Polsko chce omezit reklamu na pivo
Spoty by se neměly objevovat na obrazovkách před 23:00. Ministerstvo chce také zpřísnit tresty pro opilé lyžaře a vodáky.
Z průzkumu státní agentury pro řešení problémů s alkoholem vyplývá, že 27 procent chlapců ve věku jedenácti let zkusilo alkohol a 22 procent patnáctiletých přiznává, že se přinejmenším jednou opilo. "Změna je nutná, protože v Polsku pijí alkohol stále mladší lidé," uvedl pracovník agentury Krzysztof Brzózka. "Navíc přibývá dívek, které v popíjení alkoholu dohánějí chlapce," dodal.
Návrh ministerstva už vyvolal ostré protesty výrobců piva. V současnosti je v Polsku možné vidět v televizi či v kině reklamu na pivo nejdříve po 20:00. Podle pivovarníků zatím nikdo nedokázal, že existuje souvislost mezi reklamou a oblíbeností alkoholických nápojů mezi mladistvými. "Děti a mládež se při kupování piva nebo vína neřídí reklamou, ale tím, že je možné si takové nápoje koupit," uvedl mluvčí společnosti Kompanie Piwowarska Pawel Kwiatkowski.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz