Výpis odpovědí na následující příspěvek
Hyundai Accent 1,3
Díky za odpověď. Při zimním obutí se to opravdu projevuje mnohem víc. Bavil jsem se s kamarádem, který má taky Accenta a ten mi to potvrdil. Taky má prý tento problém. Jinak co se týče spotřeby, tak jsem zatím spokojen. Jenom do práce najezdím denně alespoň 50 km a zase to až tak nešetřím. Zatím to není žádný pažravec. U té spojky s cenou neporadím. Zatím jsem ji neměnil, ale při lamele počítejte ještě se spojkovým ložiskem. Někdy je třeba vyměnit i přítlačný kotouč. Pokud je vůle na pedálu a lamela proklouzne jen při přidání plynu, tak to bude opravdu na výměnu. Jestli máte kamaráda schopného automechanika, který má své dodavatele autodílů, tak bych opravu svěřil jemu. Servisům již nedůvěřuji, a to hlavně z důvodu, že vidím, jak dopadají naše služební vozidla a kolik nám nesmyslně naúčtovali i za věci, které na výměnu ještě nebyly. Navíc je dneska možnost koupit spoustu věcí v replice. Tyhle díly jsou již ve stejné kvalitě a za mnohem lepší ceny. Ty ale ve značkovém servisu nedostanete. Mám dobrou zkušenost s prodejnami Auto Dito. Tam jsem zatím sehnal všechno za dobrou cenu a v dobré kvalitě. Pokud by jste zjistil něco k tomu třesení v řízení, tak se prosím ozvěte. Rád bych tomu přišel na kloub. Díky
Vojta
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
(
3)
21.12.2004 21:24
luky
lukas.kryske
post.cz
(
54906)
Hyundai Accent 1,3
Dobrý den, tak zatím jsem na nic nepřišel. Min. týden jsem s ním byl v servisu měnit náplně. Olej polosyntetický Hekra, převodový Mogul. Min. týden se kamarad naboural a já musel jeho auto vléct na laně a to ta spojka dostala vážně zabrat. Cestou z bouračky klouzala již při 5 přev. stupni a prudším seslapnuti plynu:-( V servisu, ktery ma jeden muj rodiny prislusnik jsem se dovedel, ze se daji lamely regenerovat, stoji to 1800,- komplet i s praci. Druha zjistena zavada: spotreba oleje:-(( asi 3l na 1000km. Jde to poznat i pri pritlaceni ruky k vyfuku a pridavani plynu (ruka je zastrikana od oleje). V servisu sem se dovedel, ze to pujde pres ventily (pres krouzky ne, na to mam az moc pry velky kompres (15)), presneji pres guferka ventilu (cca 2500 kc) takze auto jeste zblajzne penez. Spojka od te bouracky je lepsi, neklouze za jizdy (ani na dvojku a prudkem seslapnuti plynu na zem),tak doufam ze aspon vydrzi jeste mesic. A posledni mala zavada je dute klepani v napravach.nevim co to je.nemate s tim zkusenost? Je to velice dute bouchani hlavne v prudsich zatackach. Lozisko to asi byt nemuze to by melo jiny zvuk, snad tlumice. Nevite kolik stoji? No nic, jak vse opravim a dam doporadku zase se ozvu s vysledky.
Lukas
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
41až
54
(54)