Výpis odpovědí na následující příspěvek
shorti opět výrazně dolů
Nyní to už půjde rychleji . Vydržať.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Dolů to jde.
Ovšem nějak jinak. Že by Martík měl pravdu? Ano, je poněkud nepopulární, kazí optimistickou náladu. Jenže, obávám se, že TV reklamní byznys nemá až tak zářivou budoucnost.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(4)
Vaše doporučení:
Dolů to jde.
Víš,které firmy nejvíc vydělaly i době krize,ti co měly dobrou reklamu.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Dolů to jde ale jen dočasně
no je pravda že se reklama rozmělnila i do jiných médií ale přesto zatím !!! televizní reklama má nemalý podíl na tomto trhu!
Ttrhu. Chtěl bych připomenout že konec bilbordových reklam v ČR
má končit definitivně v září 2017, a bylo by dobré prostředky do těchto reklam cca 200 mil. získat právě pro televizní reklamu
.To ukáže čas, jak byl menežment šikovný a kolik se mu podaří urvat, právě z tohoto segmentu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
3901až
3920
(21122)