Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jan Jelínek.
Výpis
příspěvků
1
až
1
(1)
Parodoie na pojišťovnu aneb pojišťovna pro akcionáře nikoliv pro klienty...
Nejhorší pojišťovna, pokud máte nějaký produkt, odejďete jinam dokud je čas, než se Vám něco stane a dojde na plnění. Moje zkušenost s havarijním pojištěním vozidla: Nechají vás auto opravit ve scháleném autorizovaném servise po prohlídce jejich technikem, auto máte opravené, ale nemůžete si jej vyzvedbout protože pojišťovna v ten moment přestává komunikovat. Vozidlo mám opravené, ale servis neobdržel od pojišťovny již téměř 2 měsíce krycí dopis. Nekomunikují. Likvidační oddělení je nekontatovatelné, nedají vám na info lince na nikoho konkrétního telefon ani email. Jsou schováni za bránou call centra, kde vás akorát nic netušící operátorka bez dalších informací ujistí, že se ozvou. Volal jsem 5x, psal emaily, psal zprávy přes "online likvidaci", dokonce osobně navštívil i pobočku a NIC. Stále nemám škodu proplacenou a nikdo nereaguje. Nechápu, že ještě mají licenci, nejsem ojedinělý případ, ale je to jejich stálá praktika. Otrávit člověka, že to vzdá a škodu si uhradí sám. Vyhněte se obloukem pojišťovně UNIQA. Již jsem zrušil všechny pojistné produkty. NIKDY VÍCE!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
1