Přílohy > Válka v Iráku - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Přílohy > Válka v Iráku - Diskuze k tématu Přílohy > Válka v Iráku


Výpis příspěvků 1 až 50 (142)
 
přečíst (0) 18.11.04 07:30  Niky  (55387)

Hledani pravdy

Je to faktem ze Sadam byl v minulosti nejblizsim pritelem Ameriky.Dostal i jejich povoleni najet na Kuwait. Dale kdyby Amerika nedavno se chteta zbavit toho Sadama, meli mnoho moznosti to udelat velmi jednoduse. Jako ho pozvat do Bileho domu  na obed. Take je samozrejme ze Sadam mel svoji armadu jako kazdy jiny narod. Nakupoval zbrane z byvalych komunistickych zemich. I z Ciny ktera vykupovala zbrane z Ameriky, kazdy proste na tom vydelaval penize. Bush davno planoval napadnout Irag a urcite dalsi arabske zeme. Neni to tak jednoduche jak si nekteri lidi mysli, ze Bush napadl Irag z duvodu vytvorit demkraticky stat a podporit mir na svete, ktery mel Sadam ohrozovat. Take je zajimave ze je dosvedceno ze Bush a Saudis vlastni spolecne multymilionove busnysy. Jak je to mozne, ze saudis meli byt ti teroristi kdo udelali nalet v 9-11?  A nic se v tomto pripadu nevysetrovalo, naopak Bush se snazil vse zamlknout. Ohledne 9-11 se vytvorilo plno lzi a porad se nevi ani troska pravdy. Je take zname, ze Bush potrebuje benzin tak jako Israel. Uz se roztahl po mnoha zemich, hlavne byvalych sovetskych republik.Totiz co se take rika, ze existuje skupina lidi kteri se snazi vladnout svetem. Bush pouziva NATO a ostatni nechapajici pro svoje plany. Bylo by i dobre si precist na internetu o David Icke a kliknout ohledne 9-11 na google. Jinak dost informaci je na www.thepowerhour.com/911.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 12.05.04 20:08  Mstitel  (66503)

Smrt američana=to Aláhovi PSI musí zaplati vlastní krví

Po shlédnutí odříznutí hlavy mladému američanovi,který nejel udělat do Iráku nic jiného, než opravit telefonní síť.Jsem utvrzený v tom,že Aláhovi psi musí za tento hrůzný čin zaplatit nejen svou krví,ale i svými uhelnými dušemi.Teď by mě zajímalo co na to budou říkat všíchni obhájci ARABSKYCH nic jiného něž Ďáblů.Kdyby někdo tento hrůzný čin chtěl obhajovat argumentem,že američáné ,,nelidsky" zacházejí se svými  zajatci,tak hned mu odpovím tím,že ti se to snaží vyšetřit,ale co dělají tyhle SVIŇĚ se můžete přesvědčit po shlédnutí nahrávky všichni...

SMRT Aláhovým psů = Sláva,Čest,Síla AMERICE a IZRAELI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 18.11.04 10:27  sebastianbb  (55478)

Smrt američana=to Aláhovi PSI musí zaplati vlastní krví

ty úbohý chudák, keby tí posraní amíci nezaútočili ako prví, nikto by nikoho nezabíjal.
a len tak pre zaujímavosť, amerika je krajina, ktorá v histórii sveta rozpútala najviac vojnových konfliktov, tak priať slávu česť a silu týmto vypatlancom je totálne úbphé. skončil si ty vôbec základnú školu?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 23.11.04 16:37  Jan  jack112233zavinacseznam.cz  (74776)

Kdyby ti co si myslí že vše smí jezdili na kolech-neumírali by

Každý kdo před nima ve finále klečel a věděl že o tu hlavu přijde si ... ale uvědomil že se nemá ... do cizejch věcí.Já se se těch aladinů nezastávám,je to svinstvo že to dělaj tímto způsobem,ale lidi oni si přece nezačali.Veškerou odpovědnost nese USA a jejich hladovost po moci a naftě.Jejich spasitel B...h je na úrovni našeho M.Sládka.Bacha aby nezačali padat hlavy i vám co těm blbům fandíte,protože ti u nás nahoře by se asi také chteli jmenovat G.B a serou se tam taky.Bůh s těma nevinnejma a už si i vy ... uvědomte že nejste B ale lidé....a budme rádi že jsme tam kde jsme

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 21.10.04 19:43  Václav  (77482)

Smrt američana=to Aláhovi PSI musí zaplati vlastní krví

Prosím kde bych našel to video jak vraždí toho američana???
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.10.04 21:28  Jack  (83290)

Smrt američana=to Aláhovi PSI musí zaplati vlastní krví

vypatlanej rudej uchyláku
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.04.04 09:55  Mstitel  (57475)

Jirko,Jirko stejné plky jako vanHome(viz.níže)

Ty máš stejně ubohé nazory jako průměrný komunista.Určitě nesouhlasíš ve tvých očí ,, s okupací Izraele".Přitom Palestinci si dělají uzemní nároky neprávem.V historických pramenech je dokázano,že Izraelcům patří uzemí Izraele od pradávných dob.Moji reakci na Irák si přečti níže(reakce na vanHome).Sláva Americe a Izraeli !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 25.12.04 15:02  Mato  (29767)

Jirko,Jirko stejné plky jako vanHome(viz.níže)

Ahoj Mstiteli, Jirko a Honzo,

vím, že píšu trochu pozdě, ale po přečtení mstitelových odpovědí jsem musel zareagovat.

Úplně s vámi kluci souhlasím. Američané zaútočili na Irák bez "požehnání" Rady bezpečnosti, vykonali akci na vlastní triko a tím bezprecedentně porušili mezinárodní právo!!! Neměli v ruce jediný kloudný důkaz a zbraních hromadného ničení a jejich plánovaném použití. To jsou fakta. A ta stále platí. Je po válce, zbraně nikde a cesta k demokracii dlouhá a nejistá, zatímco cesta Amíků k ropě a celkovému průmyslu a obnově otevřená.

Mstiteli, nenapadej nikoho, že byl v Americe a co si odtamtud přivezl za zkušenosti. Zajímalo by mě kolikrát jsi tam byl ty, že o tom tolik víš. Také bych rád věděl, jakými fakty máš podležen svůj "inteligentní" názor?

Já tam byl a "van Home" má pravdu - jsou to vymatlanci, kteří sledují jen baseball a fotbal! Co se týká nějakého širšího přehledu o světě, je to dost bída.

A nepleť sem "Čečensko", "průměrný komunistický myšlenky" a "okupaci Izraele". Plácáš pátý přes devátý. To, že někdo nesouhlasí s americkým útokem na Irák ještě neznamená, že je komunista nebo arabista! Měl by sis ten svůj "světonázor" trochu upřesnit. Nemám v lásce araby, ale terorismus není o muslimech. Tím může být každý kdo má k dispozici dost peněž a určité cíle v USA. Když budu mít miliardu USD, mohu to být klidně já. Ale mohl bys to být klidně i ty:o))

Kluci, nenechte se vyprovokovat "intelektuálními blby", kteří si myslí, že mají děsnej přehled.

Zdraví Martin

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.04.05 14:51  Honza  (39800)

Jirko,Jirko stejné plky jako vanHome(viz.níže)

Máš recht kámo
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 26.04.04 09:44  Mstitel  (57475)

vaHome(viz.výše) je větší blbec než jsem doufal !!!!!

To že se van Home vrátil z ameriky neni,asi uplná náhoda.Po přečtení jeho ubohého příspěvku je patrné,že si chtěl vypsat zlost a své ubohé fráze nemá podložené žádnými fakty.Já se vůbec nedivím,že si Amíci dávají pozor.Po zkušešnostech z jedenáctého září to ani nijak nejde.Ono až se něco stane u nás,tak potom budou všichni chtít odplatu a TI méně inteligentní to budou dávat za vinu američanům.Tyto soudruzi napadajíci Ameriku,zapomínají na konflikt v Čečensku,ten samozřejmě přehlížejí.V  Čečensku je okupace národa v Iráku se američané zbavují Aláhových psů(smradlavých teroristů), je to jen otázka času, kdy tento odpor obtížného hmyzu bude smeten z povrchu zemského.Každý Křesťan se mnou souhlasí,každý soudruh a ukřivděný Arab samozřejmě ne. Sláva AMERICE a IZRAELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 12.04.05 08:46  Legionar  (64105)

vaHome(viz.výše) je větší blbec než jsem doufal !!!!!

Čo keby si si o 11.9(ty) niečo zistil pred tym než začneš hovoriť take nezmysly. Nechapem ako možeš odsudzovať rusko v iraku a pritom podporovať USA. Ak každeho kto s tebou nesuhlasi nazyvaš komunistom a arabom tak potom ty si obyčajny americký žid 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.11.04 16:57  Jan  jack112233zavinacseznam.cz  (74776)

vaHome(viz.výše) je větší blbec než jsem doufal !!!!!

Ty se umíš taky ty vole zajímat jen o cizí záležitosti,jen se tady předvádíš jakej nemáš přehled,ale přitom nemáš ani páru o realitě.Konflinky byli jsou a budou,ale každej atˇsi řeší sám a ne aby se do toho s..l někdo třetí.Američané totiž nic jiného neumí a já ani nevím jestli vůbec někdy někomu pomohli aniž by museli ubližovat...přestanˇsi hrát na Amíka ty českej vole.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.04.04 10:14  Jirka  (60971)

Okupace cizího území

Poruseni veskerych pravních norem. Americti zide chtejí ovladnout svet pomoci sily a penez. Az skonci s arabskym svetem pujdou dal! Potom at se nedivi utokum teroristickych organizaci kteri nemaji jinou moznost odporu. proc se americky retardovany narod nestara o sebe ale dela svetoveho cetnika aby se jim to jednou nevymstilo.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 23.11.04 17:16  Jan  jack112233zavinacseznam.cz  (74776)

Okupace cizího území

Ahoj Jirko-naprosto s tebou sdílím tvůj názor a chtěl bych tě povybudit ve tvé obavě-neboj Američanům se nepodaří s nima skoncovat (to nedokázali ani Rusové),můj názor je že tady si asi pěkně zopakujou Vietnam...zdarec a drž se
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.01.04 11:41  dfdgdh  (44421)

At idu do guli

At teho Sadama podriznu.Gaya jedneho.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.11.03 13:39  Trapper  (25925)

OU JES

Sejměte ty parchanty
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.07.03 22:46  vanHorne  fitazavinaccentrum.cz  (64694)

At jdou americani nekam!!!!!!

Vy kreteni, ktery sem pisete, ja se prave vratil z USA, tam jsou vsichni magori. Obrovsky ovlivneny medii¨, chtej za kazdou cenu cenu znicit celej arabskej svet. Neznaj jiny nazory, nez ty to co jim cpou do hlavy celej den v tech jejich televizich, hlavne CNN. Jejich nazor, ze bez nich by byl celej svet v prdeli, me fakt sere. Jsem sprostej, protoze jinak se to vyjadrit neda. Mejte se vsichni; and USA, don t God bless you!!!!!!!!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.05.03 19:47  Luboš  lubos.zalomzavinactiscali.cz  (47074)

příspěvek

Jen taková připomínka k těm z vás, kdo tak hystericky protestovali proti zásahu proti Iráku. Když vám jde o lidská práva a zachování mezinárodních práv, demonstrovali jste taky někdy na podporu těch lidí, které Saddámův režim připravil o možnost normálně žít? Protestovali jste proti Irácké invazi do Kuvajtu? Nebo máte na každou věc jiný metr?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 05.06.03 07:36  miskarik  miskarikzavinacseznam.cz  (33001)

příspěvek

Válka přinesla:

- výtězství USA -> jejich firmy ovládají světové zásoby ropy

- nábor do teroristických organizací všecho druhu -> zpřísnění zákonů v USA a omezení svobod lidí. -> zvýšení moci vlády v USA -> nebezpečí další války

- většina sil USA bude hodně dlouho v arabském světě -> více nenávisti proti USA

->>> více příležitostí k další válce, aby se odvrátila pozornost od jiných problémů.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.04.03 15:06  clovek  marcellino.opizavinacpost.sk  (47595)

spravny pohlad

...myslim si ze sa na tejto stranke prezentovalo dost hlupakov, poniektory sa aj chceli hrat na recnikov a zabalili svoje nazory do viet aoze vojna je zla atd co su vlastne veci pre kazdeho samozrejme a oni sa takymi to kecami obaluju.

 Vec sa ma asi tak ze vojny nie su pre nic ine ako peniaze a suroviny z ktorych opat plynu len peniaze a majetky ci uz pre jednotlivcov alebo si to rozdelia ludia v skupinach ktore si vynimocne doveruju a mi im verejne hovorime vlady, parlamenty a rozne politicke organizacie spolky atd...

 Lutujem vsetkych ktory sa horlivo stavaju proti ale aj za vojnu nielen v Iraku ale hocikde inde na svete za akychkolvek oklnosti pretoze predpokladam ze nikto kto tu prezentoval svoj nazor ani nedrzal zbran v ruke a nie to aby este bol schopny byt taky mudry a hovoril kedy je spravne ist a zabijat v mene mieru a inych blbosti co ho len napadnu.

 Moj nazor je asi taky ze obdivujem ludi ako je aj napr Saddam pretoze on bol ochotny nasadit svoj vlastny zivot vo vojne o ktorej bolo kazdemu inteligentnemu clovku vopred jasne ze prehra ale on pozna definiciu slobody ludi vo svete a predovsetkym vlastnej krajine.,

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.11.04 17:09  Jan  jack112233zavinacseznam.cz  (74776)

spravny pohlad

Souhlasím s některýma věcma které prezentuješ,ale chtěl bych tě požádat abys neházel všechny do jednoho pytle-dík člověče.....jo jen bych se chtěl ještě optat jestli mohu-kde jsi nabral ty sypatie k Sadamovi když on je možná jeden z největších vrahu v dějinách lidstva.?Toto není rejpání,jen mě to nesedí k některým tvým názorům a k tvé přezdívce.S pozdravem Jack
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 22.07.03 10:39  UFF UFF  (10385)

spravny pohlad

...  ach, ach - "potíš" ypsilonky jak "odrenoušatý absolvent pomocnej školy" -...  poniektory sa aj chceli hrat ... vsetkych ktory sa horlivo stavaju ... - zamisly sa y nat sebou "fylosofe" ... :o)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.04.03 11:50  Milan  m.fiazavinactiscali.cz  (76009)

Válka v Iráku

Chtěl bych říct, že každá válka, tedy i válka v Iráku je politováníhodná a smutná věc, neboť při ní umírají nejen vojáci na obou stranách konfliktu, ale i prostí lidé, kteří mnohdy s válkou nemají nic společného. Avšak to, že režim v čele se Saddámem Hussajnem je režimem, podporujícím terorismus, režimem zrůdným, je pravda také. To, že irácký režim vlastní zbraně hromadného ničení, i když se je nepodařilo inspektorům najít, je rovněž jasné. Irák je totiž velká země, a to že inspektoři nic nenašli, neznamená, že Irák tyto zbraně němá, že je neukryl (měl na to spoustu času), a že je nebude chtít použít, případně i použije. Proti terorismu a světovému ohrožení je třeba čelit včas, a ne provádět politiku usmiřování, která k ničemu pozitivnímu nevede, a terorismus neřeší. Terorismus se týká i naší země, všech "nevěřících", jak tvrdí  muslimští teroristé. Podle nich je ostatní svět nepřítelem, kterého je třeba zničit. Ano, jsou oběti mezi civilním obyvatelstvem v Iráku a je to smutné i strašné. Avšak je třeba proti terorismu postupovat rozhodně a důsledně, nechceme-li, aby v budoucnu byly celosvětově oběti mnohem větší. Je třeba se dívat na USA i V. Británii jako země, které se odhodlaly do této války jít. Díky za to, že se našel někdo, kdo řekl, že se na to nebude dál dívat, že nebude nečinně přihlížet terorismu, jeho akcím a obětem. Svět jednou poděkuje USA i V. Británii za to, že se tak těžkého a nepopulárního úkolu ujaly. Rozhodně se však do dějin nezapíše dobře postoj Německa a Francie, které se odmítly války účastnit (mají na to samozřejmě právo!) a nepomáhají bojující alianci. Obnovy Iráku = podnikat, se však budou chtít samozřejmě účastnit. K porážce Saddámova režimu však přispět nijak nechtějí a nepřispívají. U České republiky je to velmi podivné, není to "ani ryba ani rak". Nevím, co si mám o tom myslet.

 - Zlu je třeba předcházet, i když si myslím, že zásah proti Iráku měl přijít mnohem dříve, neboť nyní je to mnohem obtížnější. Ano, říkám znovu, válka je hrozná, ale když je třeba, musí se přinášet i oběti. Jen si vzpomeňme - ti dříve narození - na Mnichov - také ústupky Hitlerovi, Mnichovská "dohoda" a kam to nakonec vedlo. A Irák není bohužel jedinou zemí, která je v současnosti nebezpečím pro celý civilizovaný svět.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.03 14:48  Jitka a Lucka  (50721)

Bush se jednou dočká

My jsme určitě proti válce a hlavně nesouhlasíme s tím co dělá Bush. Myslí si o sobě že si může dělat co chce,ale to se hošánek plete. Protože podle našeho názoru teprve pozná co je to opravdová válka
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 01.04.03 15:06  darker  (41045)

Bush se jednou dočká

Jste čarodějnice? Že poznáte, co si někdo druhý myslí. A ještě k tomu na takovou dálku. Že vy holky studujete na obor levicový intelektuál? A kdy podle vás tedy Busch pozná, až bude doopravdická válka, to mě zajímá, nechcete o tom napsat nějaký plakát a chodit po Praze?

Myslím, že jsme se tady všichni shodli, že nikdo nemá válku rád, ani já, ani naši militantní návštěvníci chatu, ale to se mám strachovat, kdy zhebnu já, nebo někdo jiný na teroristický útok, jenom proto, že žiju na druhé polokouli? Nebo, že jsem jinověrec, nebo bezvěrec, nebo občan normálního státu s normálním zřízením? Začněte myslet hlavou a ne kolenama, děkuji.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.03.03 20:18  Sybila  (78862)

Busch opakuje Napoleonovu a Hitlerovu chybu !!!

Rychlý postup vojsk bez dostatečné přesily a týlového zabezpečení je velmi riskantní, na to, že se do války zapojuje celý arabský svět nebude ani 100 tisíc amerických posil stačit. Do  dvou týdnů začnou iráčané spojence vytlačovat, Kuvajt to má již bohužel spočítané. Čest památce našim "dobrovolníkům". Toto je věštba, zbytečně k ní nediskutujte!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.03.03 10:51  tram  (26873)

Až ďalší Američania zahynú NORMAN MAILER

Z dennika SME - Slovensko 

Americká národná hrdosť podnes z veľkej časti spočíva v triáde zloženej z peňazí, športu a vojenských prehliadok. Skoro tretina našich najväčších štadiónov a športových arén nesie meno obrovských koncernov: napríklad Gillette a FedEx. Superpohár sa tento rok mohol začať, až keď nad ihriskom rozvinuli americkú vlajku. Superpohár sám osebe bol pohyblivým sviatkom takzvaných bojových radostí.

Asi polovica Ameriky v sebe tajne živí túžbu ísť do vojny. Patrí to k našej mytológii. Podľa našej logiky je Amerika jedinou silou, ktorá by mohla odraziť zlo. George W. Bush je dosť bystrý, aby sa sám dosadil do tejto rovnice. Tuší lepšie než hocikto iný, že vojna s Irakom ukojí našu potrebu stáleho kvalitného televízneho zážitku. Áno, vojna je aj mohutným televíznym rozptýlením.

Ba ešte viac než tým: vojna s Irakom ukojí potrebu pomstiť sa za jedenásty september. Nevadí, že vinníkom nie je Irak. Tú samozrejmosť musí Bush ignorovať. Odhliadnuc od všetkých jeho zločinov, Saddám nespôsobil jedenásty september, ale prezident Bush je filozof. Jedenásty september bol zlom, a všetko zlo spolu súvisí. A tým pádom aj s Irakom.

Prezident tiež môže uspokojiť vojnový apetít mnohých neokonzervatívcov vo svojej vláde, ktorí sú presvedčení, že islam nakoniec bude znamenať pre Izrael návrat Hitlera. Chrániť Izrael Bush musí už preto, že si zatiaľ nemôže byť istý, že ho Šaron bude za každých okolností poslúchať.

Má totiž k dispozícii Mossad, najlepšiu tajnú službu v islamskom svete, ak nie najlepšiu vôbec. Bush sa zatiaľ nemôže zaobísť bez Šaronových služieb. Aj to je dobrý dôvod na rozpútanie vojny.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 26.03.03 13:09  Václav Horák Jméno 'Václav Horák' používá stále stejný uživatel  (21961)

k diskusi..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 28.03.03 20:10  Sybila  (78862)

k diskusi..

do 5 minut, než by Klaus a Špidla sehnali chléb a sůl.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 25.03.03 12:32  kolektiv zaměstnanců  (40856)

proti válce

Zásadně odmítáme útok tzv."spojenců" proti Iráku, nepřejeme si, aby kvůli nejasným a patrně pouze politickým cílům umírali nevinní lidé. Tato válka navíc odporuje mezinárodnímu právu a demokratickým zásadám světového společenství. (Přestože sama sebe vydává za válku demokracie proti totalitě a terorismu.)

za Polikliniku Tachov

Hana Višňovská, Jiří Jindrák, Pavel Kubín

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.03.03 13:28  Cizinec Jméno 'Cizinec' používá stále stejný uživatel  cizineczavinacquick.cz  (70681)

proti válce

     Milá Haničko a ostatní kolektive.

     Tomu nějak nerozumim. Když si nepřejete, "aby kvůli nejasným a patrně pouze politickým cílům umírali nevinní lidé", tak proč jste proti té invazi spojenců? To mi nějak nejde do hlavy.

     Předpokládám, že váš kolektiv bude pěkně starý, tak bych se rád zeptal: Taky jste protestovali, když Saddám "kvůli nejasným a patrně pouze politickým cílům" vraždil lidi ve své zemi? Nebo když podobně vraždili a vraždí lidi v Číně a dalších desítkách zemí - z nichž mnohé zastupují tzv. mírovou pozici v OSN a pěkně si jdou na ruku?

     O tom se moc na Nově nemluví, že jo, tak není proti čemu protestovat. Zajímalo by mne, jestli vaše znalosti daného problému sahají alespoň o tři milimetry dále za večerní zpravodajství televize Nova.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 28.03.03 18:49  Míla  (28877)

proti válce

Milý cizinče, který se ani nedokážeš představit jménem. Srší z tebe hněv, před očima máš rudo a nevíš proto co říkáš. Pouze urážíš. Tvá teorie neovlivněná Novou ovšem předpokládá, že někdo má mít právo všechny ostatní umravňovat a převádět na svou víru. Myslím, že USA si nikdo nevybral, ani je nikdo za světového četníka nechtěl. U nás se také vraždili nevinní lidé (1948, 1968) a americké mírotvůrce to nechalo chladnými. Holt nemáme ropu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 28.03.03 22:37  Cizinec Jméno 'Cizinec' používá stále stejný uživatel  cizineczavinacquick.cz  (53012)

proti válce

     Milá neanonymní představená Mílo (opravdu odvaha, že ses nám tu představila jménem a uvedla kontakt ...), nevím, jak jsi přišla na to, že ze mne srší hněv - snad by bylo dobré si přečíst moje příspěvky.

     Rudo před očima mají povětšinou tzv. "míroví demonstranti", z rudých vlajek se srpem a kladivem, stačí se občas na nějakou demonstraci podívat. Nevím, proč bych měl mít rudo já - mám dost pevný základ na to, abych nemusel mít rudo před očima jako oni.

     Škoda, že z rozčilení plácáš pátý přes devátý - stejně tak jako tebe mne mrzí, že na světě existuje několik desítek katolických a muslimských režimů, které se všemi prostředky (včetně fyzické "mírové" likvidace) snaží umravnit svoje i cizí lidi na tu "jedinou správnou" víru. Nemyslím si, že na to mají právo - stejně tak jako ty.

     Co se týče USA - já jsem je za světového četníka chtěl. Jsem rád, že aspoň občas zasáhnou, když je potřeba. Mám rád dodržování zákonů a možnost rovné šance pro všechny.

     Trochu nerozumím tvému povídání o vraždění u nás - stěžuješ si, že u nás USA v roce 48 a 68 nezasáhly, a zároveň si stěžuješ, že teď v Iráku zasáhly. Co vlastně chceš? Připadá mi ten tvůj postoj tak trochu nelogický, schizofrenní.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 28.03.03 23:31  darker  (41045)

proti válce

Že se s těma Zifčákovejma ovcama vůbec bavíš. Oni demokracii používají zase a jen k tomu, aby ji mohli likvidovat. Válka v Iráku jim v podstatě nevadí, jim vadí dlouhé roky existence USA a války využívají jen k propagaci svých antiamerikanistických ideálů a obhajobě diktátorského režimu, protože takové státní uspořádání komunistům vyhovuje !!!!!! Opravdu i já nevím co chtějí, ale hlavně !!! CO TADY DĚLAJÍ ? Nikdo jim nebrání, aby šli za své ideály bojovat. Je to jakýsi druh lidí, který rád huláká, vyzívá opakovaně vždy k jinému řešení, ale sami ještě nikdy nepředložili postup, hlavně k řešení krize v Iráku. Deset let byli zticha a Husajnovy sviňárny jim nevadily. Proto si myslím, že by udělali dobře, kdyby k těm výkřikům "přiložii ruce k dílu" a šli se postavit před Irácké tanky.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.03.03 12:50  Pijack  (23428)

proti válce

hůůůůů, cháááááá, jééééé, chiiiichiiii chiiiii chíííííí, no to je bžunda.

Konečně dobrá čurina. Před drahnými lety tady (ještě nebyl internet, to by nám komouši dali !!! ) psal nějaký kolektiv tkadlen. Horlivě se rozhořčovali nad politikou USA a kovboje Ronalda Reagana, že prý je to nezodpovědný hazardér s bezpečností celého mírového světa a podobné bláboly. No, jak se něco šustne v USA, tak má najednou každej starost. Přitom ten Reagan nadělal z mírového bloku nudle. A kolektivy všech továren zmlkly.

Vážení, jak vy bojujete za světový mír? Píšete básničky, nebo nekupujete hamburgery a nedíváte se na americké krváky na NOVĚ? Poradím, sledujte ty německé krváky (je jich jako much) kupujte drahé evropské zboží, nalepujte si na nástěnky obrázky z Iráku a podporujte mírovou politiku Sovětského svazu. Bojujte za světový mír !!!  Hurááááááááá,,,,,,

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.03.03 23:37  realista Jméno 'realista' používá stále stejný uživatel  (18397)

test

test
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.03.03 09:45  BACK  vomelazavinacseznam.cz  (47109)

... BUSH!!!

Promiňte tohle skutečně nemůžeme uveřejnit.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.03.03 12:44  tram  (26873)

... BUSH!!!

Tohle neni pro normalni lidi. Smazte to.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 24.03.03 09:54  remáč  (89221)

... BUSH!!!

Já jsem zase sledoval na CNN on-line rozjásané iráčany, jak vítali TY ZLÉ IMPERIALISTY, když obsadili jejich vesnice. Ti lidé měli ze Sadáma opravdový strach a tuto válku považují za své osvobození. Co máš proti obyčejnému lidu Iráku, ty debile? Nebo to nechceš vidět, jako správnej komouš a ČURÁÁK ?????
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 25.03.03 10:28  BACK  vomelazavinacseznam.cz  (47109)

... BUSH!!!

Zdravím tě remáči asi jsem to nevysvětlil dost dobře já akorát nesouhlasím s tou válkou ale na druhou stranu je dobrý že ten národ má šanci získat svobodu. Ale nevíš jak to tam může dopadnout. Skus uvažovat kdyby měl Sadám atomovku nebo něco takovýho... Může to odnést každej... Chapeš mě?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.03.03 11:06  remáč  (89221)

... BUSH!!!

Taky nemám války v oblibě, ale uvažuji s tebou právě proto, co kdyby opravdu Sadám vlastnil tu atomovku? Chemické ZHN vlastní a to nepopřel. A když by to mohl odnést každý, tak právě proto nebudu zavírat oči a s takovou podobou války budu souhlasit vždy a na 100%. A ta šance žít podle tradic Orientu, ani ne tak podle vzoru našeho svobodného světa, tu je velká. Doufám, že chápeš i mě, když já chápu i místní obyvatelstvo a cítím s nimi.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.03.03 16:03  Martin  (51549)

... BUSH!!!

Atomovku zatim pouzily hlavne USA!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.03.03 16:18  Pijack  (23428)

... BUSH!!!

Musím reagovat. USA použili tlouštíka a hošíka v rámci 2. sv. války a pokud nevíš proč, tak to ani nezmiňuj. V té době byla situace ve světě diametrálně odlišná dnešku !!! S odstupem času přijali USA nějakou jadernou doktrínu, neříká ti to něco? Vznikl tady konkrétní a bezpečnostní systém (závazek), snadno kontrolovatelný spojenci (a navzájem). Vše je pod dohledem a dokonce i velmoci v Asii vědí, co se má a nemá dodržovat. Potud je to O.K. Jenže co s režimy, které jsou nevyzpitatelné? Kdákat o tom, že američani byli první je hodno komunistů a jak víme z historie, je dobré vidět komouše na šibenici - on jediný je schopen opakovat to, co USA už zavrhli. Bez jejich mocenských praktik by bouchala jedna za druhou. K čemu by ti potom ty básničky o vzpomínkách na Hirošimu byly? Na h o v n o příteli, na h o v n o !!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 28.03.03 18:54  Míla  (28877)

... BUSH!!!

USA použily - též ypsilon
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 28.03.03 18:53  Míla  (28877)

... BUSH!!!

Nevyzpytatelné - ypsilon po "p"
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.03.03 14:55  Martin  (46078)

... BUSH!!!

A já jsem zase čet o Iráčanech, který se bojej US útoku...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.03.03 15:04  Pijack  (23428)

... BUSH!!!

To jsou ti, co jsou už zmasírovaní Husajnovou propagandou. Navím jak vy, ale já si ji dost dobře pamatuji stejnou propagandu z režimu u nás. Všichni volili Husáka a KSČ, všichni souhlasili s neúčastí na Olympiádě v Los Angeles (hlavní plačka Fibingerová) celý národ stál neochvějně po boku SSSR atd... nemusím pokračovat, že? Zastrašené obyvatelstvo dokáže nemožné. Co tak jim na chvilku popřát trochu té osobní svobody, co? Pamatujete si ještě?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.03.03 13:58  urquell  (91320)

... BUSH!!!

jasne doprejeme jim svobodu at chteji nebo nechteji, proste to je nase povinnost, povinnost ochranit narod o jeho tyrana... a nejlepe jak jim pomuzeme je, ze na uzemi jejich zeme vstoupime a znicime tyrana technikou, zbranemi... ano tak se v civilizovanem svete resi konflikty...ty ty ty Saddame, ty zabijis vlastni lidi, tak od nas dostanes pres drzku, zabijme te a nastolime svobodny rezim, ktery se nam za velkou louzi bude zdat dobry pro tuhle zemi...ty ses nam od te doby co jsme te podporovaly trochu vymknul kontrole, a to se nam nelibi, tak te musime zabit, musime presvedcit cely svet(vlastene ani nemusime, klido pido si to muzeme troufnout bez posveceni OSN) o tom ze jsi ... a diktator, vrah a lump a nastolime svetle zitrky chudakum obycejnym iracanum...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.03.03 15:25  Pijack  (23428)

... BUSH!!!

Tak to je ona příslovečná demagogie !!!!!!

Urqelli, znáš jednoho jediného človíčka na zeměkouli, který by nechtěl žít svobodně? Každý to má v sobě zakódované, je to přirozený živočišný pud. Nikdo tady nikoho neochraňuje, jen se občas ukáže síla něco změnit. Někomu pomoci. Co je na tom proboha špatnýho. Proč odmítáš argumenty, které civilizovaný svět už dávno pojmenoval? Připadáš mě, jako ten, co obviňuje současnou vládu z toho, že chce napravit to, co tady napáchal Napoleón. Ty dva časové horizonty nejdou dohromady, zato mírotvorci vykřikují své ideologické hesla už od bombardování Drážďan. Chudáčci němci, že ti zlí spojenci používají jen sílu techniky, fuj, no tohle?!  PÍŠE SE ROK 2003, na to nezapomeň,,,,,

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Diskuze Přílohy > Válka v Iráku, další stránky: 1 | 2 | 3 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Přílohy > Válka v Iráku

Přílohy > Válka v Iráku - zdrojová stránka k tématu diskuze Přílohy > Válka v Iráku.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Přílohy > Válka v Iráku e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Přílohy > Válka v Iráku.

 Burza Prime 16:27 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  683.00  +0.29% 
 ČEZ  934.50  -0.21% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  -0.36% 
 GEN DIGITAL  565.00  -0.88% 
 GEVORKYAN  256.00  +0.79% 
 KOFOLA CS  293.00  +1.03% 
 KOMERČNÍ BANKA  777.50  +0.06% 
 MONETA MONEY BANK  96.00  -0.83% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 920.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  44.80  -1.21% 
 PILULKA LÉKÁRNY  184.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  810.00  0.00% 
 VIG  740.00  -0.14% 
Komodity online
 Ropa 83.69 USD 16:34   
 Zlato 2343.69 USD 16:34   
 Stříbro 32.02 USD 16:34   
 Káva 231.99 USD 16:34   
 Cukr 18.37 USD 16:34   
 Bavlna 81.09 USD 16:34   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.