Hezký den,
taky si s nimi telefonuji a nyní dopisuji, tak připíšu svou zkušenost, ať ostatní varuji.
V minulosti jsem od nich jednu sbírku delší dobu odebírala a problémy nebyly.
Vloni na podzim mi volali, že mi zašlou DVD-čka, vyšlo to na 50 Kč za kus, paní zmiňovala Vánoce - no, za 50 Kč za kus jsem je vzala. Došly, zaplatila jsem - a zajímala se o cenu dalších ve sbírce (to u první zásilky nebylo). Takže jsem zatelefonovala na IMP a poptala se. Za cenu 250 Kč fakt nechci náhodná DVD. Paní navrhla pozastavení sbírky s tím, že si sama vyberu, která DVD konkrétně chci a poslala mi seznam. Podívala jsem se na něj s tím, že až bude víc peněz, tak si třeba pár zajímavých objednám.
Mé obří překvapení, když mi pojednou v březnu přišla neobjednaná zásilka. Na call centru mi pán řekl, že paní, co jsem s ní komunikovala zjevně přišlo, že jsem se dlouho neozvala, tak mi poslali zásilku. Ihned jsem odběr ukončila a ptala se, co tedy s tím - poslat zpět. Já nic neobjednala, ale když jsem měla cestu kolem pošty, chtěla jsem jim to poslat na náklady odběratele, na to pošta ale potřebuje odpovědní štítek - ten mi ani po urgencích nezaslali. Jen dokola opakují, že jsem sbírku pozastavila a nikoli ukončila, takže mi to poslali objednaně a nyní že už ani vracet, ale zaplatit. Přitom na vlastním webu uvádí, že posílání pozastaví na tak dlouho, jak budeme potřebovat.
Minimálně se tedy jedná o klamání spotřebitele, kdy pro ně slovo "pozastavit" znamená "pozastavit na 5 měsíců bez jakéhokoli upozornění". Chápu to jako marketingový trik, kdy někteří začnou zase odebírat - ale tím spíše by to měli uznat. Do loňského roku mi přišli jako fér firma, po letošních zkušenostech před nimi neopomenu varovat všechny kolem. Škoda, některé sbírky mají hezké, ale za ty nervy kolem a "kafemlejnek" s jejich Call centrem mi to fakt nestojí.
Kdyby se na ně něco podávalo, rozhodně pokud bude má zkušenost vhodná k podání, tak se přidám - dělám do obchodu a proto jsem na neetické praktiky velmi citlivá.