Pomalý pád Tatry z výšin
Ve světle skutečností které o armádní zakázce prosakují mně připadá, že pravý pád nás teprve čeká:
1) Tatra měla odstranit všechny neshody do 17.10. Dle mluvčího Tatry to není problém a na nové testy bude již vše v pořádku.
2) 19.10. přišla zpráva, že Tatra odstranila jen malou část neshod.
3) Ve stejnou dobu přichází odvolání provozního ředitele Karla Benedy (bývalého generálního ředitele z let 1994 až 1996, kterého nynejší šéf automobilky Ronald Adams za velké slávy přizval opět do Tatry před necelým rokem). Zaměstnanci Tatry to dávají do souvislosti se zpackanou armádní zakázkou.
4) To že se typ T-810 nepovedl je veřejným tajemstvím.(mimochodem toto vozidlo není pravá Tatra, ale mírně upravený ROSS)
5) Do nabídky chodí velké balíky akcií. Skupuje se jen po desítkách.
6) Na MO je již jiné vedení, které zakázku podepsalo. Z jejich chování a vyjadřování je jasné Tatru moc v lásce nemají.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(5)
Vaše doporučení:
Přidání odpovědi na příspěvek
Při psaní příspěvků i dotazů dodržujte prosím
pravidla diskuse na serveru Kurzy.cz.
Nepoužívejte diskuze jako SPAM - pokud potřebujete SEO spam, udělejte si vlastní web a nezneužívejte kurzy.cz. Podobně s affiliate odkazy. SPAM odkazy jsou předány do globálního komentářového blacklistu a z diskuze vymazány.
Omlouváme se, kvůli vyloučení spamu není povoleno zadávání odpovědí na příspěvky starší dvou let.
Zamykání a odemykání jména,
administrativní stránka
Délka příspěvku je omezena na 5.000 znaků (včetně formátovacích).
Když nejde psát do pole "Text příspěvku"
klikněte sem
Tajný e-mail vyplňte, pokud chcete, aby Vám byla zasílána upozornení na příspěvky a Váš e-mail nebyl zveřejněn.
Zadání odkazu provedete jeho zkopírováním z okna prohlížeče, správně zadaný odkaz začíná na http:// nebo https://.