Akcie ČEZ - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie ČEZ - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

určitě nečíst (4) 10.11.2017 11:08  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... spotřebitel je daňový poplatník (a daňový poplatník je spotřebitel. Pokud by nebyl, dlouho by si nepobyl na světě širém.)

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 10.11.2017 11:23  Sb  (171634)

Pět poznámek

Spotřebitel Sb posílá na OZE cca 0,50 Kč/kWh  bez účasti státního rozpočtu.

Spotřebitel tyto peníze vidí, odchází z rodinné rozpočtu. Spotřebitel Sb nevidí, že státní rozpočet stejnou kWh dotuje cca 0,40 Kč.  Státní rozpočet přijímá peníze i od daňového poplatníka Sb. Platba ze státního rozpočtu voliče Sb dráždí méně, než pmn systémově správnější platba z rodinného rozpočtu. Proto zbabělí čeští politici po solárním zločinu 2010 část občanům vzniklých škod schovali do státního rozpočtu. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 10.11.2017 11:28  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... vždy vše zaplatí občan. Veverkám a bobrům, jakož i syslům, se nedostává hotovosti. Uveď mi jediného spotřebitele, který není daňový poplatník. A jediného daňového poplatníka, který není spotřebitel. Tyto dvě množiny jsou identické. Krom naprosto spektakulárně marginálních výjimek.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 10.11.2017 11:39  Sb  (171634)

Pět poznámek

Jediní, samozřejmě marginální daňoví poplatníci, kteří nejsou spotřebiteli elektřiny jsou ti, kdo nejsou připojeni na veřejnou síť.  Vedle bezdomovců se jedná i o domy, které mají třebas solár na  střeše a nic dalšího. Ti nepřispívají na OZE  jako spotřebitelé 0,50 Kč/kWh. Jedna státem přes závazné normy zajištěná dotace se k příjemci dotace dostává dvěma cestami s různým psychologickým dopadem na plátce, který je také volič. Také může být syn a otec současně a může splňovat možná desítky dalších označení.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 10.11.2017 11:53  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... to nikoli, ne kaźdý syn je otec. Ale každý otec je syn. Jedná se tedy o podmnožinu synů ve množině otců.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 10.11.2017 11:58  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... jedná se tedy o podmnožinu otců ve množině synů.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 10.11.2017 16:42  Sb  (171634)

Pět poznámek

Nesouhlasím. Mohu být SOUČASNĚ syn i otec. Když mám obě role, tak se v obou rolích chovám odlišně. Tak odlišně, že pro role vznikly odlišné pojmy "syn" a "otec".

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 10.11.2017 17:04  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... samozřejmě, že můžeš být současně otec a syn. Ale mnoźina všech synů je prostě větší, nežli její vlastní podmnožina synů. To ale u daňových poplatníků a spotřebitelů neplatí, neboť tyto dvě mnoźiny jsou stejné mocnosti. Poplatník je spotřebitel a spotřebitel je poplatník.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 10.11.2017 17:06  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

Ale mnoźina všech synů je prostě větší, nežli její vlastní podmnožina otců. Synů je více nežli otců.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 10.11.2017 18:03  Mono  (184344)

Pět poznámek

Ono to neni tak jednoduche.

Selsky rozum by nas vedl k zaveru, ze celych cisel je dvakrat vice, nez kladnych celych cisel. Ale je jich stejny pocet. Obdobne suda a licha cisla. Sudych cisel je stejne jako lichych cisel a stejne jako sudych a lichych. Nemluve o tom, ze dokonce racionalnich cisel je stejne jako celych cisel. A to presto, ze mezi nulou a jednickou je racionalnich cisel nekonecne a stejne mezi jednickou a dvojkou....

Dalsi komplikaci je, ze je otazkou nakolik jsme oddeleni. Nakolik ma cenu mluvit o oddelenem otci a synovi. Je klidne mozne, dokonce dost pravdepodobne, ze ve skutecnosti jsou soucastmi jedne entity. Podobne, jako treba prsty na rukou.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 10.11.2017 19:07  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... nicméně iracionáních čísel je více nežli přirozených.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 10.11.2017 18:44  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... různé alefy se týkají nekonečen. To ale množiny potomků a mnoźiny otců nejsou. Otec je soućasně potomkem, to dává základní a stejný vklad do obou množin. A pak již roste jen mnoźina potomků, jedna v případě sourozenců a dále v případě bezdětných potomků. Toť vše. Množina otců je (menší) podmnožina množiny potomků.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 10.11.2017 19:57  Mono  (184344)

Pět poznámek

To nevime, jestli otcu a synu neni nekonecno.

Stejne tak s urcitosti nedokazeme rici, zda je vice otcu, nebo synu.

Mejme hypotezu, ze na pocatku bylo 10 miliard prvotnich otcu. Nastaly problemy a rodily se prevazne holcicky, otcu bylo vice nez synu. Rekneme o 8 miliard. Pak katastrofa, decimace populace na nekolik stovek jedincu. A dale jiz normalne.

V tomto pripade je otcu vice, nez synu.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 10.11.2017 20:11  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... nemůže být více otců, nežli potomků. Už jsem to psal. Každý otec byl synem. Ale díky bezdětným potomkům a sourozencům, je potomků podstatně více nežli otců. Je to ovšem zajímavý skoro-paradox, ale vysvětlitelný úmrtími. Pro účely své teze nerozliśuji syny a dcery, a píši o potomcích.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 10.11.2017 22:14  Mono  (184344)

Pět poznámek

Zapominas na pocateni podminku.

Na pocatku byl otec. Teprve potom potomek. Prva generace otcu byli pouze otci, nebyli syny. Nemeli totiz otce. A kolik bylo na pocatku otcu? No, treba 100 miliard. Nebyli moc plodni a tak lidstvo skoro vymrelo. Hned v prvni generaci. Prezilo jen 20 potomku. A jejich potomky jsou soucasni otcove a potomci.

Na pocatku silne prevazovali otci nad potomky a doted se to nepodarilo srovnat.

Netvrdim, ze to tak bylo. Ale mohlo to tak byt.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 10.11.2017 22:52  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... na počátku byl jeden otec, Adam. A tem měl dva syny, Kaina a Ábela. Aneb, ihned od Genesis byl počet synů dvojnásobkem otců. A to byla počáteční podmínka. A pak už to šlo ráz naráz.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 10.11.2017 23:11  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... upřesňuji počáteční podmínku: na počátku byl jeden otec (Bůh) a jeden syn (Adam). Adam měl dva syny, což nám přibyl jeden otec a dva synové.

Tedy, v prvním kroku je to 1:1.

Ve druhém kroku jsou to dva otcové a tři synové, 2:3.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 10.11.2017 23:38  Mono  (184344)

Pět poznámek

Buh je nekonecny a ma nekonecne podob. Tedy na pocatku bylo nekonecne otcu. A jeden syn. Ten vsak nebyl synem v pravem slova smyslu. Chybi matka....

Navic, proc vychazet pouze z jedne hypotezy?

A i kdyby byla spravna, tak v jinem svete to muze byt jinak.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 11.11.2017 00:55  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... Adam se Ti nejeví jako syn v tradičním smyslu slova, ovšem Bůh coby nekonečná množina otců je OK? To mi nepřijde ani konsistentní, ani selfkonsistentní. Já se tedy budu pohybovat na zcela tradićním chápání pojmů. Adam byl tradiční otec (netradićně bez tradićního otce) zprvu o dvou tradičních synech. A máme poćáteční skóre 1:2 ve prospěch synů.

Kain měl jednoho syna. Skóre se méní na 2:3 ve prospéch synů. Pak se Kain změnil v hada a asi měl nějaký háďata, ale touhle havětí se nebudeme zabývat, ani neznáme jejich pohlaví.

Adam měl jeśtě několik synů, řekněme X, kde X>1. Skóre se posouvá na 2:(3+X). Blíže: 2 otcové (Adam a Kain), 3+X synů těchto dvou otců.

Ábel byl bezdétný a mrtvý, ten nám množinu otců nijak nevylepśil. Kainova a Ábelova potenćní linie je u konce.

Pak se všechno to příbuzenstvo zvesela navzájem v incestu plodilo a množilo, zkrátka s Božím požehnáním kopulovalo, a skóre se již jen vylepśovalo ve prospěch potomků, a v neprospéch otců, jak zjevné z předchozích řádků.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 11.11.2017 02:20  Mono  (184344)

Pět poznámek

Stale to nesedi. Muselo byt alespon 12 prvotnich matek... V Bibli jsou jen dve. Pokud nesedi matky, nemusi sedet ani otcove. Tech na pocatku bylo 100 miliard. Jenze meli jen tech 12 zen, tak se hned na pocatku trochu porvali a nezustalo po nich stopy. Asi proto je Bible nezminuje. Ale to neznamena, ze neexistovali.Nakonec zbyl jen ten Adam a 12 matek. Deset jich Bible presla mlcenim. Otcu je tak vice, nez synu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 11.11.2017 02:20  Mono  (184344)

Pět poznámek

Stale to nesedi. Muselo byt alespon 12 prvotnich matek... V Bibli jsou jen dve. Pokud nesedi matky, nemusi sedet ani otcove. Tech na pocatku bylo 100 miliard. Jenze meli jen tech 12 zen, tak se hned na pocatku trochu porvali a nezustalo po nich stopy. Asi proto je Bible nezminuje. Ale to neznamena, ze neexistovali.

Nakonec zbyl jen ten Adam a 12 matek. Deset jich Bible presla mlcenim.  Otcu je tak vice, nez synu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 11.11.2017 03:51  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... bylo-li sto miliard otců, pak muselo být jako minimum sto miliard synů, synu. Jinak by to nebyli otcové. Netvrdím, že k tomu bylo málo žen, mohli být klonováni, coź byla zapomenutá dovednost starých civilizací. Ale k otcovství se lze dobrat jen přes syny, nikoli ale přes klony. A ne přes dcery, protože těch bylo jak známo pouze 12, což řeší 12 balíčků otcovských alimentů. Ne však sto miliard (mínus 12). Matky již částečně sedí. Moderní věda potvrdila 7 mitochondriálních dcer Eviných, na pěti ještě usilovně bádá, a jistě se něčeho dobere.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 11.11.2017 12:06  Mono  (184344)

Pět poznámek

Otcem se muz nestane pouze kdyz pocne syna. 100 mld. otcu se narodilo 100 mld holcicek a par synu.

Synove jsou vybiravi a vyberou si pouze 12 zen a s kazdou maji dve deti. Syna s dceru. Zbytek zen zustane na ocet.

Otcu je v tomto pripade vice, nez synu.

Mas vsak pravdu, ze pravdepodobnejsi je varianta, ze synu je vice, nez otcu. Ale neni to 100%. Je sice mala, ale prece, moznost, ze je to naopak. ;-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 11.11.2017 14:57  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... dobrá, to tedy máme na úsvitu dějin sto miliard muźů a sto miliard dětí ženského pohlaví. S kým ty holčičky ti muži počaly? Zjevně se sto miliardou žen.

Máme tedy populaci 300 miliard lidí, sloźenou po třetinách z mužů, žen a holčiček.

Kde se těch 200 miliard dospělých vzalo? Inu, narodilo se svým rodičům.

A povšimneme si, že těm rodičům se narodily chlapečci a holčičky rovnoměrně, po jedné stomiliardě

A teď mi pověz, co se stalo hned v další generaci, že se narodilo sto miliard pouze děvčat?

... a teď počítejme: téch sto miliard otců je zároveň sto miliard synů (synů svých rodičů). A tohle jsi opomenul. Pročež otců nikdy nemůže být více než synů, protože otcové jsou vždy zároveň synové.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 12.11.2017 10:48  diver  viktor.kupeczavinacseznam.cz  (154005)

Pět poznámek

Vy se mi snad zdáte. Doufám, že počet otců má nějaký vliv na cenu akcií ČEZ v roce 2000. Vzhledem k silovkám a k vývoji světové ekonomiky já vidím cenu akcie v roce 2020 nad 800 kč/ks. Doufám, že s tím 100 miliard původních otců souhlasí. P.S. Dejte už s tou fylosofií pokoj. Jinak pěkný den všem Diver

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 11.11.2017 19:31  Mono  (184344)

Pět poznámek

Prave ze ne. Prvni otec neni soucasne synem. Pokud by to tak bylo, tak by lidi muselo byt nekonecne. A pokud by jich bylo nekonecne, tak by synu bylo stejne jako otcu...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 11.11.2017 22:43  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... správně, Adam je výjimka. Jediná a výlučná. A následně jiź všichni otcové jsou i synové. A z toho zcela jednoduše plyne, že synů je za všech myslitelných okolností vždy více neź otců. Tohle by Ti mohlo pomoci vniknout do problematiky: když vznikne syn, pouze někdy vznikne otec. Ale když vznikne syn, vždy vznikne syn.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 10.11.2017 17:31  Rup liberálně pravicový  (186487)

... upřesnění

... vida-vida. Není to zcela triviální :). Otec může mít dceru a žádného syna. Zjednodušíme problematiku a pomineme dcery. Otec má jednoho syna. Do obou množin je příspěvek stejný (má-li synů více, množina synů se zvětší a množina otců se nemění). Někteří synové nemají děti, tedy neobohatí množinu otců. Otcové jsou starší, dříve umírají, množina otců se zmenší. Zjednodušíme, a nebudeme z množiny vyřazovat mrtvé. Dále, každý otec je syn, tedy otcové vstupují do množiny synů, a tato roste ještě více. Ergo: množina synů je větší nežli její podmnožina otců. Uvážíme-li dcery, není situace tak jednoznačná. Dcera nevstupuje do množiny synů (leda jako trangederka), ale její otec vstoupí do mnoźiny otců, pokud tam již není. Tuto souvislost jsem neuváženě neuvážil a vlastně jsem zvaźoval otce a jeho potomka.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 10.11.2017 18:18  Sb  (171634)

... upřesnění

Krásně jsi to pmn zavedl jinam. Jeden člověk může mít víc rolí, m.j. může (,ale nemusí), být SOUČASNĚ synem a otcem. Když je toto splněno, tak pro obě role se užívá jiné označení.  Obdobně se rozlišuje mezi spotřebitelem elektřiny a daňovým poplatníkem, mezi řízkem kuřecím a vepřovým a mezi značkami piva. Samozřejmě z nadhledu mohu říci, že jsem si k večeři dal řízek a dvě piva. Všechna tato rozlišení mají při dostatečném zaměření na detail svoje opodstatnění, čili spotřebitel elektřiny dotuje OZE v jiné výši a jinou cestou než daňový poplatník. Totožné entity to nejsou a navíc jeden pojem by neumožňoval zohlednit dvě různé cesty, kterými se dotace OZE k výrobci OZE dostává. Různé cesty mají pmn i různý psychologický vliv na občana či voliče, který nejčastěji hraje obě role. 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 10.11.2017 18:52  Rup liberálně pravicový  (186487)

... upřesnění

... samozřejmé, člověk může mít více rolí, může být kosmonaut, otec a zahrádkář, kupŕíkladu. To ale nic nemění na tom, že kaźdý daňový poplatník je spotřebitel, a současně každý spotřebitel je daňový poplatník. Dokonce i každý spotřebitel elektřiny je daňový poplatník, a každý daňový poplatník je spotřebitel elektřiny. Je to proto, že každý je spotřebitel, spotřebitel elektřiny a daňový poplatník, a to vše současně.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (5) 10.11.2017 19:08  Sb  (171634)

... upřesnění

Lidé nepřipojení k síti nedostávají fakturu za elektřinu, protože žádnou nespotřebovávají. Dokonce energetiku nezajímají ani v případě, že si elektřinu vyrábí  na střeše nebo dieselagregátem. Energetika je nepočítá mezi spotřebitele elektřiny. Daňoví poplatníci jsou určitě, protože je vyloučeno, že by si nikdy nic nekoupili.  Nepřímo by byli daňovými poplatníky i v případě, že by si všechno vyžebrali, jen by tu daň za ně platil dárce.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 10.11.2017 19:23  Rup liberálně pravicový  (186487)

... upřesnění

... kolik těch lidí nepřipojených k síti a vyrábéjících si elektŕinu svépomocí asi je?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 10.11.2017 11:52  Sb  (171634)

Pět poznámek - dodatek

Pmn nemarginálně z příspěvků spotřebitele unikají samovýrobci. Pokud spotřebuje 100 kWh a  vyrobí si 80kWh, tak těch 0,50 hal /kWh platí pouze ze 20 kWh. Obdobně šetří poplatky za síť a obě daně, což zlepšuje bilanci investice natolik, že si ji spotřebiteli může dovolit i bez dotace, možná s trochou fandovství.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 10.11.2017 12:03  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek - dodatek

... i samovýrobci jsou spotřebitelé. Kupříkladu mají spotřebu narozeninových květin. A teď si uvědomuji, že manželky v domácnosti, či jinak vydržované ženy (ev. muži), nemusí být daňovými poplatníky, ač jsou spotřebitelkami.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 10.11.2017 12:24  Sb  (171634)

Pět poznámek - dodatek

Ano, spotřebitel narozeninových opravdu nedostává za květiny fakturu od energetiky, těch 0,50 Kč/kwh platí jinde.

Podílí se jen neviditelně na platbě těch 0,40 Kč přes státní rozpočet. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 10.11.2017 16:33  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek - dodatek

... spotřebitel narozeninových květin a fuseklí se nepodílí pouze na platbě přes státní rozpočet. Celkem spolehlivě je jisté, že nemá bytovku osvětlenu pouze svíčkami na dortu, pročež platí i tu druhou část.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 10.11.2017 16:22  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek - dodatek

... nicméně, upozorňuji Tě ve vší laskavosti, že jsi psal o spotřebiteli bez přívlasků. Spotřebitel elektřiny ovšem také kupuje kdejakej šunt, že, vždyť ze zásuvky mu kachna s deseti a plzní nevypadne, to mám ověřeno.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 10.11.2017 16:48  Sb  (171634)

Pět poznámek - dodatek

Za spotřebitelebez přívlastků se musím omluvit. Předpokládal jsem, že u dotací pro elektřinu se mluví o spotřebiteli elektřin. Sorry. Spotřebil elektřiny opravdu pomáhá živit elektroenergetiku a spotřeba potravin atd. energetiku nezajímá. Po r. 2011 část energetiky, zvanou OZE, zajímá též příspěvek ze státního rozpočtu.t  

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 10.11.2017 17:01  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek - dodatek

... energetiku nezajímá nic, nemá hlavićku, tedy ani zájmy. Spotřebitel elektřiny pomáhá živit energetiku, to jistě, stejně jako spotřebitel kachen pomáhá živit sebe a drůbeźárnu. Prostě je to tak, že zcela všichni spotřebitelé živí energetiku, a to i pomocí dph za zcela jiné produkty. Je dost jedno, jak je jeho platba strukturována, jsou to oboje peníze toho spotřebitele. Ale v jednom máš pravdu, účtař firmy ČEZ je asi radši, když je mu ćást platby spotřebitele dedikována přímo. Ovšem, to jsou jen bezduché čachry s čísly a nemá to žádný ekonomický smysl oproti stavu, pokud by nebyla ta přímá položka vůbec specifikována, eventuálně se celá odvedla do rozpočtu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 10.11.2017 18:33  Sb  (171634)

Pět poznámek - dodatek

Do roku 2010 to rozhodně nebylo tak, že by spotřebitelé něčeho jiného než elektřiny živili energetiku. Rozhodně to nebylo tak, že by do energetiky šlo něco, co stát vybral na DPH jinde.  Ani náhodou, ani za komunistů. Částečná dotace ze státního rozpočtu přišla až po solárním zločinu 2010. Škoda pro spotřebitele elektřiny i daňové poplatníky. Když si třebas vezmu, kolik solárů by se dalo dnes postavit za nikoliv nemravnou výkupní cenu 14 Kč/kWh. To mi vychází řádově na 550 €/MWH.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 10.11.2017 18:56  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek - dodatek

... no, a taky za éry člověka neandrtálského nikdo neźivil energetiku. Co bylo, bylo, teď jsme zde.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 10.11.2017 18:20  Mono  (184344)

Pět poznámek - dodatek

Neni pravda, ze je jedno, jak je platba strukturovana.

Kdyby to tak bylo, tak by cele OZE platili odberatele elektriny podle vyse spotreby elektriny. Politici se vsak bali, ze by lide mohli byt nastvani a tak skoro pulku nakladu na OZE ukryli do statniho rozpoctu.

A napriklad v Nemecku je platba strukturovana tak, ze vse plati maloodberatele. Velkoodberatele neplati nic.

No a u nas melo dojit ke zmene, ze se poplatek bude platit podle jistice. Nastesti to ERU vcas smetlo ze stolu. Kdyby k tomu tenkrat doslo, tak bychom se priblizili nemeckemu systemu. Vetsinu z te cca pulky by platili maloodberatele. VO by platili podstatne mene, nez nyni. Nejspise by doslo take k tomu, ze by se na statni rozpocet nahrnula dalsi cast plateb... Aby nebyli volici nespokojeni....

Kdyby meli maloodberatele platit primo plne naklady na OZE, tak by politikum rozmlatili hubu. Nebo by se durazne ptali, kdo za to muze a chteli trest. No a velkoodberatele s vyssi spotrebou by asi museli zavrit kram... Nebyli by konkurenceschopni...

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 10.11.2017 18:59  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek - dodatek

... psal jsem, že je to jedno ekonomicky. A na tom trvám. Polické důvody jsem vůbec neřešil, a hlavně jsem nepsal, že snad jsou jedno. Nepsal jsem o nich nic.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (3) 10.11.2017 19:18  Sb  (171634)

Pět poznámek - dodatek

Nyní platím jako spotřebitel při spotřebě 1 MWh cca 500 Kč (492) z rodinného rozpočtu. Kdyby státní rozpočet zaplatil vše,  tak by mi v rodinném rozpočtu zůstalo o  viditelných 500 Kč víc. Kdyby státní rozpočet nezaplatil nic, tak bych jako spotřebitel musel zaplatit viditelných 900 Kč. Domnívám se, že máš pravdu, že z nadhledu je to jedno. Celospolečensky se vždy platí 900 Kč/MWh, (aktuálně). Byl řízek a pivo, na detailech z nadhledu nemusí záležet.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 10.11.2017 19:53  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek - dodatek

... kdyby státní rozpočet nezaplatil nic, a Ty jsi neměl na faktuře ani onu nynější položku, stalo by se jen to, že by elektřina byla pro Tebe a mě dražší právě o ten součet. A tedy by byla nedotována rozpočtem, což teď je. Ovšem rozpočet jsou naše peníze taky, jen jde o jinou kapsu. Aneb, nula od nuly pošla. Ano, pak je možný důsledek lidových bouří proti solárkům, což by bylo jen dobře. Ale český lid povětšinou jen brblá, tak by se nestalo nic.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 10.11.2017 19:41  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek - dodatek

... co je řízek a co pivo? Řízek a pivo jsou zcela odlišné pokrmy s odlišným gastronomickým vlivem. Ony dvě platby ale mají stejný ekonomický efekt.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 10.11.2017 20:05  Mono  (184344)

Pět poznámek - dodatek

To tedy nemaji stejny ekonomicky efekt.

Po pivu treba napriklad nemohu ridit auto, nebo jit do prace. Mohu se prizabit a skoncit v nemocnici. Ekonomicke nasledky poziti piva mohou byt velmi velke.

Rizek mi muze zaskocit v krku a mohu se udusit. Uplne jiny ekonomicky efekt. Kdyz bude veprovy a bude jich dost, tak mozna nejaky kardiovaskularni problem. Zdravotni pojistovne se protoci oci....

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 10.11.2017 20:44  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek - dodatek

... vždyť jsem psal totéž. Řízek a plzeň mají zcela odlišné gastronomické efekty. Ergo jsou odlišné. Ale díky za rozvinutí myślenky do zdravotněpatologickohřbitovní oblasti.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 13.11.2017 10:08  Sb  (171634)

Pět poznámek - dodatek

Když řeknu měl jsem řízek a pivo, tak nerozlišuji, zda řízek byl kuřecí nebo vepřový a zda pivo bylo desítka nebo dvanáctka.  Obdobně z nadhledu nemusím  rozlišovat mezi spotřebitelem elektřiny a daňovým poplatníkem a mohu s tím dobře žít. Žij tedy v přesvědčení, že dva pojmy jsou pro zdroje dotací OZE zbytečné a já budu žít v přesvědčení, že oba pojmy mají svoje opodstatnění.

Zmínkou o otci a synovi jsem pouze chtěl demonstrovat., že jedna fyzická osoba může hrát více rolí, stejně jako táž může dotovat OZE jako spotřebitel elektřiny  a přispívat do SR jako daňový poplatník odvodem DPH z toho,co jako spotřebitel elektřiny poskytla OZE ve formě dotace.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 10.11.2017 11:51  Rup liberálně pravicový  (186487)

Pět poznámek

... spotřebitelé nespotřebovávají pouze elektřinu. Fakt toho spotřebovávají daleko více. Kupříkladu housky, kleště, pivo, pánskou ochranu, dámskou ochranu, boty, sluźbu u holiče, vodu, vodku, inkoust (toho méné), fosilní pohonnou hmotu, lístek na socku, sluźbu u zubaře, služby v servisech všeho druhu, ... namátkou.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 91101až 91120 (338335)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  spíše nečíst (1) Pět poznámek   Mono 10.11.17 13:27
  určitě nečíst (4) Pět poznámek   Rup liberálně pravicový 10.11.17 11:08
  spíše nečíst (7) Pět poznámek   Sb 10.11.17 11:23
  spíše nečíst (2) Pět poznámek   Rup liberálně pravicový 10.11.17 11:28
  spíše nečíst (7) Pět poznámek   Sb 10.11.17 11:39
  spíše nečíst (2) Pět poznámek   Rup liberálně pravicový 10.11.17 11:53
  spíše nečíst (1) Pět poznámek   Rup liberálně pravicový 10.11.17 11:58
  určitě nečíst (4) Pět poznámek   Sb 10.11.17 16:42
  spíše nečíst (1) Pět poznámek   Rup liberálně pravicový 10.11.17 17:04
  přečíst (2) Pět poznámek   Rup liberálně pravicový 10.11.17 17:06
  přečíst (5) Pět poznámek   Mono 10.11.17 18:03
  přečíst (1) Pět poznámek   Rup liberálně pravicový 10.11.17 19:07
  spíše nečíst (1) Pět poznámek   Rup liberálně pravicový 10.11.17 18:44
  přečíst (4) Pět poznámek   Mono 10.11.17 19:57
  spíše nečíst (2) Pět poznámek   Rup liberálně pravicový 10.11.17 20:11
  spíše nečíst (5) Pět poznámek   Mono 10.11.17 22:14
  přečíst (0) Pět poznámek   Rup liberálně pravicový 10.11.17 22:52
  přečíst (0) Pět poznámek   Rup liberálně pravicový 10.11.17 23:11
  přečíst (4) Pět poznámek   Mono 10.11.17 23:38
  spíše nečíst (1) Pět poznámek   Rup liberálně pravicový 11.11.17 00:55
« Předchozí | 4553 | 4554 | 4555 | 4556 | 4557 | 4558 | 4559 | 4560 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 11:18 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  679.00  -0.15% 
 ČEZ  915.50  +0.94% 
 ERSTE  1 137.00  +0.66% 
 GEN(NORTON)  550.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KB  793.50  +0.38% 
 KOFOLA  282.00  +1.81% 
 MONETA  96.90  -1.32% 
 PHOTON  44.30  +0.23% 
 PILULKA  179.00  +1.70% 
 PM  14 980.00  +1.08% 
 PRIMOCO   845.00  0.00% 
 VIG  775.00  0.00% 
Komodity online
 Ropa 82.87 USD 10:56   
 Zlato 2372.60 USD 10:56   
 Stříbro 28.88 USD 10:56   
 Káva 201.42 USD 10:56   
 Cukr 18.85 USD 10:56   
 Bavlna 75.35 USD 10:56   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.