Přílohy > Vstup ČR do EU - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 81 až 100

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Přílohy > Vstup ČR do EU - Diskuze k tématu Přílohy > Vstup ČR do EU


Výpis příspěvků 81 až 100 (112)
 
přečíst (2) 02.06.03 22:37  Niky  (56096)

Pořád dokola

Vážená paní/slečno

Já nejsem ten, kdo pouze kritizuje, informace o EU jsem si opatřil a lidi, které je třeba pořád postrkovat, také rád nemám. Stejně tak i já bych mohl ve vašem stylu napsat.......žasnu, jak se většina Čechů nechá ovlivnit jednostrannou propagandou pro vstup do EU, v naději, že se jim tímto vstupem začne dařit lépe......

Nezačne. Nic se v jejich životě nezmění. Vyděláme si tolik, kolik jsme vydělali doposud. Cestovat budeme stejně jako doposud. Tržní ceny našich nemovitostí budou nadále stejné. Naši studenti budou moci studovat v zahraničí stejně jako doposud, stále v závislosti na svých studijních výsledcích, znalosti jazyka a fin.možnostech svých rodičů. Pracovat v evropských zemích budeme moci stejně jako doposud. Evropské firmy u nás budou podnikat stále a naše firmy budou stále vyvážet své zboží do Evropy.

Co ještě se stane po našem vstupu do EU ? Ceny u nás se budou odvíjet od toho jaké sazby daní určí EU ,tzn. Německo a Francie. Z našeho státního rozpočtu budeme plati poměrnou část do fondů EU. Z těchto fondů však nedostaneme dotaci automaticky, ale až po podání žádosti doložené popř. projektem. Nic z toho, co se nám nebude líbit neovlivníme. Teprve potom začneme nadávat. A vystoupit jednostranně z EU údajně nelze.

Tuto diskuzi sleduji již delší dobu a už jednou jsem prosil, Vás Eurooptimisty, abyste už konečně nám ostatním sdělili ty klady vstupu, ale je to pořád dokola řeči, propaganda, řeči, propaganda.

Já si myslím, že se o těch kladech asi už nikdy nedozvíme.

Niky   

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 02.06.03 21:35  T-Rex  (34341)

jsem proti

Má mila rozmilá Evropanko.Tvé nadšeni z Eu bohuzel nezdílím.
Tento národ nemá pravě dobré zkušenosti s velkými bratry.Ve všech
těchto připadech jsme dostali tolik svobody a mohli jsme svobodně
pracovat pracovních taborech.Němci měli heslo "práce osvobozuje",
Rusove "za lepsi zítřky" a nyni nás čeká "za evropu krásnější.
Evropa je a bude rozdělena na ty pravé Evropany a jejich méně
hodnotné členy .Věřte nebo ne ,už nyni patříme do té druhé hategorie.
Nechci se rozepisovat dlouze o tom co jsou a byly Kolonie a kolonialni
mocnosti.Doporucuji si precist na toto téma nejakou literaturu a
připravit se na budoucnost.A nemyslete si že si budete kdekoliv v evrope

v nebližších 5 až 10 letech pracovat,to už za vás Eu spolu s minulou vládou

vyřešila.

 Váš euroskeptik..       

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 02.06.03 16:12  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (88581)

Proč jo!

Ty máš sice velice zjednodušený názor, ale ve své podstatě navýsost racionální. Bohužel, dnes je zvykem u stáda lidí i politiků prosazovat všemožně kličkující manýry a zdůvodňovat nezdůvodnitelné a mezi tím se stačí zamyslet nad kořenem podstaty selského rozumu. V EU jej budeme potřebovat jako sůl,,,,,
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 02.06.03 16:01  emil  (48292)

Proč jo!

V týhle zemi to všechno směřuje akorát tak do haj*lu, tak proč nezkusit něco jinýho?

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 31.05.03 16:16  marcela  marcelazavinacfspnet.cz  (43356)

jsem pro

Jak ctu vase prispevky, tak jen zasnu, jak vsichni Cesi dokazi naprosto vsechno jen kritizovat. Myslim, ze ani jeden z tech kritiku EU se neobtezoval zajistit si o ni nejake informace. Jiste, ani me to neprekvapuje. Jsou do lide, kteri jsou zvykli, ze jim stale neco diktuje a strka pod nos. Proto se tolik boji vstoupit do EU. Tam totiz vznikaji neomezene moznost, ktere svobodnym a ambicioznim lidem prinesou stesti. Naopak lidem, kteri chteji mit "sve jiste" asi opravdu prinese EU jen starosti. Ale tusim, ze tito lide nebudou spokojen i kdyz vstoupime i kdyz nevstoupime. Clovek musi totiz neco zacit delat sam a ne cekat, ze se neco stane. A argument, ze ztratime svou identitu, je pro me neuspokojivy. Kdo chce at zustane Cechem (nikdo mu v tom jiste branit nebude) a kdo chce muze se stat Evropanem. Ja zvolim tu druhou variantu...
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:


přečíst (4) 22.05.03 17:55  Vojín Kotas (K)  (80834)

Hned ti odpovím...

... jen mi prosímtě řekni, proč má každej odekretovanej přicmrndovač komunistického režimu v Čechách právo vykrádat cizí/společný majetek? Proč Čechům nevadí, že nutí polovinu 18i-letých nesmyslně otročit dle přání vylýzaných komunistických důstojníckých ožralů? Proč jim nevadí, že další čtvrtina uplácí lékaře a čtvrtina otročí v nemocnicích, případně dělá poskoky na úřadech? ... Vysvětlení je jednoduché, protože 90% lidí jsou hovada, která umějí jen krást a podobné složení má tedy i parlament. Tudíž je naprosto logické, že prezidentem je člověk, který zorganizoval zmaření vyšetřování stamilionového úplatku, který přijala jeho strana. Ta strana, která zorganizovala bankovní loupež století.... Viagru pro poslance EP ještě z daní utáhnu, další IPB stěží.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 22.05.03 17:46  Vojín Kotas (K)  (80834)

Protoč!

S čím má kdo argumentovat? S těmi tvrzeními bez důkazů? Například: "Jedna měna nutně povede k jedné vládě" - pro tohle tvrzení není v historii žádná opora, například v poměrně hodně zemích je měnou /často neoficiální, avšak jedinou skutečnou/ USD a nikdo netvrdí, že by v nich vládly USA. A tvrzení, že "kromě toho přináší prakticky úplnou nemožnost vystoupení státu z EU" je už blábol úplný. V téhle zemi se mění měna co padesát let, případně častěji a imrvére někam nastupujeme a zase vystupujeme. "Přátelský postoj vůči KLDR a Kubě"? to je blábol jako když kráva do vody tento. S KLDR neobchoduje nikdo ze západního světa, oni nemají co vyvážet a nemají čím platit. Když už něco potřebují, nakoupí to vedle v Číně. Obchod s Kubou nabourává vládnoucí kompartaj víc, než idiotské embargo. To máte tak krátkou paměť? Co srralo tvrdé komanče nejvíc, když měl někdo víc, než voni, zasloužilí srráči. A žádný soukromý investor si na Kubě nevybírá lidi podle partajní legitimace. Soudě dle tohoto bodu jste takový ten hurápravicový vždypodporovač politiky USA. Vždyť naprosto podobnou taktikou se daří rozkládat vládu komančů v Číně. To že ji rozkládají sami vyšší komančové, nezní sice zrovna bohulibě, ale nic to na faktu nemění. Jinak až budete mít volnou chvilku, projděte si dokumenty římskokatolické církve a zjistěte si, od kdy vlastně panuje zákaz obsazovat do církevní hierarchie ženy. Zrovna co se týče počtu homosexuálních členů na tom římskokatoličtí duchovní jsou výrazně nadprůměrně, proti jiným křesťanským církvím, které podobný diskriminační zákaz nemají.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 22.05.03 14:03  rimi  vladvitakzavinacseznam.cz  (73609)

Dotaz

Proč berou úředníci EU 6 Viager měsíčně? Co berou Euroúřednice? Co berou Europoslanci a Europoslankyně a co ještě větší papaláši a papalášky na povzbuzení sexuální chuti? Jaké další tajné výhody ještě jim budeme muset platit?
Za jasnou odpověď předem děkuji
vladviták@seznam.cz
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 14.05.03 21:51  Niky  (63097)

PROTI NIKOMU

Radikálnost je většinou spjata s hloupostí, to máte pravdu. Když už máme tu možnost vyjadřovat se k takovýmto důležitým otázkám na internetu, využíjme ji. Nebudeme se přece urážet jen proto, že máme každý jiný názor. Nebudeme zbytečně ironičtí jen proto, že komunikujeme přes internet a nemusíme se tomu druhému dívat do očí.

To podstatné ovšem je, že ani z Vašeho příspěvku nezazněla odpověď na otázku : PROČ VSTOUPIT ? Mně osobně už to připadá tragikomické, všichni příznivci vstupu používají nicneříkající fráze zatímco většina odpůrců  používá jasné argumenty.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 13.05.03 14:26  Zatim  semminapistezavinacvse.cz  (33702)

PROTI vsem :)

Vsim ste si toho ze radikalnost je vetsinou spjata s hlouposti.

>>Výhody? cestování?, práce? studium?- směšné -

verim ze pro vas sou ale ja nechci sedet u piva v hospode a hledat tam nekoho blbejsiho abych se citil chytre. {pravopis mi klidne opravte kdyz vam to udela dobre}

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.05.03 18:51  Rejpal  (76345)

jsme pro

I já jsem přesvědčen, ža povstupu do EU přesvědčíme soukmenovce o nutnosti demokratického tržního socializmu a naši sousedé v Rakousku již nebudou muset demonstrovat proti odchodu do důchodu v 65 letech. Osobně si myslím, že uvědomělí občané EU by měli pracovat až do smrti a žádné důchody by nebylo třeba vyplácet. Rovněž je třeba zrušit podpory v nezaměstnanosti, každý nezaměstnaný občan, který je tak neschopný, že si není sto najit práci by obdržel určitý vybraný úsek silnice, a ten by primitivními nástroji předků udržoval ve sjízdném stavu. Vzhledem k tomu, že m silnic máme více než nezaměstnaných občanů, nové silnice by se budovaly zejména na Mostecku a Severní Moravě. Howg.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 09.05.03 18:41  Rejpal  (76345)

Dopady na potencionální důchodce a střadatele.

Je třeba, aby už někdo kompetentní (ne Impotentní) sdělil národu jaké dopady bude mít vstup na růst cen a jak se takto znehodnotí veškerá spoření, zejména důchodové a stavební. Vždyť dosahované výnosy v minulém roce byly kolem 1 až 3 %, zatím co během 5 let stoupnou  životní náklady na dvojnásobek. Jestli je dnes průměrný státní důchod kolem 200 €, tak dejme tomu, že bude také dvojnásobný, ale plnění z důchodového připojištění a nebo Vaše úspory stoupnou jen o 10%.Vstup do EU má podle mne cenu tak za 5 let, kdy by měla koruna posílit alespoň na 20 Kč za 1€, jinak v roce 2006 vyhrají určitě volby komunisté, poněvadž většina národa pocítí na vlastní kůži jak byli obelháni.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.05.03 23:24  Zdeněk  (47822)

PROTI

Souhlasím s Tebou, ale je to tak jedna setina důvodů PROTI a to jsem pravičák, Bolševiky nenávidím 40 let, Němcovi a Francouzovi se věřit nedá.

Co nedostali válkou chtějí získat lehce ekonomikou. Koupí si Sudety, ovládnou politiku a za třicet let budou naši potomci krvavě bourat Žalář národů. atd. atd. atd. Výhody? cestování?, práce? studium?- směšné -

buď na to mám a můžu i dnes, nebo na to nemám a budu sedět doma i po vstupu. Proč mi máme řešit KOMPLEXY Němců a Francouzů vůči USA.

atd.atd.atd...

PS. Pro ty oklo 20ti let. Nenechte se zblbnout kecama Špidly a spol., použijte vlastní rozum, zeptejte se vlastní matky nebo babičky, kdo je RUS a kdo je NĚMEC - stejná verbeš -. Já mám 50 let stejnej názor,  A ONI HO MAJÍ TAKY. Takže hlasujte NE!  A komu není rady, tomu není pomoci!

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 04.05.03 20:20  Niky  (44649)

PROTI

Jsem proti vstupu. Řekněte mi jediný důvod pro VSTUP. Nechci, aby u nás platily stejné předpisy jako ve Francii nebo v Německu. Nechci jíst stejná jídla jako všichni v Evropě, nechci nosit stejné oblečení. Nepotřebuji pro svůj život stejný růst HDP, nechci, aby všude v Evropě byly stejné šipky na křižovatkách, nepotřebuji, aby mě ostatní "Evropané" hodnotili, jestli jsem dost pokrokový nebo zpátečnický. Chci být sám sebou. Když jsem Čech, zůstanu Čechem, přátelský ke všem na celém světě, ne jen v Evropě. 

Niky  

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 23.04.03 14:14  Pavluša  (73323)

Pavluša

Jsem pro vstup do EU. Ať už tam chcem neo ne, stejně tam nakonec budem, tak proč to oddalovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 18.04.03 23:02  Palo  palocxzavinacseznam.cz  (35506)

P R O Č ? ? ?

no proc nekdo z euronadsencu nerozebere clanek


"Rizika vstupu ČR do EU" 

na http://proaprotieu.wz.cz

???

a co na te strance o Irsku Estonsku ...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 18.04.03 21:31  Palo  palocxzavinacseznam.cz  (38703)

P R O Č ? ? ?

no proc nekdo z euronadsencu nerozebere clanek


"Rizika vstupu ČR do EU" 

na http://proaprotieu.wz.cz

???

a co na te strance o Irsku Estonsku ...

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.04.03 21:23  Rejpal  (91373)

jsme pro

Letos referendum, 2004 vstup do EU, 2005 obrovské sklámání, 2006 KSČM získává ve volách 65% HLASŮ  a vytváří jednobarevnou vládu. 2007 je Grebeníček prezidentem a ČR vystupuje z NATO a EU.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 12.04.03 21:18  Rejpal  (91373)

jsem PROTI EU

Já také, stávající rozhádaná EU, snahy po federaci, nárust byrokracie a další aparát, který bude muset občan zaplatit. Současná svéra volného obchodu a postupné dohánění úrovně by zatím mělo stačit.  jsem pro vstup do EU kolem roku 2010 a to pouze za předpokladu, že koruna bude silná, tak 1€ za 10 Kč  a stát bude snižovat zadlužení. Bylo by docela blbé vstoupit do EU už v příštím roce, s tím, že v 2OO6 vyhrajou volby komunisté.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:


Diskuze Přílohy > Vstup ČR do EU, další stránky: « Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Přílohy > Vstup ČR do EU

Přílohy > Vstup ČR do EU - zdrojová stránka k tématu diskuze Přílohy > Vstup ČR do EU.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Přílohy > Vstup ČR do EU e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Přílohy > Vstup ČR do EU.

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  667.00  -1.91% 
 ČEZ  927.50  +2.26% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 138.50  +0.80% 
 GEN DIGITAL  555.00  +0.91% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  284.00  +2.53% 
 KOMERČNÍ BANKA  796.50  +0.76% 
 MONETA MONEY BANK  96.90  -1.32% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 960.00  +0.94% 
 PHOTON ENERGY  44.40  +0.45% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +1.14% 
 PRIMOCO UAV SE  830.00  -1.78% 
 VIG  770.00  -0.65% 
Komodity online
 Ropa 82.78 USD 20:24   
 Zlato 2386.74 USD 20:24   
 Stříbro 29.61 USD 20:24   
 Káva 198.85 USD 20:24   
 Cukr 18.65 USD 20:24   
 Bavlna 75.43 USD 20:24   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.