SPIR přijal sedm nových členů
Posun zaznamenala i sekce internetových zadavatelů. Do jejích řad zamířila internetová agentura Sun Marketing. Renáta Změlíková, obchodní ředitelka, si od členství ve SPIR slibuje především další zlepšování vztahů s médii. Posledním nováčkem, o jehož vstupu již Strategie informovala, je OgilvyInteractive. Podle jejího ředitele Tomáše Jindříška je vstup OgilvyInteractive do SPIR logickým krokem. „S profesionalizací trhu internetové reklamy je tu velký prostor pro obecně respektovanou autoritu, která bude pro trh v České republice vzorem a inspirací. SPIR tyto podmínky splňuje,“ komentuje Tomáš Jindříšek vstup Ogilvy Interactive.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz