Přepolování baterky a následné problémy
Kamarádovi se povedlo po nabití dát baterku do auta opačně, plus na minus a minus na plus. Zasmrděly plus kabely a vytvořil se zkrat na alternátoru. Horší je že po odpojení alternátoru jsme zkusili nastartovat a až pak jsem zjistil že je baterka připojená obráceně. Po správném připojení nejde nastartovat motor, není slyšet palivové čerpadlo. Pokud přemostím relé tak čerpadlo běží. Zatím bych potřeboval vědět co spíná relé čerpadla (RJ nebo jen klíček zapalování) a k čemu jsou všechny pojistky v motorovém prostoru vedle relé čerpadla (jsou tam 4x10A a jedna se pořád přepaluje, ale nevím k čemu je). Taky jestli nemáte někdo el. schéma a jaká je tam RJ. Je to 1.6 DOHC.
Předem všem díky za pomoc.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Přidání odpovědi na příspěvek
Při psaní příspěvků i dotazů dodržujte prosím
pravidla diskuse na serveru Kurzy.cz.
Nepoužívejte diskuze jako SPAM - pokud potřebujete SEO spam, udělejte si vlastní web a nezneužívejte kurzy.cz. Podobně s affiliate odkazy. SPAM odkazy jsou předány do globálního komentářového blacklistu a z diskuze vymazány.
Omlouváme se, kvůli vyloučení spamu není povoleno zadávání odpovědí na příspěvky starší dvou let.
Zamykání a odemykání jména,
administrativní stránka
Délka příspěvku je omezena na 5.000 znaků (včetně formátovacích).
Když nejde psát do pole "Text příspěvku"
klikněte sem
Tajný e-mail vyplňte, pokud chcete, aby Vám byla zasílána upozornení na příspěvky a Váš e-mail nebyl zveřejněn.
Zadání odkazu provedete jeho zkopírováním z okna prohlížeče, správně zadaný odkaz začíná na http:// nebo https://.