Akcie ČEZ - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie ČEZ - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

přečíst (6) 10.10.2017 12:00  Pijack Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel  (188683)

EEX

Za dvě stofky si jich nakoupím hafo :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 10.10.2017 12:34  Mono  (184344)

EEX

Brousim noze, rozbijim prasatko. Zasilka pekne odlezelych krys je na ceste. Ceny budou vice nez priznive. Do kila masla se to vejde. :-DDD

Nemas nejaky pekny recept na krysy. Ze bych si ho pripichl hned vedle recepisu na utopence. :-DDD Treba na nejakou odlezelou marinovanou krysicku. Mnaam. :-DDDD

PS.

Elektrina na EEX spadla pod 35 E.

www.eex.com/en/market-data/power/futures/phelix-de ...

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 10.10.2017 17:54  Mono  (184344)

EEX

No, nakonec se nam to z poklesu obratilo k rustu. Tak uvidime, co zitra. :-DDDD

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

EEX

I když zastaví výplatu divi kvůli dostavbě JEDU a JETE? Já bych si to asi dost rozmýšlel.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 10.10.2017 12:37  Mono  (184344)

EEX

I tak jsou dve kila slusna cena. Je to investice do budoucnosti. Nemuzes chtit vydelat hned. Stejne je treba vysedet casovy test, tak co....

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 10.10.2017 13:25  Ivan Hrozinka  (184058)

EEX

Dnešní korekce na silovce i ČEZ je v pořádku. Silovka je stále v uptrendu.
Jak lze prosím obhájít péči řádného hospodáře ve státem modifikovaném tržním prostředí,
kdy je konkurenci garantována návratnost a výkupní ceny?
Politik nemůže rozhodnout v korporaci státem vlastněné pouze v souladu s vůlí voličů.
V takovém případě by 99% korporací zkrachovalo, protože voliči chtějí dostávat produkci zadarmo.
Rozhodne-li se stát někde modifikovat tržní prostředí a něco podporovat,
platí to  spotřebitel - volič. Jestli stát na udržení energetické politiky ale nakonec potřebuje jaderku,
platí opět spotřebitel. Proto nelze za těchto podmínek rizika jakkoliv jinak přehrávat na jakoukoliv korporaci
byť většinově vlastněnou státem nebo to po ní dokonce požadovat nebo jí to nařídit!
Levná energie už neexistuje! Absolutně nechápu, jak tady může někdo akceptovat jenom náznak zmínky
o tom, že by snad koblihář nebo kdokoliv jiný jen naznačil takové razantní pokřivení principů tržního hospodářství
a hospodaření korporace a ještě to dával do souladu s péčí řádného hospodáře.

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 10.10.2017 13:44  Mono  (184344)

EEX

A co varianta, ze to CEZ sice postavi za sve (a proto silne omezi dividendy), ale stat mu bude garantovat takovou cenu elektriny, ze to bude navratne. Podobne jako u FVE za necelou dobu zivotnosti. Tedy v pripade jaderky by stat garantoval navratnost investice rekneme 30-40 let. Nebyla by to ztratova investice, takze by nejspise nikdo s zalobou na management u soudu neuspel.

Stat by mel, co potrebuje, akcionari by v tricetiletem horizontu neprodelali, jen by asi byly mensi divi a tim padem mozna i cena akcie.

Mne to pripada, jako civilizovane reseni cele situace. A je to presne to, po cem volas. Tedy aby mel CEZ podobne podminky, jako OZE. Zivotnost jaderky je rekneme dvojnasobna oproti FVE a tak by tomu mela odpovidat i navratnost investice.

---------------------

U elektriny ja vidim uz par mesicu sestupny trend. A take na skale,  rekneme, peti let.

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 10.10.2017 14:11  Ivan Hrozinka  (184058)

EEX

Projekt - investice s návratností 30 let? Tos viděl v jaké sci-fi? U OZE? Si děláš legraci?
A zisk? To není tak, že za 10 let postavíme jaderku a pak budeme 30 let čekat. Po 30 letech 0 od 0 pojde,
Splatíme úvěr a budeme mít odepsanou jaderku.
Takhle to mono nefunguje a takhle OZE potavené nejsou ani náhodou, pokud jsi viděl aspoň byť jeden projekt.
Nikdo by do toho nešel a lhát tady o něčem jiném, je jen lež!
Tady se má dělat byznys jako všude jinde a ne charita pro voliče nebo bod do volebního programu.
Chápeme?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

ČEZ pod 100

Dividendy být nemusí, stát rozhodne o dostavbě, zagarantuje, zastaví dividendy a bude po ptákách i ivanových. Nikdo z minorit proti tomu nemůže říct nic, pokud bude projekt návratný za dobu životnosti. Tak jakou má hodnotu ten ČEZ. Může být i pod 100? Jenom se ptám. Jsem na ČEZ negativní.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 10.10.2017 15:18  Ivan Hrozinka  (184058)

ČEZ pod 100

Jo? Jestli ten kšeft bude výhodný, pak z toho bude růstový titul.
Jinak nám tady předestři, proč máme financovat nevýhodný kšeft a investici?
Z rozhodnutí státu, přání ještěra nebo voličů?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 10.10.2017 15:15  Mono  (184344)

ČEZ pod 100

Pro mne to tech 200 da i kdyz bude garantovana dostavba. Maly zisk, take zisk.

Kdyz CEZ hypoteticky investuje 300 mld a bude z toho mit rekneme 20% zisk, tak je to peknych 60 mld. Samozrejme za celou dobu zivotnosti jaderky, ne za rok. Dejme tomu 1.5 mld rocne.

To na ulici nelezi. No, divi by asi byly z pocatku mensi, ale po deseti, dvaceti letech by tu opet byla zlata slepicka. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 10.10.2017 15:24  Ivan Hrozinka  (184058)

ČEZ pod 100

Mono, 20% za  40 let? Baj voko 0,5 % za rok? A to zainvestuje dnes kdo? S péčí řádného hospodáře?
A proč by ty peníze neměl investovat jinam s daleko větší návratností?
Hoši, dočista jste se pomátli na rozumu nebo jste právě vykročili na cestu mladých komunistů?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 10.10.2017 15:45  Mono  (184344)

ČEZ pod 100

Bezrizikoveho pul procenta rocne cisteho (nad inflaci) je pekny zisk. Co bys proboha chtel?

A treba to nebude pul procenta, ale trictvrte, nebo jedno. Co ja vim, co by Bruselu pripadalo jako primerene....

Stale je to lepsi varianta, nez vycleneni jadro-uhli casti a prevzeti statem. To by byl konec vynosneho CEZu. To si uvedom! Misto toho, abys byl rad, ze by vyroba zustala v zisk z vyroby a a drobny zisk z noveho jadra, tak jsi nespokojeny. To moc nechapu.

Vsechny ostatni varianty jsou jeste horsi.... 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 10.10.2017 15:53  Ivan Hrozinka  (184058)

ČEZ pod 100

Mono, tady se dělá byznys a ne, že si zvolíme menší zlo nebo menší zisk,
protože stát nebo někdo jiný má problém. Naopak!
Jsem fascinovaný, jaké věci dokážete psát a stavět se na stranu státu - ovčanů v zájmu levného nákupu.
Že vás hoši hanba nefackuje, protože takoví trotli, abyste nevěděli, jak to má být, nejste.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 10.10.2017 16:07  Mono  (184344)

ČEZ pod 100

Kolik zisku vygenerovala Albanie, Bulharsko, FVE, paroplynovka, doly v Nemecku. O kolik CEZ prisel prodejem I&C Energo?

Proste maly a jisty zisk maji sve kouzlo. Vzdyt je to ZISK. Ne ztrata, jako ve vetsine vyjmenovanych obchodech.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

ČEZ pod 100

Staré bloky dožívají a nové JEDU musí začít vyrábět nejpozději v roce 2035. Státní energetická koncepce stojí na jaderné energii a navíc tu máš i otázku zaměstnanosti. Je to komplexní. Navíc ČEZ má teď, tuším, 120 mld. Kč dluhu a musí je taky někdy splatit. Bylo by rozumné začít rozumně střádat.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 10.10.2017 15:47  Ivan Hrozinka  (184058)

ČEZ pod 100

To mě jako investora vůbec, ale vůbec nezajímá. To je problém státu.
Vy tu roli pořád zaměňujete a to je kámen úrazu. To neexistuje!
Stát si nemůže svůj problém vyřešit v soukromé korporaci tím, že ji potáhne o zisk a prachy, aby tím něco zaplácl - to je tunel.
O tom se tu bavíme, o tom je ten spor, o tom jsou debaty o rozdělení a tak dále!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 10.10.2017 16:00  Mono  (184344)

ČEZ pod 100

Stat je majoritnim vlastnikem. Ma pres 2/3, takze mu nikdo nemuze zabranit odhlasovat si, co se mu zamane.

Management musi firmu ridit s peci dobreho hospodare. Projekt s garantovanym mnohaletym ziskem, i kdyz ne prilis vysokym, je prijatelny.

To ma s temi penezi radsi hazardovat v investicich typu Albanie, Bulharsko, .... Kde je rad, ze z toho po ohromnem usili vybrusli bez vetsi ztraty? O paroplynovce a dalsich ne prilis vydarenych investicich nemluve....

Pokud se ma CEZ rozvijet musi investovat a tim padem nemuze vetsinu zisku vyplacet na dividendach. Stavba jaderky s garancemi statu na navratnost projektu je dobry byznys. Ne prilis vynosny, dost konzervativni, ale vynos to dava. Energetika je konzervativni byznys.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

ČEZ pod 100

S garancemi státu je to v pořádku. Stačí pouze zastavit vyplácení dividendy a vrhnout všechny síly do návratného projektu. Všechno bude provedeno s péčí řádného hospodáře, žádný strach, ivane.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 10.10.2017 14:47  Mono  (184344)

EEX

FVE ma dle zakona garantovanou navratnost investice 15 let (nebo mozna 12) a zivotnost tak 20. Takze dotace statu by mela pokryt investice plus primereny zisk. To je tech par let zivotnosti navic, ovsem uz bez statni podpory.

Jinou veci je, ze pravicovi poslanci umoznili, aby navratnost pro instalace uvedene do provozu v roce 2010 byla cca 7 let. To asi bylo duvodem, proc Bruselu tak dlouho trvalo dat na to notifikaci. No, ale v te notifikaci je, ze se bude v prubehu vyplaceni podpory sledovat, jaka je navratnost a pri dovrseni 15 let navratnosti se vyplata podpory zastavi. Prakticky by to melo ynamenat, ze v prubehu pristiho roku by melo dojit k pozastavovani podpory. Jsem docela zvedavy, zda k tomu dojde....

No a u jaderky by to mohlo byt podobne. Zivotnost je rekneme 40 let, tak by byla podpora urcena tak, aby se investice vratila za 30 let. Dalsich deset let by byl zisk pro CEZ. To je celkem lukrativni deal. Investice je bezrizikova a s drobnym ziskem. Proti tomu nikdo nic nemuze namitat.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 10.10.2017 14:36  Bizon  (168291)

EEX

Jen doplním ... drobný lidi co si instalovali FVE na střechu měli když to začalo návratnost cca 6 let,  protože výkup byl snad cca 13kč/kW (to byl cca rok 2008). Tam to mělo smysl, protože se udávalo, že panel má rozumnou životnost 15 let. Pak výkup klesal a klesal (klesala i cena panelů) a kolem roku 2012-2013 se to dostalo do stavu, že návratnost lezla někam k 10 letům a to nemělo význam ... protože při sebemenší další investici to pro drobase bylo skoro ztrátové - napříkad, když se stane něco s měničem, údržba případná demontáž na konci apd. 

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 10.10.2017 14:41  Ivan Hrozinka  (184058)

EEX

A ještě k té silovce stejný link jako tvůj výše. Vybrat call 18 a přepnout na horizont 1 roku.
Stejně lze přepnout call 19 i 20. I při přepnutí na All je jasný odraz ode dna a uptrend.

Je to technicky jasný uptrend, jestli si samozřejmě někdo neotočil monitor a přesvědčuje někoho jiného,
že pro predikci se ta trendová linka má malovat jinak a není to lež.
Tady se bavíme o TA a trendu na konkrétním produktu a moc prostoru k manévrování a relativizování tady není. :)
Jistě, můžete dál zveřejňovat svá přání a deklarovat je jako názory :D

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 10.10.2017 14:56  Mono  (184344)

EEX

Uvidime za par tydnu, ci mesicu....

Ja se klidne vsadim, ze kontrakt 2018 bude pokracovat v poklesu a do konce roku skonci nize, nez je nyni.

Mozna poklesne az k hranici 32-33 E. Tady si nejsem jisty, zda to stihne, nez se s nim prestane obchodovat....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 10.10.2017 15:10  Ivan Hrozinka  (184058)

EEX

Technicky je tam uptrend. Jasně viditelný. Jestli dojde k prolomení trendu, můžeme se o tom bavit.
Do té doby platí trend is your friend.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 10.10.2017 15:29  Mono  (184344)

EEX

Technicky je tam uptrend, pokud si vyberes obdobi tak, jak se ti to hodi. :-)

Ano, pokud vezmes rok dat, tak je tam uptrend. Pokud vezmes pet let, tak je tam dno. A kdyz vezmes cca dva mesice, tak je slaby downtrend.

Takze technicky jsme nekde u dna mnohaleteho trendu. A na tomto dne probiha drobna sestupna vlnka. To, co se delo posledni necele dva roky byl ulet z trendu a nasledne zotaveni. Musis se na veci divat komplexne a ne si vybrat jen jeden pohled.

Ye jsme nejspise blizko dna potvrzuje i vyvoj forwardove krivky ceny elektriny. Zastavuje se jeji pokles a pomalu zacina drobne rust.

Nejsme v rustovem kanalu, jsme pobliz stabilniho cenoveho dna. Cena byla nize, ale to byl docasny ulet.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 10.10.2017 16:01  Ivan Hrozinka  (184058)

EEX

Mono, před cca necelými dvěma lety jsem řekl, že silovka nastupuje uptrend. Ty máš své křivky.
Nic proti tomu.  Jen silovka skutečně za tu dobu vzrostla.
A já říkám, že silovka je stále v uptrendu. Nic víc, nic míň.
To jsou fakta, můžeš se na to podívat třeba i z kosmu.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 10.10.2017 16:24  Mono  (184344)

EEX

To, co nazyvas uptrendem byla korekce prudkeho poklesu. Ta korekce pred par mesici skoncila. Uplynule asi dva mesice pusobilo balancovani obchodnich pozic na pristi rok (zvysena poptavka tahla docasne cenu nahoru.)  I to pomalu odezniva. Nejsme v uptrendu. Spis takovy bocak s tendenci k drobnemu oslabeni.

Ale ono je jedno, kdo z nas dvou ma pravdu.

Je to tak jak rika Jester, cim bude vyssi cena silovky, tim bude stat ochotnejsi garantovat CEZu navratnost a tim je pravdepodobnejsi, ze jaderky bude stavet sam CEZ.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 10.10.2017 16:28  stolker  (186374)

EEX

Mono, tu poslední větu doufám nemyslíš vážně, že neeeeeeeeee?   :-))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 10.10.2017 16:51  Mono  (184344)

EEX

No, ja myslim, ze to je logicke. Cim je silovka vyse, tim bude podpora Dukovan pro stat lacinejsi. Proto take bude ochotnejsi do toho jit. To je snad pochopitelne, ne?

Vyssi cena silovky je tedy pro CEZ dobra ze dvou duvodu. Jednak vice vydela na silovce, jednak se zvysuje pravdepodobnost, ze mu stat nesebere vyrobni cast a jaderky si postavi sam CEZ (s pomoci dotaci od statu).

Obe veci jsou pozitivni.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 10.10.2017 16:58  stolker  (186374)

EEX

To jistě. Souhlasím s tím, že čím výše silovka, tím lépe pro zisk ČEZu.

Z hlediska dostavby je ale snad jedno, jestli bude silovka 35 nebo 40. To je k ničemu, když bude

potřeba cena silovky okolo 80 EUR aby se to vyplatilo, nebo ne?   :-))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 10.10.2017 17:18  Mono  (184344)

EEX

Ne, neni to jedno. Pokud bude stat CEZu garantovat urcitou cenu elektriny, tak pokud je trzni cena 35, tak by doplacel treba 35. Pokud je 40, tak jen 30. To mas asi 17% rozdil. A to uz je v tech stovkach miliard, co by do toho stat musel nasypat znat.

I v Bruselu by to bylo pruchodnejsi....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 93901až 93920 (338699)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  určitě přečíst (9) ČEZ pod 500? Se 150 mld nerozděleného zisku?   stolker 10.10.17 15:54
  určitě nečíst (6) ČEZ pod 100 Se 150 mld nerozděleného zisku?   Ještěžejsemztohovypadza585!!! 10.10.17 16:00
  přečíst (5) Babiš nezpochybnil tvrdé důkazy usvědčující ho z podvodu   stolker 10.10.17 15:33
  určitě přečíst (3) Dá se věřit doporučením analytiků? Jde předpovídat ekonomické fundamentální děje které by šly využít k obchodování?   stolker 10.10.17 14:43
  určitě přečíst (3) Dá se věřit doporučením analytiků? Jde předpovídat ekonomické fundamentální děje které by šly využít k obchodování?   Sb 11.10.17 09:50
  spíše nečíst (5) Dá se věřit doporučením analytiků? Jde předpovídat ekonomické fundamentální děje které by šly využít k obchodování?   Rup pravicově liberální 10.10.17 16:15
  určitě přečíst (3) Dá se věřit doporučením analytiků? Jde předpovídat ekonomické fundamentální děje které by šly využít k obchodování?   Nasraláh 10.10.17 14:52
  určitě přečíst (3) Dá se věřit doporučením analytiků? Jde předpovídat ekonomické fundamentální děje které by šly využít k obchodování?   Nasraláh 10.10.17 14:58
  určitě přečíst (5) Dá se věřit doporučením analytiků? Jde předpovídat ekonomické fundamentální děje které by šly využít k obchodování?   Mono 10.10.17 15:06
  přečíst (10) EEX   Mono 10.10.17 10:41
  přečíst (6) EEX Jméno 'Pijack' používá stále stejný uživatel Pijack 10.10.17 12:00
  přečíst (5) EEX   Mono 10.10.17 12:34
  určitě přečíst (4) EEX   Mono 10.10.17 17:54
  určitě nečíst (7) EEX   Ještěžejsemztohovypadza585!!! 10.10.17 12:29
  přečíst (5) EEX   Mono 10.10.17 12:37
  přečíst (7) EEX   Ivan Hrozinka 10.10.17 13:25
  přečíst (7) EEX   Mono 10.10.17 13:44
  určitě přečíst (4) EEX   Ivan Hrozinka 10.10.17 14:11
  určitě nečíst (6) ČEZ pod 100   Ještěžejsemztohovypadza585!!! 10.10.17 14:50
  určitě přečíst (5) ČEZ pod 100   Ivan Hrozinka 10.10.17 15:18
« Předchozí | 4689 | 4690 | 4691 | 4692 | 4693 | 4694 | 4695 | 4696 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 13:22 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  0.00% 
 ČEZ  935.50  0.00% 
 ERSTE  1 111.00  +0.82% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  +1.59% 
 KB  782.00  -0.38% 
 KOFOLA  288.00  +1.05% 
 MONETA  96.50  -0.52% 
 PHOTON  45.00  -0.88% 
 PILULKA  184.00  +2.22% 
 PM  14 900.00  0.00% 
 PRIMOCO   810.00  0.00% 
 VIG  747.00  -1.19% 
Komodity online
 Ropa 83.07 USD 13:04   
 Zlato 2344.55 USD 13:04   
 Stříbro 31.54 USD 13:04   
 Káva 222.49 USD 13:04   
 Cukr 18.59 USD 13:04   
 Bavlna 81.45 USD 13:04   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.