SPIR hlídá etiku reklamy na internetu
Informovala o tom výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová. "Její vznik potvrdili členové červnové valné hromady SPIR a je logickým krokem, který vyplývá z textu připraveného návrhu zákona o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání," uvedla Hrubešová. Podle ní pracovali na znění návrhu zákona, který v pondělí projedná vláda, členové SPIR společně s jeho předkladatelem - ministerstvem kultury.
"Zákon ještě není schválený a na nás je do té doby vytvoření pravidel a kodexů, podle kterých budeme při posuzování konkrétních videoobsahů a reklam postupovat," řekla Hrubešová. Dodala, že komise se bude zabývat konkrétními případy především na základě podnětů uživatelů internetu a zároveň bude provádět monitoring. Své závěry pak poskytne Radě pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), která bude mít v daných případech poslední slovo.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz