Cena bitcoinu se blíží rekordu. Až prolomí 100 tisíc USD, začnou se dít věci - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Okomentovat na twitteru

Okomentovat na facebooku


Výpis příspěvků 1 až 49 (49)
 
přečíst (0) 08.03.24 11:25  James  carryvu9zavinacgmail.com  (283231)

New CEX Platform

We all know Bitcoin hit the highest price. But many cryptocurrencies are introducing in the market and one of them is BNQ (BitNasaq Token). Bitnasaq is one of the best and user friendly cryptocurrency exchange platform where you can trade crypto at low fees. To know more about this exchange visit bitnasaq.com
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 03.03.24 19:10  Rup nepřihlášený  (258118)

... tak nám Vědma obětavě vysvětlil

... že tomu nerozumíme (v podstatě, že jsme trochu zaostalí až blbí), a on má pravdu. Njn, on má tedy pravdu a my máme bitcoiny. A z nich zisk, ať už již realizovaný nebo ještě nerealizovaný. S tím mohu žít. A pokud někdo vidí jen bitcoin a jeho omezenou funkčnost, mohl by vzít na milost třebas ethereum, jehož funkčnost je lepší a vývoj ji ještě posune.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (11) 03.03.24 16:41  Valzan  (282772)

Co dostanu za Btc

Tak jsem si říkal, co by se stalo kdyby se bojiště posunulo blíž k nám? Co by byla priorita a jak by fungoval trh. Třeba radioaktivita zničí elektroniku, jak pak budou fungovat převody plateb? Kdo mi dá za BTC brambory? Jak ten převod majitel uskuteční bez serverů? A sposta dalšich otázek, které mě napadají v této době!! Tak za tyhle virtuální blbosti asi nepřežijem... chce to mít něco, co bude potřeba k životu. Žeby Btc...🤣😂
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 04.03.24 15:12  Tomáš  zdaraktomzavinacseznam.cz  (282835)

Co dostanu za Btc

Chtělo by to před otázkou dotáhnout myšlení tak daleko, jak daleko sahá Vaše představivost. Za prvé radioaktivita elektroniku neničí, ničí ji elektromagnetický pulz, který vzniká při výbuchu samotném (tzv.EMP) a záleží na síle nálože, vzdálenosti zařízení, druhu nálože(existuje vícero "jaderných bomb" posledního lidského soudu), ochranných prvcích,atd. Samozřejmě po jaderné výměně bude, kdy se vrátíme do doby kamenné, bude BTC, ETH a ostatní kryptoměny nepoužitelné. Stejně jako akcie, státní dluhopisy, investiční zlato v podobě cáru papíru, fyzické peníze(dolar je už teď na vytři zadek, euro se k tomu blíží díky jeho krytí dolarem, po jaderné válce to bude komplet jedno). Hodnotu pro přeživší(nevím jestli bych mezi nima s rodinou chtěl být, jsem si jistý, že nebude o co stát) bude mít bunkr, zásoby trvanlivých potravin a pitné vody, zbraně a možná zlato. Věříte-li tomu, že lidstvo svoji degenerativní a sebezničující existenci dotáhne až k tomuto bodu, budujte jaderný bunkr, pořiďte si zbraně(krátkou, dlouhou) a trénujte svoji fyzickou i psychickou stránku na to očekáváte. Nic ostatního nedává smysl.Já stále věřím, že daleko to jako lidstvo zajít nenecháme, že se kvůli mamonu, penězům co už nemají žádnou hodnotu a jen zotročují, vzájemně nezlikvidujeme, protože jestli si si šlechta myslí, že po jaderné výměně Rusko vs. Evropa/USA (a je jedno jestli se přidá Čína, Indie a další) dosáhne cíle zlaté miliardy či 500mil. otroků, smázne dluh západního světa a začne nanovo, tak je to jen ukázka nekompetentnosti lidí vládnoucích tomuto světu. Buďte zdráv a při síle na to co očekáváte..Já v BTC věřím, je šance, že to lidi osvobodí od současného otrokářského systému(protože právě peníze v rukou malé skupiny lidí, jakožto původně smysluplný vynález jsou příčinou toho, kam dnes směřujeme).. samozřejmě za předpokladu nenaplnění se Vašeho scénáře.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 20.04.24 10:21  george  (289192)

Co dostanu za Btc

Tys utekl z psychiatrické léčebny? Hned se tam vrať,meleš ... a hraješ si na odborníka,při čtení tvého textu musí každý poznat jak zakomplexovaný duševně chorý musíš být člověk,nejspíš i proto píšeš takové nesmysly,místo toho abys žil normální život. Nech Btc lidem,kteří mu rozumí,ty mícháš hrušky s jablkama a přitom seš nejpíš debílek co si jen honí u počítače a ... rozumí tomu co se tady píše,jen se chceš nacpat mezi lidi,co Btc mají a otravovat je z internetu načtenýma moudrama. Nech to na nás a spi dál.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (11) 04.03.24 06:36  Loupak  (282801)

Co dostanu za Btc

On si fakt někdo myslí, že když „radioaktivita zničí elektroniku“, tak zaplatí normálníma penězma :D :D :D :D
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (9) 03.03.24 19:13  Rup nepřihlášený  (258118)

Co dostanu za Btc

... a kdo Ti dá brambory za akcii ČEZu? Za tuhle virtuální blbost asi taky nepřežiješ, viď.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (14) 03.03.24 19:08  Tomasso  (282696)

Co dostanu za Btc

Kdyby tady byla tak vysoká radioaktivita, že zničí elektroniku, tak budeš řešit úplně jiné problémy, než kde si koupit radioaktivní brambory. Ale kdybys chtěl třeba rodinu přelifrovat do bezpečnější části světa, btc ti pomůže o mnoho víc, než v tu dobu již nesměnitelná CZK :)
Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 03.03.24 10:57  Aj Rep  (281501)

Trochu hype

Tyhle prvoplánově optimistické články bitcoinu spíš škodí. Je jasné, že těch 100 tisíc padne, ale klidně to může být až příští rok a předtím může přijít nějaká menší korekce. A pokud to někdo pochopil tak, že když bude prolomena ta výše uvedená psychologická hranice, cena BTC se urve a poletí na měsíc, tak se mýlí. V oblasti vysokých hodnot totiž působí na tvorbu ceny trochu jiné tlaky.
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 04.03.24 10:11  Mamlasman  (202855)

Trochu hype

Myšleno je to tak, že zatím si veřejnost Bitcoinu nevšímá, podobně jako v roce 19, když stoupnul na 14k. Teprve když prekonal 20-30k tak začlo pořádný FOMO.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 04.03.24 10:18  Tomasso  (243566)

Trochu hype

Lamy začínají nakupovat zpravidla na ATH, to je normálka.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 03.03.24 20:10  Ghi  (282683)

Trochu hype

Cenu vždy bude tvořit poměr nabídky a poptávky. Zatímco nabídka bude už stále stejná, stále více lidí (a nově i bank) si začne všímat, že nějaký Bitcoin (a případně další kryptoměna) existuje. Co to udělá na straně poptávky?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (35) 02.03.24 08:31  Petriiik  (236737)

Tak přesně tyhle kecy

jsme četli i před 3 lety. Jen vábení rybyček, aby vložily své peníze do tohoto pyramidového scamu. A pak POOOOFFFF, IT IS ALL GONE
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (35)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (17) 02.03.24 19:18  Tomasso  (282696)

Tak přesně tyhle kecy

Ano, četli. A žádná katastrofa se neděla, naopak, spousta lidí se pěkně napakovala. Včetně mě.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (17)
Vaše doporučení:
přečíst (16) 02.03.24 21:40  Vědma  (263293)

Tak přesně tyhle kecy

Katastrofa jistě nastane, nikdo neví kdy. Nicméně napakovat se znamená "vybrat zisk". To se stane, až ti za prodané BTC někdo vyplatí doláče/koruny/baráky/auta na dřevo. To jediné udá skutečnou hodnotu tvého výdělku. Spotová cena BTC je medžig, který se raději nikde moc nerozpitvává.
Jakmile prodáš, pak víme, kolik jsi ty vydělal, a že jsi zrovna ty vítěz. A pak pogratuluji, zatleskám, a možná trochu pozávidím odvahu. Do té doby, z mého pohledu, vlastníš cosi jako padák při seskoku z letadla. Adrenalinový zážitek který může obohatit život, který ale skončí tragicky, protože ten padák včas nevyužiješ - pro mlhu není vidět pevninu.
Ano, ano, mohl bys prodat, já vím, ale neprodáš. A neposmívám se, ono je to taky o tom, kolik do toho člověk nasype. Nic proti gemblení pro zábavu.
Dosavadní doporučení: přečíst (16)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 04.03.24 10:13  Mamlasman  (202855)

Tak přesně tyhle kecy

Jenom blázen se zbaví bitcoinu, pokud mu to nezmění zásadně život...
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 03.03.24 13:37  kairos  (282765)

Tak přesně tyhle kecy

Tak "prodat peníze" člověk musí jednoduše tehdy, když něco potřebuje - jídlo, oblečení, bydlení... Když si nasimulujete svůj obvyklý tok úspora-útrata přes BTC jako úložiště hodnoty (oproti jiným formám) za posledních 10 let, tak bych řekl, že v případě BTC jste to vyhrál.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (48) 02.03.24 10:48  Vědma  (282688)

Tak přesně tyhle kecy

Hejlové ten systém nechápou. Funguje to tak, že nějaký guru řekl... hlavně HODL. Realisticky můžeme věřit, že bude příliv nových hejlů (reklama) bude překonávat jejich odliv na věky? Jen tehdy cena neklesá, a to je celý deal. 99% obchodů bude fejk, počítání hešů vysokoobjemovych transakcí mezi peněženkami stejného majitele. A drobky házené těžařům (beznakladove).
Z pohledu otrokářů nejde ani o to, jaká je cena, nově příchozí dollary (hejl hodl) musí uživit generovaný traffic v chainu (tezari odsavaji dolary, zadny hodl!) a vypalné masterům (žerou taky dollary! ale ti to s výběrem nesmi přehnat). Záleží jestli jsme nad nebo pod rovnitkem, pak rosteme nebo klesame. Ted jde o to udržet víru, že po halvingu musi cena vzrust na dvojnasobek, aby bylo na ty drobky tezarum. Nicmene jednou věřit přestanou :) s krizi? Uvedomi si, ze je to nepouzitelna blbost? Uvidime...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (48)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 04.03.24 10:03  Mamlasman  (202855)

Tak přesně tyhle kecy

Tebe to hodně štve... 😂 To neřekl žádný guru, ale nějakej opilej týpek... Zatímco bitcoin na to kašle a stoupá na 65k
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (11) 02.03.24 21:57  Baba Granny  (282725)

Tak přesně tyhle kecy

Tak přesně tyhle kecy, co jsi napsal, jsou nepoužitelná blbost! Vidíme to 🤗
Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (9) 03.03.24 02:29  Vědma  (266267)

Tak přesně tyhle kecy

Chlapi, FIRE! Někdo tady boří mýty a odrazuje ovce, nedivím se, že tu teď máte soustředění. Nic, beru roha... Dobrý pokec. HODL a be happy.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (15) 02.03.24 00:38  pan ponožka  (274844)

osobně čekám na to

až se ceny vrátí na podobnou ůroveň kde byli před 3 lety a rychle vybírám, 100 tisíc je hodně mimo realitu
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 04.03.24 10:16  Mamlasman  (202855)

osobně čekám na to

To budete hodně v mínusu kvůli inflaci. Udávaná je 30%
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (13) 02.03.24 19:21  Tomasso  (282696)

osobně čekám na to

To nedává smysl. Už jen kvůli inflaci. Nemluvě o efektu ETF, která do btc valí dost velké objemy peněz, a cyklicky se opakujícím efektu kolem halvingu. 100k je minimum, kterého můžeme letos dosáhnout.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 02.03.24 15:36  kairos  (282694)

osobně čekám na to

Obávám se, že se budete divit. Vodítkem pro to, která cena je už "mimo realitu" je tržní cena zlata (přímý konkurent bitcoinu), ale částečně i nemovitostí, různých sběratelských předmětů, apod. - těm všem bitcoin ukrojí něco z koláče.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 02.03.24 21:24  Vědma  (266201)

osobně čekám na to

Jakkoliv nemusím od COVID zdražení investice zlata (ha-ha!), srovnávat BTC se zlatem je fakt dětinsky směšné, ti ajťíci. ;-) Ale chápu, že inkvizici protinázory nevoní.

BTC stejnej, jako každej jinej coin o stejném technologickém nastavení. Nulová jedinečnost. Nulová hodnota, brzo něco jako vlastnit disketu z osmdesátek, je to fajn "artefakt" do sbírky. Artefakt, který měnil svět. Až na to, že na crypto se v dobrém vzpomínat nebude.

BTC je jen o Vámi samovolně-tlačené-reklamě :) to je ta jeho jedinečnost. A tedy o množství dolarů NOVĚ příchozích hejlů do systému, který umožní nadále jeho chod. Víra je super, do té doby, než víra dojde.
A o tom, jak jste někteří vydělali na BTC si promluvíme, až nebudete HODL :-) protože pak lze určit "zisk" ze hry/experimentu. Až si něco fakt koupíte. Do té doby máte jen vsazeno, a vystoupit se nemusí podařit. Ale bacha, jakmile přestanete HODLovat, nebude ani BTC.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 04.03.24 10:18  Mamlasman  (202855)

osobně čekám na to

Klasický pohled nováčka... Brzo do bitcoinu budeš cpát co můžeš. To je normální...
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 04.03.24 15:55  GG  (282836)

osobně čekám na to

prej nováčka, já dělám do BTC od roku 2016, v té době jsi ty ani nevěděl, co to BTC je. Jsi holt pouze naštvaný, že jsi promarnil šanci a tak kecáš nesmysly.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 03.03.24 13:58  deprese  falesnyzavinacemail.cz  (250611)

osobně čekám na to

Zase se jen ztrapňuješ, jak jsi hloupá.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 03.03.24 11:00  GG  (282734)

osobně čekám na to

To Vědma, ty se opravdu ani nevydrqzuj, co tvůj názor, to důkaz o tvé blbosti, ničemu nerozumíš, tak už nic nepiš. To že jsi nevydelal na BtC tě asi tak dostali, že tady děláš že sebe ... Nejdřív si něco nastudujno BtC a pak se vyjadruj. Samozřejmě, že ostatní krypto je něco jiného. Mluvím o BTC a jeho jedinečnosti.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 03.03.24 13:54  Vědma  (274306)

osobně čekám na to

:D další student knihomol. To je nemoc, soudruzi!
BTC je trivka. Než "zainvestujete", pochopte, jak funguje. Do posledniho bitu... ať víte, do čeho dete. Není to těžký, i kdyz se vám gurus budou snazit vysvětlovat vnitřní kouzlo a jedinečnost "digizlata", ROFL.
Tady končím, neb se tu rojej.. Vítejte na sletu, poplácejte se :) a pěknou neděli. Téma vyčerpáno.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 03.03.24 14:06  Vědma  (274306)

osobně čekám na to

Tim chci rict.. dobra rada vsem: Kdo neumite pochopit technologii za cryptem, a zakladni ekonomicke zakonitosti penez, nevíte ABSOLUTNE, co riskujete a bitcoin neni pro vas. Nemůžete přece věřit ani mně, ani sektě. Musíte VĚDĚT! Ne jen věřit. To je fér, ne? Ti, co premysli a vi, ti muzou zdravě gemblit. Nic proti tomu. Páčko někde jinde.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 03.03.24 14:39  Kenny  (282767)

osobně čekám na to

Jediné co se vycerpalo je mozna tak akorat vase hloupost. Bezte si potrast rukou s debilkama ze zkorumpované ECB, tam je to totiz samy "genius" na BTC stejný jak vy.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (11) 03.03.24 00:53  kairos  (282694)

osobně čekám na to

Zlato, diamanty, bitcoin - vše je víra. Dohoda. Intersubjektivní konsensus lidstva. Jestli budeme používat onen prvek, sloučeninu nebo číselný systém. Bez dané dohody je hodnota nula. To není pro ajtáky, to je spíše věc antropologie. Čtěte třeba Harariho, ne ajťáky. Pak se vám rozsvítí, že dějiny směřovaly k bitcoinu celkem zákonitě.
Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 02.03.24 07:31  R2  (248434)

osobně čekám na to

tak to tedy vyber, protoze tam uz je a tech 100k neni zase tak nerealne, samozrejme ze realna cena 0, to se da rici o vsem
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (15) 02.03.24 08:36  Petriiik  (236737)

osobně čekám na to

Tak o všem se to určitě říct nedá, především u těch fyzických věcí jako diamanty, zlato, ropa apod... Ale o digitálním aktivu se to určitě říci dá.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (13) 02.03.24 15:31  kairos  (282694)

osobně čekám na to

Proč se to nedá říct o diamantech? Jaká je "reálná cena" diamantů? Jejich užitek je nulový (pokud se kdy k něčemu praktickému užívaly, tak dnes máme náhrady) a jejich tržní cena plyne jen z dohody mezi lidmi, že této vzácné formě uhlíku dáme nějakou hodnotu. Tedy přesně to samé jako s bitcoinem, kde jsme se dohodli, že dáme hodnotu nějakým vzácným číslům.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (13)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 02.03.24 18:32  Vědma  (278063)

osobně čekám na to

Protože diamant je záležitost jedinečnosti? Používá se jako šperk a art? Každý kus je originál, aby byl prodejný, vyřádí se na něm aspoň brusič, atp. (nemám žádný diamant, nepotřebuji a nerozumím mu dostatečně .. nechám jiným). Krypto hash je boha jen krypto hash, číslo! A chain je jen chain. Na tom není nic unikátního, za tyden spustim kolik chceš nových coinu. A vytěžovat křemík můžeme jako lidstvo i inteligentně.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 03.03.24 10:47  Aj Rep  (281501)

osobně čekám na to

"za týden spustím kolik chceš nových coinů .." tak tohle je ukázka ABSOLUTNÍ neznalosti!
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 03.03.24 10:50  Vědma  (267615)

osobně čekám na to

Ukázka zainteresovanosti.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 03.03.24 00:59  kairos  (282694)

osobně čekám na to

Ale není ve vesmíru nic jedinečnějšího než čísla. V jedinečnost diamantů můžeme jen doufat. Nikdo neví, kolik jich ještě vytěžíme nebo přivezeme z asteroidů. Teoreticky vzato je diamantů nekonečné množství. Nový coin klidně vytvořte, ale je to podobné jako kdybyste chtěl lidstvu vnutit myšlenku, že místo zlata budeme jako míru hodnoty používat kozí bobky z vašeho dvorka. Nepochopil jste, že není podstatný daný fyzikální nebo matematický "nosič", ale intersubjektivní celosvětová dohoda. Bez ní to nejde nikdy. Žádné peníze nejsou "od Boha", ale od lidí. Existují v jejich myslích, nikde jinde. Nechoďte proti proudu dějin, to je rada, kterou vám dávám.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (5) 03.03.24 02:23  Vědma  (275512)

osobně čekám na to

Inkvizice se ozve, to je mi jasný. To je holt ta víra, tu je třeba chránit. Je na každém, jaké rady vsákne. Jestli moje nebo tvoje. Ale mně můžeš říkat, co chceš -> já princip tohoto perpetua mobile znám. A velmi dobře. A obecně, ještě jsem neviděl, že se vydělává "po proudu" (to je jak s těma nemovitostma, zákonitě nemůže být 80% Čechů boháčů, když nikdo nic netvoří - jen vlastní kus cihly na konci světa). Ale co, já jsem jen investorské miminko ;) jakým právem Vám beru fiktivní bohatství. Hlavně ať jste šťastní, a riskujete jen to, co si můžete dovolit.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 03.03.24 04:41  kairos  (282729)

osobně čekám na to

Co pořád máte se "zbohatnutím"? Lidí vlastní různá aktiva prostě jako úložiště hodnoty. Od bitcoinu nevo zlata nikdo nečeká, že bude generovat nějakou hodnotu. Hodnota vzniká z práce. To, že aktuálně někdo na bitcoinu "bohatne", je pouze tím, že dochází k nějakému historickému posunu od materiálních komodit k nehmotným. V tom smyslu jsem psal "neplavat proti proudu". Ano, je to "víra", víra není sprosté slovo, víra je systém, který propojuje lidi a dělá z živočichů civilizaci. Víry se střetávají, komunikují spolu a někdy i zápasí. V tomto jsme si rovni a já nejsem o nic víc "inkvizice" než vy. :) Každopádně myslím, že dějiny běží i bez nás dvou. :)
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 02.03.24 20:18  Kenny  (282698)

osobně čekám na to

Vážně dokážete vytezit Bitcoinu dle libosti? Pokud ano, tak se radeji k tematu nevyjadřuje, jelikoz jste akorat k smichu. Stejne jako vsechny vaše snůšky nesmyslu, co tu polodite, vy Vědmo...
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 02.03.24 20:57  Vědma  (263299)

osobně čekám na to

Těžba = umožnění obchodu. Neztrapňujte se, Kenny. Každý SCAM nepapá. Ale jsem rád, že Vás rozesměju.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 01.03.24 21:44  Jendabendaaa  (282626)

Cena

Názor autora je jistě zajímavý, ale s přihlédnutím na jeho obor podnikání očekavatelný. O 100tis usd za 1btc se mluví už dlouho. Schválením etf a blížícím se půlení se toho můžeme dočkat (ale nemusíme). Jde spíše o to jak se budou chovat velcí investoři a kdy si řeknou že cena už je dost vysoko a zacnou prodávat ve velkém. Pak poletí cena treba o 30% dolů. Aby btc opravdu šel výrazně nahoru, chce to use case. Jenom spekulace ho tam nevyženou. Chce to, aby lidi s tím začali opravdu platit (lightning network) a používat ho běžně jako peníze-coz uz dnes na řadě míst a eshopů lze. Lidé ho jen neumí používat. Jelikož je btc přímí konkurent klasických peněz, banky se tomu budou bránit. Pokud by totiž všichni začali btc používat, řada bank by to mohla zabalit.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 02.03.24 15:48  kairos  (282694)

Cena

Use case bitcoinu určitě není platit s ním. Ostatně nedává smysl, proč by jeho cena měla růst, kdyby s ním lidi masově platili - cena (kupní síla) tvrdých peněz jako je bitcoin se neodvíjí od toho, jak se peníze točí, ale jaký je poměr spotřeby k úsporám. Use case bitcoinu je být lepším zlatem než je zlato, nic víc, nic míň.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 02.03.24 18:36  Vědma  (282695)

Cena

Přesně, bitoin ma jen jediny usecase - podojit důvěřivé, nic jiného, a pak zařízneme, chudáci ještě vice schudnou, a zapomeneme. Někdo vymyslí jiný scam.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 02.03.24 23:19  Morous123  (282726)

Cena

I když nejsem žádná vědma, tak se mi zdá, že Vědma je bez btc a teď je ... na svojí křišťálovou kouli.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


Diskuze Cena bitcoinu se blíží rekordu. Až prolomí 100 tisíc USD, začnou se dít věci, další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Cena bitcoinu se blíží rekordu. Až prolomí 100 tisíc USD, začnou se dít věci

Cena bitcoinu se blíží rekordu. Až prolomí 100 tisíc USD, začnou se dít věci - zdrojová stránka k tématu diskuze Cena bitcoinu se blíží rekordu. Až prolomí 100 tisíc USD, začnou se dít věci.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Cena bitcoinu se blíží rekordu. Až prolomí 100 tisíc USD, začnou se dít věci e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Cena bitcoinu se blíží rekordu. Až prolomí 100 tisíc USD, začnou se dít věci.

 Burza Prime 16:25 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  684.00  0.00% 
 ČEZ  902.50  -1.15% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 134.50  +0.31% 
 GEN DIGITAL  530.00  +10.88% 
 GEVORKYAN  258.00  +2.38% 
 KOFOLA CS  275.00  +0.73% 
 KOMERČNÍ BANKA  796.50  -0.19% 
 MONETA MONEY BANK  97.20  -0.72% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 840.00  +0.82% 
 PHOTON ENERGY  43.85  +1.04% 
 PILULKA LÉKÁRNY  180.00  +1.12% 
 PRIMOCO UAV SE  855.00  -0.58% 
 VIG  755.00  +1.21% 
Komodity online
 Ropa 82.89 USD 10.05   
 Zlato 2363.95 USD 10.05   
 Stříbro 28.19 USD 10.05   
 Káva 200.65 USD 10.05   
 Cukr 19.28 USD 10.05   
 Bavlna 77.39 USD 10.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.