Výpis odpovědí na následující příspěvek
Hyundai Accent 1,3
Dobrý den.
Jsem majitelem vozidla Hyundai Accent 1,3, rok výroby 1997. V předchozí rubrice jsem si přečetl několik poznámek k vozu. Zejména souhlasím s nepřesným a hlučným řazením a vcelku špatnými brzdami. Rád bych se dotázal na další nešvar mého vozu, kterým je nepříjemné a na zimních pneumatikách velice silné vibrování v řízení, které začne cca ve 130 km za hodinu a později ustane. Vozidlo jsem s tímto upozorněním měl již dvakrát v servisu a ani jednou nebyla nalezena žádná závada (závada nezjištěna ani u ráfků a pneumatik ani u řízení). Má-li někdo z majitelů Accenta stejnou zkušenost, případně již přišel tomuto nešvaru na kloub, prosím ho o radu. Další dotaz bych směřoval k výkonům motoru. Moje vozidlo bylo přivezeno z Rakouska a ve velkém TP je uvedena hodnota výkonu 40 kw, přičemž v katalogu je uvedeno 60 kw. Chtěl bych požádat o radu, zda je možno případně seškrcený motor otevřít na plný výkon, cenové náklady a možnosti atd. Za rady zkušenějších majitelů předem děkuji.
S pozdravem Vojtěch Vejsada
Dosavadní doporučení:
přečíst
(5)
Vaše doporučení:
Hyundai Accent 1,3
Mam taky accent 1,3 55kw 1998. Na zimnich gumach se v oblasti 125-140 km/h rozvibruje. Nemam tuseni cim to je, ale mozna nevyvazenim kol. Vyvazoval jsem jen jedno kolo (kvuli defektu) a bylo pekne rozhozene.
Jinak taky souhlasim s pripominkami k razeni a pomalemu nabehu brzd. Co se tyce vykonu motoru, tak se ve veri 1,3 (nekde udavano 1,4) delaji 55kw a 63 kw motory. Oba motory jsou stejne, rozdil je pouze v nastaveni elektroniky. 55kw verze byla elektronicky upravena kvuli splneni limitu vyfukovych plynu dle nejake normy.
Jakou mate spotrebu? Zjistil jsem ze accent je citlivy na styl jizdy. Umi jezdit v prumeru kolem 6l, ale i kolem 8mi kdyz se na to vic slape. Mate stejne zkusenosti?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Hyundai Accent 1 3
S vibracemi jsem se trápil 4 roky co Accenta mám, vibrace zmizely až po výměně kotoučů za značkové Ferodo (1300 za kus) konečně to brzdí a nevibruje. Jinak aby nedošlo k mýlce tak to vibrovalo i bez brždění....
Stimpoff
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
(
1)
25.02.2005 11:32
Vejsi
vejsada
rda-vysocina.cz
(
46755)
Hyundai Accent 1,3
Dobrý den. Díky za námět. Se spotřebou nepozoruji větší problém. Umí to také kolem 6-ti-7-mi litrů, ale výše se mi to zdá jen málokdy. Spíše v zimě. Najíždím tak průměrně 1200 – 1300 km za měsíc. Spíše pozoruji citlivost motoru na tankované palivo. Nechci dělat reklamu, ale levný benzín u hypermarketů se projevuje hůř než aral. Mám po cestě z práce takový táhlý a prudký kopec, a tam to poznám jak na zrychlení, tak na tahu. Jinak třesení řízení je vyřešeno. Známý mi nedávno řekl, že servis Hyundai má již mašinku, která vyvažuje, resp. dovažuje kola přímo na autě. Byl jsem za 10 min venku, stálo mě to stovku a mám pokoj. Po dvou letech. Aleluja. Už se to vážně nezatřese v žádné rychlosti. Dělal to pravý předek, tak jak jsem si myslel. Prý to způsobuje nějaká nepřesnost v nábojích kol. To asi Korejci ještě neobšlehli dokonale. Že se jedná o Accenta v takové 130km rychlosti servisáky nepřekvapilo. Prý je to u tohoto modelu časté. Takže díky za zprávu a hurá k hyundaii. Bude pokoj
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
(
7)
01.12.2004 23:54
luky
lukas.kryske
post.cz
(
54906)
Hyundai Accent 1,3
Dobrý den,taky mám tohle auto, v tech. mám napsáno 1.4/55kW, je to MPi. K Vašim problémům. Je to k neuvěření, ale co jsem nedávno nasadil zimní kola tak mi to kolem 120 km/h taky rozvibruje volant. Při řazení občas v páce něco lupne. Naopak co mohu pochválit jsou brzdy! Lehce ovladatelné, vysoký brzdový účinek již při malém stlačení pedálu a pěkně měkký pedál. Já mám Coupé žluté barvy, sportovně upravený. Jak to máte se spotřebou? Zdá se mi že ten můj zblajzne hodně. A ještě jedna pozn., nevíte kolik na něj stojí nová spojka? Totiž, při prudkém rozjezdu mi někdy značně prokluzuje i na dvojku. Možná stačí ji jen seřídit,nekupovat novou. Díky.
Luke
Dosavadní doporučení:
přečíst
(7)
Vaše doporučení:
Hyundai Accent 1,3
Díky za odpověď. Při zimním obutí se to opravdu projevuje mnohem víc. Bavil jsem se s kamarádem, který má taky Accenta a ten mi to potvrdil. Taky má prý tento problém. Jinak co se týče spotřeby, tak jsem zatím spokojen. Jenom do práce najezdím denně alespoň 50 km a zase to až tak nešetřím. Zatím to není žádný pažravec. U té spojky s cenou neporadím. Zatím jsem ji neměnil, ale při lamele počítejte ještě se spojkovým ložiskem. Někdy je třeba vyměnit i přítlačný kotouč. Pokud je vůle na pedálu a lamela proklouzne jen při přidání plynu, tak to bude opravdu na výměnu. Jestli máte kamaráda schopného automechanika, který má své dodavatele autodílů, tak bych opravu svěřil jemu. Servisům již nedůvěřuji, a to hlavně z důvodu, že vidím, jak dopadají naše služební vozidla a kolik nám nesmyslně naúčtovali i za věci, které na výměnu ještě nebyly. Navíc je dneska možnost koupit spoustu věcí v replice. Tyhle díly jsou již ve stejné kvalitě a za mnohem lepší ceny. Ty ale ve značkovém servisu nedostanete. Mám dobrou zkušenost s prodejnami Auto Dito. Tam jsem zatím sehnal všechno za dobrou cenu a v dobré kvalitě. Pokud by jste zjistil něco k tomu třesení v řízení, tak se prosím ozvěte. Rád bych tomu přišel na kloub. Díky
Vojta
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
(
3)
21.12.2004 21:24
luky
lukas.kryske
post.cz
(
54906)
Hyundai Accent 1,3
Dobrý den, tak zatím jsem na nic nepřišel. Min. týden jsem s ním byl v servisu měnit náplně. Olej polosyntetický Hekra, převodový Mogul. Min. týden se kamarad naboural a já musel jeho auto vléct na laně a to ta spojka dostala vážně zabrat. Cestou z bouračky klouzala již při 5 přev. stupni a prudším seslapnuti plynu:-( V servisu, ktery ma jeden muj rodiny prislusnik jsem se dovedel, ze se daji lamely regenerovat, stoji to 1800,- komplet i s praci. Druha zjistena zavada: spotreba oleje:-(( asi 3l na 1000km. Jde to poznat i pri pritlaceni ruky k vyfuku a pridavani plynu (ruka je zastrikana od oleje). V servisu sem se dovedel, ze to pujde pres ventily (pres krouzky ne, na to mam az moc pry velky kompres (15)), presneji pres guferka ventilu (cca 2500 kc) takze auto jeste zblajzne penez. Spojka od te bouracky je lepsi, neklouze za jizdy (ani na dvojku a prudkem seslapnuti plynu na zem),tak doufam ze aspon vydrzi jeste mesic. A posledni mala zavada je dute klepani v napravach.nevim co to je.nemate s tim zkusenost? Je to velice dute bouchani hlavne v prudsich zatackach. Lozisko to asi byt nemuze to by melo jiny zvuk, snad tlumice. Nevite kolik stoji? No nic, jak vse opravim a dam doporadku zase se ozvu s vysledky.
Lukas
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
41až
54
(54)