Dobrý den,
nejsem spokojená s přístupem Vaší prodavačky v prodejním místě Kotvy - Praha. V neděli 8.12.2013 v dopoledních hodinách jsem chtěla své dceři udělat radost a koupit ji kvalitní pero. Pokud mi Vaše prodavačka na dotaz, jaká je nabídka, odpoví slovy, že zákazníci, kteří tam chodí již vědí co ,,chtěj,, a na dotaz jaký je rozdíl mezi rollerem, perem a Vámi nabízenou 5 generací per, tak mi odpoví, že ať si teda koupím propisku. No tak tu si můžu koupit vedle v trafice. Docela pomíjím, že nás nepozdravila a vlastně vynechala veškeré zásady slušného chování. Takže to shrnu , nedověděly jsme se nic a odcházela jsem s pocitem, že něco takového snad ani není možné, to není prodavačka luxusního zboží, to je karikatura prodavačky, pochybuji, že s tímto přístupem by prodala i něco jiného. Musím být ale spravedlivá, i když jsem nechtěla a byla jsem opravdu znechucená, tak jsme se přesto ještě stavily v Pasáži Myslbek v Praze a tam paní opravdu naopak musím pochválit. Věnovala se nám , vysvětlila výhody nevýhody a dcera si vybrala podle své ruky pero, které se jí líbilo. Takže stará známá věc. Všechno je v lidech, ale myslím si , že snad z Vaší strany by měl být trošku zájem o to, jaký personál Vaše zboží prodává. Vždyť i ve Vašem zájmu by měli být zákazníci spokojeni.
Přeji hezký den a šťastnější ruku při výběru personálu Táňa Marelová