Věra Stárová (GfK-Praha)
Akcie ve světě  |  14.04.2000 19:10:07

Návštěvníci specializovaného finančního serveru Akcie.cz

Praha, 6. 4. 2000  Internet je v posledních letech nejdynamičtěji se rozvíjející oblastí reklamních aktivit. Podle odhadu IP Praha představovaly v r.1999 celkové výdaje do reklamy na internetu 50 milionů . Ve vztahu k celkovým výdajům do médií jde o stále malý podíl, dynamiku tohoto reklamního segmentu však dokumentuje  meziroční nárůst o 67 % ve srovnání s r.1998. Zadavatelé reklamy potřebují k efektivnímu umísťování reklamy na internet znát cílovou skupinu osob – kdo jsou návštěvníci příslušného serveru, do jaké míry odpovídají cílové skupině, na níž je reklamní kampaň cílena.  Informace o profilu návštěvníků se stávají nezbytnou součástí úspěšné komunikace s reklamními agenturami. Zjištění těchto  informací bylo také hlavním cílem výzkumu, který  zadala  společnost AliaWeb společnosti GfKPraha.

Výzkum návštěvníků serveru Akcie.cz proběhl v březnu prostřednictvím dotazníku umístěného přímo na těchto www stránkách. Kromě základních sociodemografických charakteristik byly sledovány další údaje, dokumentující mj. opakovanost zásahu příslušné cílové skupiny reklamním sdělením – frekvence návštěvnosti těchto stránek a čas na nich denně strávený.  Celkem bylo dotázáno 1846 návštěvníků tohoto serveru.

Server Akcie.cz  je první a dosud jedinou internetovou aplikací, která zobrazuje on-line data z BCCP a RMS v plném rozsahu poskytovaných informací. Specializace tohoto serveru se pochopitelně promítá do profilu jeho návštěvníků. Reklamní agentury mohou prostřednictvím tohoto serveru oslovit cílovou skupinu osob, kterou reprezentují muži v produktivním věku   s nadprůměrnou vzdělanostní strukturou a vysokým podílem řídících pracovníků.   Jedná se převážně o pravidelné návštěvníky stránek tohoto serveru, 41 % sleduje informace na stránkách každý den. Každý desátý návštěvník serveru věnuje denně sledování prezentovaných informací více než hodinu svého času. 

Výsledky výzkumu prokázaly, že návštěvníci serveru Akcie.cz jsou vzhledem ke svému sociodemografickému profilu a profesnímu zaměření exkluzivní cílovou skupinou pro reklamní aktivity. Vzhledem k frekvenci návštěvnosti tohoto serveru jsou opakovaná reklamní sdělení efektivní cestou k podpoře konkrétní značky produktu, posílení image produktu a společnosti.

Více informací Vám rádi poskytneme na adrese: rusy@gfk.cz - http://www.gfk.cz

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář


Přečtěte si také:

06.09.2004Server Akcie.cz bude dnes po 16.hodině NEDOSTUPNÝ. Vladimír Urbánek (Kurzy.cz)
14.06.2000Posílení serveru Akcie.cz! Jiřina Kavková (Kurzy.cz)



Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688