Rusnok (ČNB): Češi jsou k euru nadále vlažní - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 1 až 45 (45)
 
určitě přečíst (6) 14.03.22 15:43  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (242181)

Milý Ludovíte Jirko i Hujere

Až bude traktorista ve Francii, Německu, Polsku, ČR i v Řecku brát mzdu za 100 ha obdělané půdy stejných 4000 euro ... Až bude švadlena ve Francii, Německu, Polsku, ČR i v Řecku brát mzdu za 100 ušitých metrů textilu stejných 2000 euro ... Až bude zedník či inženýr ve Francii, Německu, Polsku, ČR i v Řecku brát mzdu za stejný výkon shodně 3000 euro a všechny ostatní profese ve Francii, Německu, Polsku, ČR i v Řecku brát mzdy podle srovnatelného výkonu ve shodě... Pak nebudu mít se zavedením euro žádný problém. Jenže to kastovnictví a povyšování se západu nad východem, nebo jihem je o otroctví a podřízenosti jejich institucí nad našimi institucemi. Z toho důvodu nemůže být srovnatelná měna myslitelná ve všech ohledech. Samotná měna euro je politický bastard, nikolv příběh na vývojovém a ekonomickém podkladu. Takže táhněte už s tím lejnem do brusele a nevracejte se.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 14.03.22 15:59  Tomas Albrecht  (208817)

Milý Ludovíte Jirko i Hujere

Bylo mi jasne, ze se nackove v teto diskusi ozvou.Vy asi tihnete k moskve, tam si zajedte, zapnete Sputnika, kdyz Vam ho ted tady vypli, a utapejte se v nostalgii po casech SSSR. Urcite Vas tam radi privitaji, muzete tam spilat na Brusel

Prijeti eura muze vest k odbourani toho co vam vadi, k postupnemu odbouranim barier v toku financi a barier businesu, k dalsi fazi srutani nasi ekonomiky se zapadem. Ted jsme v middle income pasti, a je treba to posunout k high income, coz se dati ted statum s eurem (Estonsko a vlastne cele pobalti, Slovinsko, i Slovensko nam dycha na zada), ale vubec se to nedari Polsku a Madarsku, ktere jsou dnes v HDP/capita uz daleko za SLovenskem (a nebyly, jeste pred 15 lety). To co rika CNB, ze na euro "jeste nejsme pripraveni" mne naopak urazi, protoze jsou-li pripraveny staty typu Litvy ci Chorvatska, znamena to, ze my ne? Jsme tedy horsi? V ocich zapadu prave proto jsme a budeme rozvojovou zemi. Doufat, ze CZK bude jednou jako svycarsky frank a my Cesi to zase svetu natreme je opravdu blahove. Vzdycky prijde krize a koruna vuci euru oslabi - uz to je dukaz, ze at rikate co rikate, jak jde do tuheho, investori hlasuji pro euro, ne korunu. Euro je duveryhodnejsi mena. A neni to svycarsky frank.

Zkuste odhodit svoje nacionalisticke predsudky, ted jse vhodna doba, vidime kam to vede v Rusku, a zamyslete se trochu

 

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 14.03.22 13:23  Ludovit Hornak  (239440)

euro - jestliže ČR je montovna pro německo tak tato velmoc bude dělat vše proto

aby naše životní úrověň byla co nejnižší abychom stále vyráběli násobně levněji pro Ně .... to znamená ani oni u nás Euro nepodporují , jsme pro ně takoví číňani 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 14.03.22 13:32  Ludovit Hornak  (239440)

euro - jestliže ČR je montovna pro německo tak tato velmoc bude dělat vše proto

a proto je potreba mít stejnou měnu jako Němci , aby z nás přestali dělat montovnu, tzn mít euro a byt na jedné lodi s ostatními zeměmi  z eu a postupně snižovat rozdíly ekonomické mezi zeměmi tak jako USA , jedno jestli bydlím v californii nebo na floridě ...l

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 14.03.22 13:37  Ludovit Hornak  (239440)

euro - jestliže ČR je montovna pro německo tak tato velmoc bude dělat vše proto

němci a rakušáci si rádi myslí že jsou něco víc přitom rakousko nemá proti čr žádný průmysl ale platy trojnasobné, taky je potřeba aby naše firmy neměly sídla na kypru a v holandsku či irsku ale platili daně u nás a je ostuda že skoro všechny pivovary už nejsou u nás české , aspoň to jsme si mohli nechat, klaus všechno prodal, 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (10) 14.03.22 08:14  xxx  (241641)

Proč NE Euro ?

- Drastická nevýhoda je tvz. Euroval, kdy budeme platit za dluhy jiných

- Přechod na euro nebude mít žádný pozitvní vliv na ekonomiku

- Naše česká koruna je v zásadě stabilní měna, kterou mají cizí investoři velmi rádi

- Dalším velkým pozitivem je vlastní měnová politika

- Proč bychom se dobrovolně zbavovali vlastní měny, kterou má i Švýcarsko?

a takových argumentů jsou stovky

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 14.03.22 12:28  Tomas Albrecht  (208817)

Proč NE Euro ?

Proč NE Euro ?

- Drastická nevýhoda je tvz. Euroval, kdy budeme platit za dluhy jiných

TOTO JE CELKEM NESMYSL, KDO KDE KDY PLATIL? NENI TO TAK, ZE S EUREM SI BUDEME PUJCOVAT ZA MENSI UROKY NEZ TED, KDY SE CNB SNAZI BOJOVAT PROT OSLABOVANI KORUNY A UROKY, STEJNE JAKO RUSACI, ZVEDA? (NE AZ TOLIK, ALE PARALELA JE CELKEM JASNA)

- Přechod na euro nebude mít žádný pozitvní vliv na ekonomiku

NEBUDE? PRI KAZDE MINULE KRIZI JSME S KORUNOU VYSLI OSLABENI A POSTUPNE NAS PREDBEHLY CI DOHNALY SROVNATELNE STATY - POBALTI, SLOVENSKO. MADARSKO A POLSKO, KTERE EURO NEMAJI, DEVALVUJI TAK MOCNE, ZE DNES JSOU V HDP NA HLAVU DALEKO ZA SLOVENSKEM, LITVOU!!!

- Naše česká koruna je v zásadě stabilní měna, kterou mají cizí investoři velmi rádi

JE TO ROZVOJOVA MENA, COZ NEZASTIRA ANI KURZY.CZ, INVESTORI JI RADI NEMAJI A JAKMILE JE JAKAKOLIV KRIZE, OSLABUJE VUCI EURU. INVESTORI HLASUJI PENEZENKAMA, 1)NEVRI POSTKOMUNISTICKEMU STATU, 2) NEVERI MALE EKONOMICE.

- Dalším velkým pozitivem je vlastní měnová politika

A TADY TEDA NEVIM, V CEM TO PRESNE SPOCIVA, TA VYHODA. A PROC SLOVACI A DALSI SE TEHLE VYHODY TAK RADI ZBAVILI

- Proč bychom se dobrovolně zbavovali vlastní měny, kterou má i Švýcarsko?

MA, ALE KORUNA NENI FRANK - VIZ VYSE. FRANK JE BRAN JAKO BEZPECNY PRISTAV. ALE TAM KORUNA NIKDY NEBUDE

a takových argumentů jsou stovky

PROSIM, ALESPON O 50 DALSICH ARGUMENTU, DEKUJI

 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 14.03.22 09:06  Ludovit Hornak  (239440)

Proč NE Euro ?

když si koupím na slovensku rohlík za 15 centů kartou , česká banka si k tomu přidá nevýhodný kurz takže mně bude stát 30 centů. naše firmy neustále musí se ... zajišťovat místo aby platby byly v jedné měně, toto může vyhovovat pouze bankám, nehledě na to když jedu na 6 neděl do španělska na pláž musím neustále řešit kurz koruny nechápu

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 14.03.22 09:57  Jiří  (242169)

Proč NE Euro ?

A proč si neuděláš eurový účet a nevyměníš koruny za euro, když je výhodný kurz? A pak normálně člověk platí v euru a nemusí řešit kurz. V dnešní době to už nabízí několik bank... ČSOB, Fio, airbank,atd. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.03.22 13:14  Tomas Albrecht  (208817)

Proč NE Euro ?

Samozrejme dlouhodobe mam, uz jsem vydelal nekolik desitek tisic (hlavne v dobe zacatku kovidu, kdy koruna spadla opravdu hodne), ale jak pise kolega, proc to resit? Neni pro nasi stale se rozvijejici ekonomiku (alespon z hlediska koruny jsme rozvojovou zemi) odstranit co nejvice prekazek a barier naseho provazani s ekonomickym centrem zapadni Evropy, a koruna je jednou z takovych barier. Mit euro je duveryhodne i z hlediska zahranicnich investoru, je to buffer, ktery nas brani proti vykyvum koruny v turbulentnich dobach, da se to prirovnat k clenstvi v NATO z hlediska bezpecnosti. A napriklad ted budou brzdit nasi ekonomiku velke urokove sazby, ktere u rozvojoveho statu jako jsme my budou prodrazovat i splaceni dluhu CR. Slovaci toto neresi, urokove sazby tam ekonomiku nesvazuji, za zady maji nejsilnejsi ekonomiku sveta. CNB se branila inflaci a vysroubovala uroky, koruna na chvilku posilila, ted je zas tam co byla pred tim nez uroky zvedla, ale zbyly nam ty urokove sazby...  Jeste bude ted intervenovat, ale jak prijde nejaka spatna zprava z Ukrajiny, nebude mit CNB sanci. Zvlast, pokud je uz ted dlouhodobe po klidu a takove zpravy budou prichazet casto (nebudou cipy, vypnou plyn atd)...Proc neprijmout?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 14.03.22 10:08  Ludovit Hornak  (239440)

Proč NE Euro ?

chápu ale proč to mám řešit??? slovák nic takového neřeší 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 14.03.22 11:48  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (242181)

Proč NE Euro ?

Po zavedení eura budeš řešit mnohem víc věcí než dnes.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (2) 14.03.22 12:22  Tomas Albrecht  (208817)

Proč NE Euro ?

Napriklas? Prosim konkretneji... Samozrejme mozno podiat na chudaky Slovaky, ci Estonce, jak trpi. Take chorvati, blazni chteji euro.Vsude tam si nevyhody neuvedomuji. Skoda, ze nevi, ze tu v Cechach jsou odbornici, kteri jim to ve vysvetli nejlepe. Poslat jeste informace treba Holandanum. Na to jsme tady velci experti :)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 14.03.22 12:33  Zcenzorovany  (242182)

Pan xxx výše to už vysvětlil z ekonomického hlediska

..já bych jen dodal, že východoevropani, kteří dosud přijali Euro, ještě před několika málo lety neměli jednak svou suverenitu, tím méně pak svou národní měnu. Každý správný Čech, který neuvažuje jen svou platební kartou a sobecky nepřepočítává všechno na peníze, by měl být hrdý na znak naší národní suverenity, kterou jinak tak rychle díky vládním kolaborantům ztrácíme. Na naši Korunu českou..

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 14.03.22 13:04  Tomas Albrecht  (208817)

Pan xxx výše to už vysvětlil z ekonomického hlediska

Myslim, ze stale nevysvetlil a jediny argument ktery zatim vyplyva je ten narodovecko nacionalni, jaky mate Vy. No tak proti tomu se neda argumentovat. Samzrejme Francie, Nemecko (minimalne od 1871), Nizozemi, Belgie (ta tedy az od 1839), ale treba i Rakousko, to jsou vsechno staty s historii, a presto euro prijaly. Stale nechapu ten nacionalistiky argument. Orban by mi ho asi vysvetlil nejlepe...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (1) 14.03.22 13:14  Láďa Pusina  (241796)

Možná je to i hra našich politiku : beru 25000 Kč měsíčně myslím si je to

Balík ale ono je to jen 1000 euro , vodí nás za nos , kdyby bylo euro platy se rychleji srovnani s německem Rakouskem , nehledě nato ze Putin dělal vse možné proto abych nás Euro nebylo , jeho cílem byl rozpad EU

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 14.03.22 13:28  Tomas Albrecht  (208817)

Možná je to i hra našich politiku : beru 25000 Kč měsíčně myslím si je to

Ano, nazor Ruska na prijeti eura nas ci dalsich podobnych statu je takovy pekny lakmusovy papirek a test zda se nam to vyplati a priblizi zapadu ci ne. Kdyby to z tohoto hlediska bylo uplne neutralni, Rusaci by se o to nijak nezajimali. Ale dlouhodobe ten Mordor podporoval skrety typu Orbana a dalsich, ktyeri do toho vseho hazeli vidle. Kdyby chudak Havel videl, k cemu vede ten Vysegrad, V4, v hrobe se obraci. Z hlediska Ruska je kazde stmeleni evropy a provazani zapadu se stredni evropou hrozbou... jsme tu koneckoncu v jejich euroasijske zone zajmu. Co je pro ne spatne, je ovsem pro nas dobre

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 13.03.22 16:01  KAKO  (242145)

Rusnok (ČNB): Češi jsou k euru nadále vlažní

Při vší úctě, Euro je téma, které běžný občan těžko pochopí. Tak papouškuje, co je v médiích.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (8) 13.03.22 16:23  Ludovit Hornak  (239440)

Češi jsou k euru nadále vlažní

já jako běžný občan se rozhodují jestli si dát stranou 100000 Eur nevim proč mám pořad řešit koruny když jedu do obrazárny ve Vídni nebo na návštěvu Mozartea v Salzburku, rád jezdím do itálie k moři a pořad ta koruna, tu mi byl putinem placený agent Zeman dlužen 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.03.22 08:07  xxx  (241641)

Češi jsou k euru nadále vlažní

Ty vole, ty seš fakt děsně "cool". Všichni jsme úplně z tebe padli na hubu jaká si Eurocestovatelská STAR. Jak já nebožák se s tebou takovým euroobčanem vyrovnám. A ano, ty "chudino" bez účtu to byl sarkasmus.

 

Já když cestuji po světě, tak platím normálně kartou a nějaké směrnárny jsou mě úplně ukradené. Takto to dělá snad každý koho znám až na takové "cool" hvězdy co zjevně nemají účet s kartou.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 14.03.22 08:48  Ludovit Hornak  (239440)

Češi jsou k euru nadále vlažní

očekával jsem souboj důvtipu, leč vidím , že jste neozbrojen

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.03.22 13:23  Tomas Albrecht  (208817)

Češi jsou k euru nadále vlažní

Souhlasim, take jsem cekal, ze tu zazni nejake nosne argumenty protivne strany a ze se poucim. Ovsem vidim ze i na techto strankach jsou agresivni neznalci, bez munice/// Jediny jejich argument je zda se narodni hrdost a suverenita. Jako by zde hovorila pani Bobosikova...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 13.03.22 16:49  denda  (241432)

Češi jsou k euru nadále vlažní

Nechápu proč se tak čílíte?! Když jste takový "frajer", který obchoduje (nakupujete i prodáváte/fakturujete) v eurech a koruny potřebujete tak maximálně při nákupu vTescu, tak jistě máte i konto v eurech a nemusíte je tak nakupovat při cestě do obrazárny.  De facto vůbec nemusíte korunu řešit. Při nákupu za Kč při současném kurzu jen vyděláte. Nebo je to vše jinak a tady si jen honíte triko?!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 13.03.22 19:06  KAKO  (242145)

Češi jsou k euru nadále vlažní

Obrazárnu ve Vídni navštěvuje člověk jednou za... Ale rajče z Řecka nebo květák z Francie lidi kupují denně. A platí korunami, které se za kurzovou přirážku musí konvertovat do EUR.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (3) 13.03.22 19:20  Ludovit Hornak  (239440)

Češi jsou k euru nadále vlažní

naprosto s Vámi souhlasím, například když si chci koupit nové BMW proč mi to musí v autosalonu Praha přepočítat na koruny a ne rovnou v eurech asi je to pro někoho výhodné takhle hulit čechy na všem, stačí když platím českou kartou v cizině vždy ten nejhorší kurz je to ostuda

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (6) 13.03.22 14:52  Ludovit Hornak  (239440)

Agent Zeman placený Putinem na rozkaz pána bránil přijetí Eura v ČR

po desetiletí, taktéž Putin všemi možnými prostředky docílil odchod GB z EU, doufám že období kdy Putin platil Zemana už zkončilo

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 14.03.22 13:20  Tomas Albrecht  (208817)

Agent Zeman placený Putinem na rozkaz pána bránil přijetí Eura v ČR

Souhlas, uz to indikuje odkud vitr vane a co je vlastne pro nas dobre.... Samozrejme pro Rusy by takove provazani a ekonomicke CR a dalsich statu stredovychodu nebylo dobre. Jak ma stat euro, mohem hur z EU vystoupi. Cili s eurem se pravdepodobnost Czexitu rapidne snizuje. A czexit (polexit atd atd) by rusaci jiste privitali...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (12) 11.03.22 11:00  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (242096)

Euro pomůže turistům

a možná i těm, co jsou líní v kalulačce "chytrého mobili" přepočítat kurzy měn. Komu ještě? Nehlaste se všichni. Ostatně soudím, že nicnedělání lemplů v nové vládě je úmyslné, aby nás oklikou k tomu euru dokopali. Pak vítězoslavně sdělí lidu, že nás zachránili od ekonomické pohromy. Tohle z nich čouhá jako sláma z bot. Dokonale vykonávají rozkazy Bruselu.

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 11.03.22 20:11  Tomas Albrecht  (208817)

Euro pomůže nám

To je prave ten nacionaslimus, ale ne pragmatismus.  To mi na te diskusi o euru vzdycky hrozne vadilo. To ze se vzdycky kdyz se nevi kudy kam vytahne diktat Bruselu. Kdyz vidim jak trpi Slovaci, Lotysi, Estonci, Slovinci, vlastne cela Evropa, Jen Madarsko, Polsko a my ne, my vuci nim bohatneme, mame se stale lepe, nechavame je daleko za sebou.  Nasi chabri kamaradi z V4 cenove, Orban a Kaczyznski. Putin si celou dobu mnul ruce... ted si to teda pokazil

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 14.03.22 11:46  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (242181)

Euro pomůže nám

Měna byla vždycky atribut národovectví a ne pragmatizmu. Proč si asi každý národ zavedl vlastní měnu? Chápete vůbec podstatu národní měny?

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (3) 14.03.22 11:57  Tomas Albrecht  (208817)

Euro pomůže nám

Ne, bohuzel nechapu... Jsem pragmatik a pokud prijmuti eura povede k vetsi ekonomicke provazanosti nasi a evropske ekonomiky a menismu tlaku na nase podnikatele, nad korunou bych neuronil ani slzciku. At klidne z druhe strany ceske euromince je vyrazena svatovaclavska koruna. Jinak mi takoveto arugumenty 19. stoleti nic nerikaji. Ac chapu, ze jsou ted prave, hlavne v okoli Moskvy, jsou tyhle zamrzle ideologie celkem popularni a dobre az donedavna korenily i u nas... (nedelam si ovsem iluze, zacnou zase brzy rasit)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 14.03.22 12:03  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (242181)

Euro pomůže nám

Jaký tlak je proboha vytvářen na české podnikatele, když podnikají v české zemi s českou měnou? Co je to za pokrokový blábol?

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.03.22 12:13  Zcenzorovany  (242182)

Klid kolego..

..tady na toho vtipálka a místního kašpárka a blázna netřeba reagovat..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.03.22 12:20  Tomas Albrecht  (208817)

Klid kolego..

To by mne zajimalo, s kym nase silne proexportne orientovana ekonomika vlastne obchoduje. Pokud to pomuze pri obchodovani s Evropou a neuskodi doma, proc nemit euro? Ja jsem laik, tak bych hrozne rad, aby mi to odbornici, jako jsou ti co zde diskutuji, vysvetlili. Zatim jsem slysel jen blaboly o nejake narodni hrdosti a suverenite... Samozrejme, neni nutne mit euro, ale je pro nas dobre mit stejnou menu jako Nemecko...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 13.03.22 23:21  Zcenzorovany  (242160)

Na lásce k vlasti není nic špatného

..to co říkáte není pragmatismus, to jsou vychcané kupecké počty ve stylu prodat mámu? Prodat bráchu? Vyplatí se mi to? Jsem rád, že se stále najde dost lidí normálních než takových jako jste vy. K zblití..

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.03.22 15:44  Tomas Albrecht  (208817)

Na lásce k vlasti není nic špatného

Vcera jsem poslouchal Putina a mluvil vlastne jak vy, to je pekne... To jsou prave ty primitivni vychodoevropeske idealy, patrici na smetiste dejin. Ale predpokladam, ze moc necestujete, anglicky neumite, v cizine nikoho neznate. A hazete volebni listek SPD...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.03.22 15:50  Tomas Albrecht  (208817)

Na lásce k vlasti není nic špatného

PS ja jsem samozrejme velky cesky nacionalista, a prave proto bych si pral Cesko jako normalni standardni zapadoevropskou liberalni demokracii, plne integrovanou do evropske ekonomiky, ktere v zapadni evrope naslouchaji, protoze mluvi rozumne a ne jako maly ukrivdeny nacionalista. Nepaktuje se s Orbanama a dalsima nackama v nasem regionu, co az doted delali Putinovi uzitecne idioty. Abychom meli eurominci, na ktere je zezadu vyrazena treba velka koruna svateho Vaclava. Nebo premyslovska orlice, dvouocasy lev ci cokoliv podobneho

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 11.03.22 06:26  MP3440  (212915)

€ by nám uškodilo

Myslím, že by nám € spíše uškodilo - to v případě, že by byla vláda složena z podobných populistů, jako byl pan Babiš. Na jejich "předvolební kampaň" by stát vydával hodně peněz, půjčovali by si za malý úrok, ale už neřešily, kdo to bude splácet. 

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 11.03.22 06:32  Ludovit Hornak  (239440)

€ by nám uškodilo když jedu do výdně musym sy pořát mněnit

penýze a to mně štve ..... připadám si jako moldavec ve výdni

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 13.03.22 17:02  denda  (241432)

€ by nám uškodilo když jedu do výdně musym sy pořát mněnit

Vzhledem k vaší gramatice, mi připadáte spíše jako černoch v Čechách.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 10.03.22 18:52  Antoaneta  (242051)

A je to tady.

Pane Rusnoku,

díky, konečně víme, co jste zač.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (20) 10.03.22 21:39  Tomas Albrecht  (208817)

A je to tady.

Z ciste pragmatickeho hlediska, proc ne euro? Prosim o nejake dobre argumenty, jako absolutni laik se rad priucim. Ciste z laickeho hlediska, ono nas to slovensko, ale i Litva a Lotyssko s eurem docela dohani. Estonsko uz nas predehnalo. Vzdy kdyz je krize, dozenou nas skokem. Za chvili prijme euro i Chorvatsko, tak uvidime...Navic, pokud pujde stranou veskera ideologie a nacionalismus, neni euro pro obchodniky vyhodnejsi nez koruna, mena rozvojova, vychodoevropska, nestabilni a kolisajici, ke ktere nikdo nema duveru (jak je videt vzdy kdyz prijde krize? Priznejme si to - neni to ani dolar, ani svycarsky frank, je to spis zloty nebo forint - opravdu to tak chceme?). No, snad nebude valka na ukrajine dlouha a znicujici, CNB nebude muset moc intervenovat (jak to delala v poslednich dnech, nastesti ji vnejsi okolnosti pomohly, ropy bude vic nez se myslelo). Z pohledu bezneho cloveka - proc mam mit mnohem vyssi uroky nez maji Slovaci?  Neni euro takova financni stabilita, udrzujici urcitou ekonomickou homeostazu a neco jako NATO pro nasi bezpecnost? Ve statech Blue Banana, centru Evropy, se povetsinou plati eurem a nas nejvetsi obchodni partner je Nemecko.Pokud nekdy zkolabuje euro, zkolabuje ekonomicke centrum Evropy (ktere tak funguje prinejmensim 1000 let) a koruna bude na lopatkach stejne jeste mnohem driv. Rad bych se pletl... PS Chapu, ze Rusnokovi se jeho funkce libi, neocekavam, ze se sam rozhodne si umensit pravomoci, natoz jakkoliv podporit euro

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (20)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 13.03.22 14:34  Jose  (242142)

A je to tady._reakce

Naprosto s Vaším laickým názorem souhlasím a myslím si ,že máte velmi dobře nastudováno.Děkuji za Váš příspěvek-to je přesně o tom jak  debatovat.Za mně -nechci být rozvíjející se ekonomikou  a měnou-společně s Indickou rupií,Madarským forintem....Myslím,že máme na více.€ je pro stovky milionů lidí,CZK pro 10 000 000.

A za b-naše firma má vzhledem k úrokům všechny půjčky v €,hlavní zákazníky v Čechách-taky fakturujeme v €.

Kolik € vůbec ovládá naší ekonomiky? 70%???To by bylo zajímavé kdyby ČNB zveřejnila v jakém objemu probíhá výměna v € na našem trhu?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.03.22 13:36  Tomas Albrecht  (208817)

A je to tady._reakce

Dekuju, konecne nazor cloveka, ktery ma s obstrukcema s ceskou korunou osobni zkusenost. Ja jsem vedec-biolog, takze ne podnikatel, ale biologicke i ekonomicke systemy funguji obcas podobne. Cim vice barier, tim horsi tok energie. Koruna je prekazkou a barierou uplne provazanosti nas a zapadu... No nic, preju hodne uspechu v podnikani, snad se eura jako meny CR za nasich zivotu dockame

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (16) 10.03.22 12:03  Petr Ježek  (194488)

QFS

K čemu nekryté fiat EUR, když máme alespoň částečně, když ne zcela krytou CZK, že? QFS řeší plné krytí. Jste připraven, pane guvernére?

Dosavadní doporučení: přečíst (16)
Vaše doporučení:


Diskuze Rusnok (ČNB): Češi jsou k euru nadále vlažní, další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Rusnok (ČNB): Češi jsou k euru nadále vlažní

Rusnok (ČNB): Češi jsou k euru nadále vlažní - zdrojová stránka k tématu diskuze Rusnok (ČNB): Češi jsou k euru nadále vlažní.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Rusnok (ČNB): Češi jsou k euru nadále vlažní e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Rusnok (ČNB): Češi jsou k euru nadále vlažní.

 Burza Prime 11:41 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  676.00  -0.29% 
 ČEZ  948.00  +0.21% 
 ERSTE  1 104.50  +0.27% 
 GEN(NORTON)  560.00  +0.72% 
 GEVORKYAN  254.00  0.00% 
 KB  759.00  +0.53% 
 KOFOLA  299.00  +1.01% 
 MONETA  98.00  -0.41% 
 PHOTON  44.00  0.00% 
 PILULKA  170.50  -4.21% 
 PM  14 940.00  -0.40% 
 PRIMOCO   800.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.14% 
Komodity online
 Ropa 77.50 USD 11:26   
 Zlato 2332.88 USD 11:26   
 Stříbro 29.57 USD 11:26   
 Káva 228.76 USD 11:26   
 Cukr 18.88 USD 11:26   
 Bavlna 74.74 USD 11:26   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.