Mám pocit, že reklamní kampaň pojišťovny Direct je zaměřena především na vytahání peněz z kapes volajících zájemců o toto pojištění. Ze zvědavosti jsem zavolal na inzerované tel.číslo a uvedl jsem, že mám zájem o jejich nabídku, jestli mi udělají návrh pojistné smloéuvy. Mladá paní (nebo stará slečna) na druhém sluchátku mne ochotně dalekosáhle vyzpovídala, což trvalo nekonečných cca 15 min.a svatosvatě přislíbila, že mi obratem pošlou nabídku na moje vozidlo. Nakonec při srdceryvném loučení mi ještě stačila velkoryse sdělit, že dostanu v rámci akce baterku (rozuměj kapesní svítilnu, nikoli autobaterii). Hezky jsem poděkoval, jak mne to doma učili a zavěsil.
Už je to asi 3 měsíce, ale kde nic tu nic. Ani baterka, dokonce ani návrh pojistky, ačkoli jsem zdůrazňoval, že to docela spěchá, protože budu vozidlo během několika dní přepisovat na sebe. Takže nevím, jestli chtějí z klientů vytahat peníze přes telefon, nebo si z nich jenom dělají .... O baterku nejde, jde o princip!