaného finančního serveru Akcie.cz
Výzkum návštěvníků serveru Akcie.cz proběhl v březnu prostřednictvím dotazníku umístěného přímo na těchto www stránkách. Kromě základních sociodemografických charakteristik byly sledovány další údaje, dokumentující mj. opakovanost zásahu příslušné cílové skupiny reklamním sdělením – frekvence návštěvnosti těchto stránek a čas na nich denně strávený. Celkem bylo dotázáno 1846 návštěvníků tohoto serveru.
Server Akcie.cz je první a dosud jedinou internetovou aplikací, která zobrazuje on-line data z BCCP a RMS v plném rozsahu poskytovaných informací. Specializace tohoto serveru se pochopitelně promítá do profilu jeho návštěvníků. Reklamní agentury mohou prostřednictvím tohoto serveru oslovit cílovou skupinu osob, kterou reprezentují muži v produktivním věku s nadprůměrnou vzdělanostní strukturou a vysokým podílem řídících pracovníků. Jedná se převážně o pravidelné návštěvníky stránek tohoto serveru, 41 % sleduje informace na stránkách každý den. Každý desátý návštěvník serveru věnuje denně sledování prezentovaných informací více než hodinu svého času.
Výsledky výzkumu prokázaly, že návštěvníci serveru Akcie.cz jsou vzhledem ke svému sociodemografickému profilu a profesnímu zaměření exkluzivní cílovou skupinou pro reklamní aktivity. Vzhledem k frekvenci návštěvnosti tohoto serveru jsou opakovaná reklamní sdělení efektivní cestou k podpoře konkrétní značky produktu, posílení image produktu a společnosti.
Více informací Vám rádi poskytneme na adrese: rusy@gfk.cz - http://www.gfk.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz