O licence CENTURY 21® je na českém trhu velký zájem
Značka CENTURY 21 bude na českém realitním trhu stále viditelnější. Licenci pro provozování realitní kanceláře pod značkou Century 21si již koupily tři společnosti, několik dalších franšízových smluv je těsně před podpisem. Zájem o značku projevují jak realitní kanceláře, tak i soukromí investoři.
Přestože se největší světová realitní společnost Century 21 usídlila na českém trhu teprve před necelými dvěma měsíci a své služby pro konečné zákazníky zahájí v průběhu února, už nyní se o možnost podnikání pod značkou Century 21 zajímají desítky realitních kanceláří.
„Ještě do Vánoc jsme uzavřeli prodej tří licencí, s dalšími zájemci pak dolaďujeme smlouvy. Prodej první licence jsme přitom plánovali až na konec února či začátek března,“ potvrdil generální ředitel české pobočky Century 21 Aleš Mazgaj. Podle něho za vysokým zájmem o začlenění do největšího světového franšízového řetězce Century 21 stojí především zázemí vlivné a renomované realitní skupiny a 37letá úspěšná tradice značky, nahrávat mu může i současná finanční krize.
„Propad v prodejích nemovitostí je značný, což se samozřejmě na obratu realitních kanceláří projevuje. Ne každá společnost je pak natolik silná, aby tento propad v tržbách ustála. Realitní firmy si totiž po tolika letech růstu zvykly podnikat s vysokými náklady, které je nyní mohou tlačit do potíží,“ uvedl Aleš Mazgaj.
Co mohou noví majitelé licence Century 21 získat? Je to jednak přístup do jedinečné databáze čítající zhruba 9 000 realitních kanceláří po celém světě, know -how v oblasti vzdělávání makléřů, marketingu a především pak přístup k novým zakázkám a klientům.
„Už nyní začínáme jednat o spolupráci se zástupci developerů či bankovních institucí, které nás kontaktují a které si uvědomují potenciál, které jim CENTURY21 může přinést.Tyto zakázky velkých klientů si pak samozřejmě mezi sebou rozdělí naši franšízanti,“ vysvětlil Aleš Mazgaj.
To potvrzuje i první majitel licence Century 21 na českém trhu. „Jsme si vědomi toho, že nám podnikání pod touto světovou značkou může přinést nové zajímavé zakázky a klienty a špičkové makléře, ke kterým bychom se jednoduše nedostali. Ale lákalo nás také to, že můžeme přispět k rozvoji a podpoře Century 21 na českém trhu, což franšízový systém této společnosti umožňuje,“ řekl Petr Továrek ze společnosti Dobrebyty s.r.o., která se jako první do franšízového řetězce Century 21 zapojila.
Century 21 plánuje, že během prvního roku působení prodá dvacet licencí, do tří let by jich pak chtěla mít zhruba 90. Do pěti let by pak kancelář Century 21 měla být v každém městě s více než 20 tisíci obyvateli.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz