Akcie ČEZ - Diskuze a názory
Výpis odpovědí na následující příspěvek
čez
Po dnešku 32,30 energie,
ropa, uhlí se začínají zotavovat. Ty nízké ceny nikoho nemotivovaly. Do konce roku bude vzestupná tendence.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(7)
Vaše doporučení:
čez
Nechápem, kto to môže teraz vypredávať, všetko nasvedčuje na UP a malí sú pokakaní, na 500.- možno dačo pustím...!!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
čez
Přesně tak ... do 500 ani papír. To je lepší brát dividendy a čekat na odeznění 3 letého časového testu a pak ten zisk bouchnout bez zdanění. Není kam spěchat, elektroauta do měst pomalu budou přicházet kvůli ekologii a to rozhodně odběr elektřiny snižovat nebude ... dlouhodobý trend je jasný .... stagnace nebo růst cen energie = ani jedno čezu přímo aktuálně nevadí při cenách 30E+ vždy zbyde něco na dividendu.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(3)
Vaše doporučení:
čez
Ahoj, jak bude přibývat elektromobilů, cena elektřiny poletí dolů nikoliv nahoru. Aktuální růst ceny elektřiny je podpořen růstem ceny nafty a uhlí, ačkoliv cena nafty nemá na cenu elektřiny žádný vliv - hezký paradox... že. Trhy jsou pro mě záhada.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
čez
Proc by rust poctu elektromobilu mel, podle tebe, snizovat cenu elektriny? Je to presne naopak. Stoupajici poptavka obvykle zvysuje cenu. Alespon u elektriny to zatim vzdy platilo a nevidim zadny duvod, aby to neplatilo i nadale...
Jina vec je, ze to zatim stale vypada tak, ze cena elektriny bude i nadale klesat, nebo alespon stagnovat. (Jedine, co by mohlo podporit rust ceny elektriny, je, pmn. prave intenzivnejsi rozvoj elektrovehiklu, ktery vsak zatim neprichazi a asi jeste jednu dve petiletky neprijde..)
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(5)
Vaše doporučení:
čez
Tam je ještě jedna hypotetická otázka, pokud by se elektro auta řekněme za 10-20let rožšířily masově, jestli by to nemělo vliv na poměr mezi nízkým a vysokým tarifem .... protože nyní je levný tarif zhruba na polovině ceny (zjednodušeně pro koncáka), ale ve chvíli, kdy většina lidí zapojí auto na noc, tak to dost změní odběrové modely, které jsou vytvořeny pro aktuální potřeby dnešní populace ... rozhodně to bude zajímavé.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
čez
Tezko odhadnout. Cast spotreby by se presunula do noci a ve spicce by naopak mohly elektrovehikly fungovat jako zdroj. Prubeh spotreby by se tedy mohl do jiste miry vyrovnat. Nebylo by tedy potreba na noc odstavovat nektere elektrarny a omezovat vyrobu v tech bezicich. To by zlevnilo vyrobu. Mohl by se vyresit i problem s tezce odhadnutelnou vyrobou obnovitelnych zdroju.
Uvidime za par petiletek. At tak, ci onak. Konecny spotrebitel bude calovat i nadale, jak mourovaty. Bude treba zaplatit chytre site atd. Takze i kdyby klesla cena silovky, tak stoupnou fixni naklady na distribuci.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(9)
Vaše doporučení:
čez
Dnešní server seznam ukazuje fotografii většího množství dodávek u napájecího zařízení. Elektromobil vyvinula nyní dceřinná společnost Deutsche Post, políček pro zavedené výrobce aut. Dodávka váží jen 1,5 t, je údajně ošklivá, ale plně funkční. Provoz je plánován na 10 hod denně, 6 dnů v týdnu.Dobíjení na 80% za 4 hod, na 100% za 7 hod. Cena 5000 € se mi zdá být dobrá.
, že po skončení životnosti dieselového motoru (xxx tkm) motor nabradí eKonkurenční DHL nahradí po skončení životnosti (xxx tkm) Dieselův motor elektromotorem s bateriemi
a "zachovalé auto" provozuje dál.Něco se tedy postupně děje. Již dnes existuje třetí špička po 22. hod, protože nejen domácnosti, ale i zemědělci zapínají spotřebiče na výrobu tepla. Přes to by pmn noční nabíjení bylo přínosem pro vyrovnání diagramu zatížení. Každý ovšem nemá tak pravidelný režim jako doručovatelé zásilek.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
čez - omluva
To psaní naslepo mi evidentně nejde, sorry. Asi začnu dělat odstavce jen proto, abych viděl, co píšu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
103621až
103640
(339022)