Peugeot 405 - časté závady, přednosti/nedostatky - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení , příspěvky 31 až 40

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 31 až 40 (42)
 
přečíst (0) 25.03.05 12:31  Luke  lrutarzavinaccmi.cz  (81217)

405SRI

Ahoj, mam toto auto něco přes rok po tátovi, má najeto 200000, ale musím říct, že je poměrně spolehlivé a hlavně na svou dobu elegantní.Mám sportovní verzi SPORTExtra s hliníkovými koly BORBET.Je pravda že v zimě jsou při studeném motoru slyšet z palubovky různé zvuk, že motor neběží ve volnoběhu uplně plynule, ale podstatné je, že mě nenechylo ještě ve štychu a stále má ,,šmrnc,,
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 12.10.04 11:57  Mišob  misobgzavinacseznam.cz  (45220)

Peugeot405D

Cena 80000Kč koupeno při 100000km. Já s nim najel dalších 100000km. Super auto bez udržby jezdí na naftu a olej. Mám srandu z těch co si kupují fábije, fiaty a dačije aby ušetřili. Já jezdím za 7l po mněstě a 5l po dálnici. Auto nikde nerezne a kromně předního a zadního nárazniku kterej je trochu vybledlej od sluníčka na něm není znát kolik má nalítáno. Mimochodem mám kombíka, do toho auta se vejde uplně všechno. Když jsem jel do Splitu na dovolenou načerpal jsem na hranicích v Čechách a na tu nádrž jsem taky dojel zpět. Na plně naložený auto to opravdu není špatné. Auto má jezdit a né furt stát u pumpy. :-)  

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 25.05.04 21:48  Milan  gromilzavinacpost.cz  (26562)

PEUGEOT 405 SRI

Stejný problém začínám mít s volnoběhem jako příspěvek "Cunami". Auto mám rok, NAJO 215 tis. km, ročník 93. Taky jsem vysledoval, že závada se začne projevovat až po zahřátí motoru. Po telefonu mi ze servisu řekli, že by to mohl dělat (přerušovat) přenos z nastavení škrtící klapky. Ještě jsem se fyzicky k tomu nedostal.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 21.03.04 18:15  Cunami  sterba.mzavinacvolny.cz  (92528)

405 SRi 2.0 break 93

"Vozík" mám skoro dva roky a nemůžu si ho vynachválit. Jízdní vlastnosti jsou víc než slušné a auto i při ostřejší jízdě sedí výborně i v zatáčkách. Trochu jsem se bál spotřeby, ale i ta mě celkem mile překvapila. Kombinovaná spotřeba se pohybuje od 7,4 do 9,3 l / 100km. Nejnižší spotřebu jsem naměřil při loňské cestě do Norska, která přes Dánsko a Švédsko ukázala na benzínový dvoulitr krásných 6,25 l / 100km. Byl to samozřejmě extrém, který přičítám severským silnicím, které se nedají srovnávat s taknodromem tady u nás, ale potěšilo to. :o) Nejvyšší spotřebu (9,3) mám v zimě při "popojíždění" městem. Akcelerace je s ohledem na hmotnost auta slušná a maximální rychlost udávaná v TP je ve skutečnosti o 10 - 15km/h vyšší. Jediný problém, který mě v současnosti trápí, se týká otáček volnoběhu. Čas od času (někdy 1x za měsíc, někdy 3x denně) přestanou "držet" volnoběžné otáčky a motor "chcípá". Stačí třeba v pomalé zatáčce do kopce podřadit a při sešlápnutí spojky motor vysadí. Rázem "ztuhne" volant, protože vysadí i posilovač. Pravé peklo nastane, když podobná situace nastane ve městě. Každé semafory, každé zastavení nezbývá nic jiného, než startovat a startovat. Nechal jsem si dvakrát udělat diagnostiku motoru asi 14dní po sobě a pokaždé jinde. Na žádné nic nezjistili, ale na první mě oznámili, že motor má hodnoty jako nové auto a na druhé, že motor je zralý na generálku a že hodně "žere" olej (od výměny k výměně po 10000km doleji maximálně 1litr), tak nevím, jak na tohle přišli :o). Zkoušelo se vyměnit podtlakové čidlo volnoběhu, krokový motůrek volnoběhu, pročistit vstřikování.. nemluvím ani o výměně svíček a kabelů. Nepozoruji nějakou spojitost s počasím, nebo s používaným benzínem. Jediné, co pomůže, je na chvilku někde zastavit, vypnout motor i zapalování. Znovu nastartovat a nechat motor "rozdýchat" při mírně sešlápnutém plynu. Za chvilku se většinou otáčky srovnají a pak už zas drží okolo 750ot./min. Občas, když i tohle selže, pomůže otevřít kapotu a parkrát rychle po sobě protočit otáčky. Většinou ale jezdím dál a závada jak rychle přišla, tak zas rychle odejde. Někdy je klid na dva měsíce, někdy na pár minut.. Pokud někdo máte zkušenost s podobně "pitomou" závadou, budu moc rád, když mě dáte vědět o svých zkušenostech.. Díky moc a všem přeji klidné silnice bez nehod. Ahoj Martin

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 08.01.04 14:15  Radomír Baleš  rada99zavinacseznam.cz  (42326)

405 GRDT

zhruba před rokem jsem zakoupil 405 1.8GRDT a jsem s ní docela spokojenej.Až na drobnější závady je spolehlivej.Před tím jsem měl 205 1.9D .Jezdí to slušně a asi za 6l.nafty.Kmitání ručičky tachometru a nějaký pazvuk z prístrojovky nepovažuju za problém.Pro mě je důležité,že motor startuje i ve velkých mrazech,je pohodlný a není moc zhnilý.Najedu ročně asi 25000km.Olej tam liju plnou syntetiku a mezi výměnou nedolívám nic!Je to stařeček z roku 1988 kolik má najeto neví nikdo neví a mě je to jedno.Kdo chce jezdit levně,pohodně , spolehlivě a neplatit pojistku jako hrom je to nejlepší volba.Já za něj dal 65000,-
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 01.12.03 12:13  Alezi  (63727)

Peugeot 405 SRI

Mám toto auto asi pul roku a sem s nim docela zpokojenej až na pár malyčkosti posilovač jde docela ztuha na to že ma pomahat tak po par otočeni tam a zpatky na mistě seš docela mrtvej řidičovi dveře a panty to je taky děs a o elektryckym stahovani okynek ani nemluvě pomaly a hlučny jynak na svoji vahu je motor velyce ostrej a při menšim zvišeni vykonu je to fakt drak čau Alezi

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 09.08.03 08:51  Dalibor  dalkalzavinacseznam.cz  (58559)

Peugeot 405 2.0 D

Jsem dva roky majitelem Peugeota 2.0 D bez turba,   koupil jsem ho,  když měl najeto poctivých 200 000 km, teď má 260 000 Km. Jízdní vlastnosti nemají chybu,  velmi pohodlné auto. Spotřeba je do 5l na 100 Km při rychlosti do 120 - 130 km/h. Zatím jsem vyměnil pouze lamelu na spojce a byla vyměněná vodní pumpa, jinak nic. Naprosto bezproblémové auto,  chce jenom naftu a Olej. Dávám tam polosyntetiku,  stačí mě 5l do příští výměny po 10 000 km. Neznám lepší auto v této cenové kategorii/ okolo 100 000 Kč/.

Ti co mají s pežoťáckýma dieselama problémy,  tak je to proto,  že ty auta,  co koupili v bazaru měla stočený tachometr a samotná auta mají nalítáno přes půl milionu kilometrů. U pežota nejde na první pohled poznat,  kolik má motor najeto,  protože začíná kouřit až po asi 500 000 km nebo více. To co je schopen najet Peugeot 405 D /až 800 000 km/ nenajede žádné auto.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 22.04.03 16:47  Jirka  swiszavinacemail.cz  (70192)

405 GRi Break

uz pul roku jsem stastnym majitelem pazouta. rv 1988, nalitano 150 tis. Pravda je, ze spotreba je "docela" velka, na druhou stranu u 1,9 se strikackou se prece neda cekat spotreba HDI-cka. Kmitani rucicky tacho a obcas pazvuky z pristrojovky mi nemuzou zneprijemnit pozitek z jizdy. S trochou nadsazky lze jizdni komfort prirovnat citroenu s hydraulickym odpruzenim.  k ostatnim prispevkum: celkove po 10tis. km jsem doleval 3 litry oleje a asi pul litru chladici kapaliny. NAPROSTA SPOKOJENOST!

pokud mate problem, mrknete na www.peugeot-club.cz, tam vam urcite nekdo pomuze :))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 28.01.03 17:13  Jan  jbartikzavinacseznam.cz  (51063)

Peugeot 405 GL Break

Před nákupem tohoto vozu jsem si sehnal spousty dostupných informací, vč. častých závad a poruch. Pro vyloučení co nejvíce problémů jsem koupil relativně málo jetou, udržovanou  ojetinu z Německa r. v. 95. Přesto, že se jedná vůz z posledních let své výroby, dalo by se říci tedy vychytaný vůz, problémy se zvuky z přístrojové desky, ale hlavně z předních dveří mám i u tohoto vozu. Kmitání ručičky tachometru se objevilo také a má snaha o promazání celého lanovodu nepomohla. Překvapila mě také spotřeba oleje cca 1/2 litru na 1000 km, ale dle literatury to je normální. Také jsem si všiml úbytku chladící kapaliny v systému, zvláště pak v těchto zimních měsících. Dolévám cca 2 dc na 200 km. Ze zadní nápravou nemám problémy. Potvrdil to i technik v autorizovaném servisu. Tlačí mě však do preventivní úpravy zadní nápravy v ceně cca 4.000,00 Kč. Mám z toho jisté obavy, jestli máte někdo podobnou zkušenost poraďte, zda zadní nápravu rozdělávat, když to ještě není nutné. S jízdními vlastnostmi svého vozu jsem max. spokojen. Přesedl jsem z Formana a nedá se to srovnat. Co se týče vnitřního prostoru, tak je pro mou 5-ti členou rodinu dostatečný. 
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 14.01.03 03:29  Franta  (67583)

405 break 1.6i

Pánové denně, jaro, leto ,podzim ,zima, mnohdy těžce přetížen a pořád je to příjemnější kočár než i nejnovější Octavka za nějakých 600 t
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


Diskuze Peugeot 405 - časté závady, přednosti/nedostatky, další stránky: « Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Peugeot 405 - časté závady, přednosti/nedostatky

Peugeot 405 - časté závady, přednosti/nedostatky - zdrojová stránka k tématu diskuze Peugeot 405 - časté závady, přednosti/nedostatky.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Peugeot 405 - časté závady, přednosti/nedostatky e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Peugeot 405 - časté závady, přednosti/nedostatky.

 Burza Prime 14:06 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  671.00  -1.03% 
 ČEZ  949.00  +0.32% 
 ERSTE  1 105.00  +0.32% 
 GEN(NORTON)  560.00  +0.72% 
 GEVORKYAN  254.00  0.00% 
 KB  762.50  +0.99% 
 KOFOLA  296.00  0.00% 
 MONETA  98.20  -0.20% 
 PHOTON  43.80  -0.45% 
 PILULKA  169.00  -5.06% 
 PM  14 960.00  -0.27% 
 PRIMOCO   800.00  0.00% 
 VIG  727.00  -0.41% 
Komodity online
 Ropa 77.89 USD 13:46   
 Zlato 2334.43 USD 13:46   
 Stříbro 29.61 USD 13:46   
 Káva 230.13 USD 13:46   
 Cukr 18.74 USD 13:46   
 Bavlna 74.37 USD 13:46   


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.