Google je nejvlivnější značkou světa
Každoročně tento průzkum zveřejňuje internetový magazín brandchannel.com. Dále se umístilidva nováčci - YouTube a Wikipedia. První pětku uzavřel řetězec kaváren Starbucks. Výsledky ankety jsou sestaveny na základě odpovědí 3625 odborníků na značky a studentů na otázku "Která značka nejvíce ovlivnila váš život v roce 2006?". Nehodnotí se, zda vliv značek na dotazovaného byl pozitivní či negativní. Internetový vyhledavač Google, který masivně expanduje do dalších regionů i oblastí podnikání, jimiž jsou kupříkladu internetová reklama, elektronická pošta a blogování, se umístil na první příčce druhý rok za sebou. Stejně tak je tomu i u firmy Apple, která byla druhá i předloni. Větším překvapením jsou internetové stránky pro sdílení videa YouTube, které loni v říjnu koupila společnosti Google. Firma skončila třetí před internetovou encyklopedií Wikipedia. Podle časopisu výsledky ukazují na rostoucí vliv internetu na život.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz