Puma se ZenithOptimedia v nočním kině
Projekce ukazují novou televizní reklamu Sportlifestyle, ve které se objevuje píseň Paola Nutiniho, která propaguje kolekci Puma Runway. Puma společně se společností ZenithOptimedia International a OOH agenturou Posterscope Global vybraly frekventovaná a módní místa ve významných městech regionu EEMEA, mezi nimiž se objevuje také Praha (7.–10. srpna na budově Státní opery Praha), stejně jako například Kapské město, Dubaj a Bombaj, aby o letních víkendech vždy po 9. večerní hodině provozovala projekce s cílem oslovit cílové publikum, když je venku a užívá si nočního života. Televizní reklama je promítána z auta vybaveného mobilním ozvučovacím systémem. Jako tradičně se Puma i touto kampaní zaměřuje především na mladé spotřebitele.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz