Výpis odpovědí na následující příspěvek
USA
Americký Úřad pro ochranu životního prostředí EPA Volkswagenu nařídil, aby dal na vlastní náklady vozy do pořádku. Majitelé aut ale nemusejí na výzvu reagovat okamžitě. Pochybení automobilky úřad nevyhodnotil jako bezpečnostní riziko.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(5)
Vaše doporučení:
USA
Volkswagen kvůli skandálu s emisemi ve 3Q vyčlení 6,5 mld. eur (7,3 mld. USD)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
USA
Volkswagen musí z amerického trhu stáhnout do servisů přes půl milionu aut. Kauza zasahuje modely Jetta, Golf, Passat nebo Beetle a také vozů Audi A3.
Obvinění míří na 482 tisíc aut. Za každé auto může být Volkswagen pokutován částkou 37.500 amerických dolarů. Kauza jej tedy může stát 18 miliard amerických dolarů! A to se zatím nebavíme o dalších možných žalobách, které by vzešly z dalších stran či od samotných zákazníků, ani o propadu prodejů a celkově poškození reputace. Zjištění o podvodech s emisemi může skupině způsobit problémy s odbytem a vést k odkladu investic. Společnost už sdělila americkým dealerům, aby zastavili prodej některých dieselových vozů a už na ně stáhla reklamy z internetu.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(4)
Vaše doporučení:
USA
to je katastrofa, bla bla bla, za 14 dní jsou akcie nahoře a někdo si pěkně namastí kapsy. Je to bublina, protože počítač na autě emise neměří, měří to nezávislá stanice, takže jaké to bylo měření a jak to může ovlivnit počítač auta, když si zkušební komisař přidává plyn jak chce při měření emisí ??? a odčítá to jeho nezávislý přístroj. Je to blábol zas některých manipulátorů, kteří to zvětšili, chyba tam mohla nějaká být , možná i trochu úmyslná, ale tak jak to píší to asi nebude.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
USA
Tak s tím se teda ztotožnit bohužel nemůžu. Já si to coby laik představuji tak, že zkušební technik sice přidává plyn, ale ŘJ ví, že je na STK (např. z nulové rychlosti, zatažené ruční brzdy, neutrálu a zároveň vyšších otáček motoru, fantazii se tady meze nekladou), takže optimalizuje chod motoru na co nejnižší emise např. snížením výkonu nebo snad dokonce vypnutím některých válců (u benzínů se to používá běžně, ale nevím jestli i u dieselů). V každém případě se ten fígl do konce týdne dozvíme, o tom nepochybuji, jardo. :DDD
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
USA
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
USA
Celý management VW si teď rve vlasy, ale Jarda to sfoukl během chvilky v jednom příspěvku na diskuzi :)
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(1)
Vaše doporučení:
(
2)
22.09.2015 16:13
Luigi
luigi.carpagani
seznam.cz
(
174450)
USA
Ahoj Jardo. Je vidět, že tomu rozumíš. Jen mě zaráží, že tvou argumentaci nepoužil nikdo z představensva VW. Kdyby jsi měl pravdu, bylo by to pro ně na vyhazov. Asi ale chybička někde bude. Třeba se snímají hodnoty z emisí z čidel katalyzátoru a tam bude problém. Při testech statických podvádějí všichni, jak to jen metodika umožňuje. Proto všechna auta uvádějí až o třetinu nižší hodnoty než za jaké se dá jezdit. To se týká i am. automobilek. Řeší cimrmanovsky nesmysly vzniklé v Europarlamentu... Zeleném EU... Takže problém tam asi je, kdyžnšéfové, jimž jde o křeslo se nebrání!Luigi, blázen
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
Podle německých médií Volkswagen po skandálu se šizením emisí opustí CEO firmy Martin Winterkorn.
...dobojoval ....a hezký vyhazov........chichi
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Katastrofa překonává všechna naše očekávání
„Katastrofa překonává všechna naše očekávání,“ řekl pro Reuters Ferdinand Dudenhöffer, který vede Středisko automobilového výzkumu při Duisburgsko-essenské univerzitě.,
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
221až
240
(3931)