ČT obelstila reklamní kvóty
ČT od ledna vybírá víc na koncesionářských poplatcích, a to 120 korun měsíčně. Zdražení se mimo jiné vysvětlovalo tím, že reklamy ubude, připomíná deník.To se v celkovém součtu stalo, ale díky sponzorským vsuvkám, které se nijak neregulují, na tom není televize tak zle, jak se čekalo, uvádí Dnes. "V lednu vzrostl počet sponzorských vzkazů o 20 procent, tedy zhruba o 58 vzkazů, v nejsledovanějším čase od 17 do 24 hodin," potvrdil deníku mluvčí ČT Martin Krafl.
Zájem o tuto službu mají i jiné televize. Zatímco v roce 2004 činil podíl sponzorských vsuvek na reklamě v televizích šest procent, loni to bylo už 15 procent. "Výhodou je navázání na konkrétní pořad. Zájem o tuto formu reklamy průběžně stoupá u všech zadavatelů, od mobilních operátorů až po kosmetické firmy," uvedla mluvčí TV Prima Jana Malíková.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání o nárůstu tohoto typu inzerce ví. Podle místopředsedy rady Jiřího Šenkýře to není problém, dokud je vzkaz jiný než reklama. Příští rok by reklama na ČT měla skončit úplně. Sponzoring však zůstane bez omezení, uvedl deník Dnes.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz