Kampaň o digitalizaci začne v prosinci
Mezi projekty bude například informační telefonní linka a speciální webové stránky k digitalizaci. Účastníkům konference tel.con spectrum v Praze to dnes řekl šéf Národní koordinační skupiny pro digitální vysílání v ČR Zdeněk Duspiva.
"Předpokládáme, že v prosinci by měly být projekty spuštěny," uvedl Duspiva. Podle nařízení vlády v podobě Technického plánu přechodu k digitálnímu vysílání musí být spuštěna informační kampaň nejméně tři měsíce před úplným vypnutím analogového signálu v daném regionu. První takovou oblastí, kde bude vypnuta nejen ČT2, ale také mnohem sledovanější Nova, ČT1 a Prima, se v dubnu příštího roku má stát Praha, v září pak Plzeň.
Pro kampaň byl již vybrán například právní a odborný poradce a také provozovatel speciálních webových stránek. Web o digitalizaci by měla vytvořit společnost Internet Info, která například provozuje odborný server o digitalizaci DigiZone.cz. Web by měl být denně aktualizován a kromě technických údajů o digitalizaci by se měl zabývat i denními problémy, které při přechodu k digitální TV nastanou.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz